سایرتحقیق و پژوهش

نيازسنجی پژوهشی

صفحه 1:
تبيه كننده اسلايد: محمد على حاتميان مدر ماه 1388 0 ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 2:
ارتباط منطقي بين جهت كيريها وعناوين يزو هي 1 ‎J‏ ‏واقعي تصميم ككيري ‎Geer ie Byer eRe]‏ رل ار در< = راستاي شناسايي اولويت هاي علمي واثربخشي افزايش يروس ها درسطح دانشكاه ها ومراكز علمي- يزوهشي ونيز محافل ‎ee‏ ا ل ل ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 3:
با توجه به اينکه نیازسنجي پژوهشي از سوایق و۳۰ متنوعي نيز برخوردار نيست تعريف أن دشوار است منظور ابتدا مفهوم نیاز ونيازسنجي تعریف مي کردد. 5 ۰ب

صفحه 4:
0- نياز به عنوان اسم: فاصله سكاف 7 موجود ومطلوب ar) ere ‏ا ا‎ ا ا ل شکل راه حل ها با وسایل دسترسي به يك هدفت نمایان مي شود. 0 ۰ب

صفحه 5:
فتر بزوهش وبرئامه ريزي ‎ee‏ ‏6

صفحه 6:
است كه با شناسايي نيازهاي برر 3 لك آغاز مي شود. با اولويت بنذي اين انار ادامه مي یابد ونهایتاً با تدارك مبنايي بر ۶1 تخصیص منابع در دسترس به عناوین پژوهشي به اتمام مي رسد. 8 ۰ب

صفحه 7:
2 Hine ER RTT bp ea Er ‏وعناوین پژو هشي بالقوه صرف نظر از‎ ۳ yp entre ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 8:
8 ۰ب

صفحه 9:
7- بسترسازي لازم براي بكارگيري نتایج ویافته هاي تحقیقات از طربق اجرای رح ۲ دس رت زمر 5 ‎ee Bee ees Se Co ela‏ و زر لس رو پژوهش Sa eee a Sa eed SRC RCS) acre ‏تحقیقات اساسي مورد نیاز سازمان یا وزارتخانه‎ 0 تدوین برنامه هاي پژوهشي مبتني بر مشارکت کلیه گروه ها وعوامل دخیل در سطح ادفتر بزوهش وبرئامه ريزي از طریق انجام

صفحه 10:
يزوهشى” كه دربر دار نده فهر ستی بندي شده از عناوين يزوهشسي

صفحه 11:
در سطح ملي عموماً دولت در خصوص ‏ پژوهش میزان اعتبارات تخصيصي به یر ‎zs‏ ‏وتامين منابع مالي براي هر يك از سازمان ها 74 موسسات پژوهشي تصمیم گيري مي کند. 00 ۰ب

صفحه 12:
ارشد پژوهشي مي توانند برمبنای ‎٩3‏ ‎eG ae)‏ ۰ ا ا ا ۳ 06 ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 13:
a ai — ۰ ‎ES Reese eet ree sites‏ در با توسعه بوده" فعاليتهاي متعدد پژو هش را در ‎SO‏ ‎TES SE Tees ere)‏ ا سازمانهاي متعددي دريك زمینه معین با هم همكاري يزوهشي داشته باشند. ‏16 ادقتر بزوهش وبرنامه ريزي

صفحه 14:
‎led ras) Ore‏ یا ۳ و موه ‎hs si -‏ 3 است زد 14 7 لفه به ا ‎ae) ‘‏ 1 ‎Bd‏ 5 ووه" ‎۱

صفحه 15:
۳۳ ‏رورت‎ ‎Dy ren eee 16 ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 16:
ge ‏لدرضة اد‎ (pk ۱۰ ‏موسسه اي وظیفه تدارك ویا ارایه خدمات وسیاستک‎ z ‏ار‎ yr) ‏لت كسا‎ IES Ca Pee Coe ‏پشتيباني مدیران درباین سطح قرار مي گیرد.‎ سطح0) ابن سطح متمركز بر راه حل هار الل 517 107 ‎era‏ رک ‎CEB‏ هانظام اداري آموزشي' شرايط كار“'نحوه تخصيص منابع ومانند آن است. 9 ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 17:
2 تلفي نیاز به عنوان نوعي ضعف یا مشکل ودر ‎kane)‏ ۳ 2 نگراني از سوء استفاده کنندگان احتمالي از اطلاعات ا 1 <6- وجود ارزش ها وديدكاه هاي متفاوت درنزد كروهي كه قرار است به عنوان منابع اطلاعاتي در نيازسنجي يزوهشي ۳ 0 ۰ب

صفحه 18:
کار ار ار : ع 9- ضرورت بدهي سازي وتغییر | با 2 ۰ وتدوين ابزارهاي مناسب ‎iS ea‏ ا ا ا 0 ل ‎een eC CELIO ere‏ ا 000 0 دربرخي موارد نیز اولويتهاي استخراج شده با برخی فطرا وعقايد رايج درسازمان درتضاد است واين امر موجب عدم از ا ۱ ‏ا ا ا ا ا ا را‎ Toes) ‏وعدم توجه به استفاده از ابزارهاي نيازسنجي يزوهشي‎ 0- تغییر وتحولات سریع درنيازهاي پژوهشي وضرورت باز انديشي مداوم درنتايج حاصل از اجراي نيازسنجي يزوهشي 6 ادقتر بزوهش وبرئامه ريزي

صفحه 19:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان