علوم مهندسی معماری و عمران

نمونه مدارس خارجی

nemone-madares-khareji66

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمونه مدارس خارجی”

نمونه مدارس خارجی

اسلاید 1: Marshall Elementary School محل America, TX, Houston :معماران:گروه SHWتیم طراحی Aialeed, Mark-Lam:متراژ: دوطبقه، 105391 فوت مربع سال ساخت: 2010 میلادی

اسلاید 2: ورودی این بنا یک سایه بان بیرون زده است و این بیرون زدگی یک حس دعوت کنندگی برای افراد به وجود می آورد و کشیدگی ورودی ،احساس کنجکاوی بیننده را برمی انگیزد. ورودی در جهت کشیدگی بنا قرار گرفته است از متریال هایی که در نماهای خارجی استفاده شده، میتوان به سنگ، آجر، چوب، شیشه، کامپوزیت و... اشاره کرد. در کف محیط خارج از ساختمان به غیر از پوشش گیاهی، از بتن، چوب و سنگ استفاده شده است. در جداره های بنا نیز از بتن، ورق های فلزی و کامپوزیت، چوب، سنگ، شیشه و آجر استفاده شده است.

اسلاید 3: آموزشیخدماتیفرهنگیاداریورزشیفضای بازتعدادی از کلاسها در مجاورت فضای باز قرار گرفته است.بخشی از فضای اداری در مجاورت فضای باز قرار گرفته است.

اسلاید 4: در کف کلاس ها، کتابخانه ها و... از مصالح نرم مانند موکت و کفپوش استفاده شده که برای جلوگیری از ایجاد صدا هنگام راه رفتن. متریال های دیگری که در این عکس می بینیم شامل شیشه، بتن رنگی، سنگ و چوب و فلز در دیواره ها و جداره ها میباشد. استفاده از چوب در کنار یک کفپوش نرم، یک محیط گرم را برای مطالعه ایجاد کرده است.

اسلاید 5: سالن ورزشی که درصورت نیاز کاربردهای دیگری مانند سالن امتحانات ، سالن اجتماعات و... هم دارد.

اسلاید 6: پنجره های بزرگ کلاس های طبقه دوم دید گسترده ای به فضای بیرون می دهد.چینش مناسب مبلمان برای انجام فعالیت های گروهی.ویژگی خاص بنا

اسلاید 7: تعبیه مکانی برای انجام فعالیت های گروهی دسته جمعی ایجاد جذابیت در ارتباطات عمودی

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید