صفحه 1:
نیازسنجی عبارت است ازفرایندجمع آوری وتحلیل
اطلاعات که براساس آن نیازهای افراد. گروهها و
ءجوامع مورد شناسايي واقع مي شود
ابپاهیم آزاد
صفحه 2:
می شود وبتابرماهیت هریک ازاین سطوح روشها
ورويكردهاينيازسنجى متفاوت است اين سطوح
2 ابپاهیم آزاد
صفحه 3:
صفحه 4:
درنیازسنجی متناسب باهریک ازسطوح ب
بويع ردان ندا نسي bs تركيبي ازآن مورد
4 ابپاهیم آزاد
صفحه 5:
صفحه 6:
55 5 روب 70
يكى ازالكوهاويا تركيبى ازآنها مورد استفاده
6 ابپاهیم آزاد
صفحه 7:
ابپاهیم آزاد
صفحه 8:
استفاده از 5 تکنیک هامتناسب بالگوهای
نیازسنج براساس جد
8 ابپاهیم آزاد
صفحه 9:
a cae
کلان متمرکزبر موضوع-دوسی.»
کلان فراتراز موضوع درسی
منطقه ای ومدرسه ای
Lat
توافق محور
مسأله محور
هدف مجور
مسأله محور
ری زد
تکنیک های ثیازسْنجي
کافمن
دلفى . فيش بول . تل استار ؛ سه بعدی
كافمن
درخت خطاء رويداد مهم
(بحرانی).آزمون وظایف کلیدی. تجزيه
و تحلیل شغل, کلاسیک کافمن ۰
استقرایی کافمن . قیاسی کافمن ؛
کلاین ؛ مدرسه محور
صفحه 10:
10
ابپاهیم آزاد
صفحه 11:
صفحه 12:
صفحه 13:
برنامه درسی موجود
اده های عینی درمورداهداف عقیم مانده وی
اثربخشی برنابه درسلی
< کارشتاسان وبرنامه ويزان درسي ارزشیابی برنامه درسی
Abeta
ماکان مردم
7 کووههای اجتماعی
- معلمان وعدیران
ناظرانآموزشی
-استاه ومدارک مرب
2 ES REEU RT EEE E نجوه الویت بندي نیازها
تدوین جازجوب برقامه دوسي < تفيير دوبرقامه درسي موجود
ese a Ase at
تدوین باه درسی کامل
irae
نجوه استفاده ازنتایج ۱ ۱
11010000 ۶
13
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
نیازسنجی بايد به هشت
si a
به هشت سوا
وال Sac درس فراسند نمی
16
ابپاهیم آزاد
صفحه 17:
صفحه 18:
18
ابپاهیم آزاد
صفحه 19:
صفحه 20:
20
4-ساخت ابزارنیازسنجی
ابپاهیم آزاد
صفحه 21:
Shy oui با وی
افیا ؛
5- اجرای نیازسنجی
| 6- جمع آوری اطلاعات
7 طبقه بندی داده ها ۱
S|
| 8 تعیین جدول نیازهابرای رشته یاموضوع درس
21 ابپاهیم آزاد
صفحه 22:
برای انجام عمل نیازسنجی لازم است ۰
کاری قبل از انجام نیاز سنجی درمدت
درمورد سوالهای محوری نیازسنجی بحث
بعدازپاسخ دهی مناسب به سوالات
زسنجی مناسب راانتخاب کنند وبه ترتیب
ازسنجی راانجام دهند
22
صفحه 23:
۱۱۱۱۷۱
نت
11۱ ار ۱۱۱ 1
ارلثه گزایشدرجمع ک ایشناسانش رک نک ننده -2
۳7۱۳۳
سل اراس من
موضوع مورد بحث
الل ی[
تهيه جدونيازِهاىيبرنامه ديسب عد انتعاملبا -4
ا epee eye rere
Dee
صفحه 24:
MMT TTT
صفحه 25:
Sa