معماری و عمران

نمونه موردی ترمینال

nemooneye_terminal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نمونه موردی ترمینال”

نمونه موردی ترمینال

اسلاید 1: معرفی نمونه ترمینال

اسلاید 2: ترمینال کاوه اصفهانمترمربع / 100 مترمربع و 000 / فاز اول پايانه مسافربري كاوه در شمال شهر اصفهان با مساحتي نزديك به 00025 مترمربع فضاي سبز در آذرماه 1370 افتتاح شده است و هم اكنون 16 شركت مسافربري بطور / زيربنا و 000متوسط روزانه حدود 12 هزار نفر مسافر را به اقصي نقاط كشور انتقال ميدهند

اسلاید 3: امكانات و خدمات موجود در پايانه:1 هتل مجهز به سرويس كامل با ظرفيت 80 تخت-2 رستوران-3 حمام-4 خوابگاه و استراحتگاه رانندگان با ظرفيت 60 تخت-5 تعميرگاه جهت اتوبوس-6 خدمات تاكسي و اتوبوس شهري و تاكسي تلفني (تاكسي سرويس بانوان)-7 وجود 16 دفتر شركتهاي مسافربري-8 احداث پارك سلامت و نصب دستگاههاي ورزشي-9 نمازخانه هاي مركزي مسجد قبا و شش باب نمازخانه مردانه و زنانه در سكوهاي سوار شدن مسافر-10 وجود 14 باب فروشگاههاي مواد غذايي، پوشاك، كادويي، صنايع دستي و . . .

اسلاید 4: -11 جايگاه پمپ گازوئيل با 3 پمپ دو نازلهدر سالنهاي انتظار پايانه LCD -12 وجود 6 دستگاه-13 نصب 6 دستگاه شارژ تلفن همراه در پايانه-14 وجود پله برقي عابر پياده در مقابل پايانه-15 راه اندازي اتاق مادر و كودك در پايانه-16 وجود دستگاههاي خودپرداز در پايانهاکنون به برخی از ویژگی های شاخص این طرح می پردازیم:1-رعایت سلسله مراتب دسترسی از بزرگراه مجاور آن به داخل پایانه,بطوریکه در ابتدا یک عقب نشینی در محل قرارگیری اتوبوس های شهری قرار داده شده ,سپس پارکینگ خودروهای مشایعت کنندگان در سه ردیف قرار دارد و بعد از آن هم محل پیاده کردن مسافران تاکسی سرویس ها قرار دارد که بطور منظمی در کنار یکدیگر قرار داده شده اند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: 2-ورودی ترمینال از یک خیابان فرعی مجاور صورت میگیرد که نقش عمده ای در کاهش ترافیک بزرگراه کاوه دارد.3-پس از ورودی ,محل توقف اتوبوس های از راه رسیده قرار داده شده که در مجاورت آن نیز پارکینگ تاکسی های ویژه ترمینال جای دارد که امکان جابجایی مسافران از راه رسیده را با ایجاد کمترین فاصله برای حمل بار تسهیل میکند.4-استراحتگاه رانندگان اتوبوس ها که در کنار پارکینگ اتوبوس های متوقف و تعمیرگاه ها و به دور از سر و صدای داخل ساختمان پایانه قرار دارد,محیط مناسبی را برای استراحت کنندگان فراهم میکند.

اسلاید 7:

اسلاید 8: وجود پمپ گازوییل در داخل ترمینال,از تردد اتوبوس ها درخیابان شهر جلوگیری می کند.6- ورودی های متعدد به داخل ساختمان پایانه ورود و خروج مسافران را راحت میکند.فضای یک دست,شفاف ,باز و یکدست داخل ساختمان پایانه , سیرکولاسیون بسیار روانی بوجود می آورد بطوریکه هر گوشه ساختمان به جاهای دیگر احاطه کامل دارد و بدین ترتیب نقاط کور چندانی وجود ندارد.7- محل فروش بلیط شرکتهای مسافربری در دو سمت هشت ضلعی هایی وجود دارد که در سمت شمال ساختمان قرار دارد و فضای باز هشت ضلعی شکلی جلوی آنها , از ایجاد اختلال در حرکت یا وجود صف مسافران برای خرید بلیط جلوگیری میکند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید