کسب و کار

نگاه تازه – Fresh Eye

105-Fresh-Eye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “نگاه تازه – Fresh Eye”

نگاه تازه – Fresh Eye

اسلاید 1: نگاه تازهFresh EyeMGTools.ir

اسلاید 2: عنواننگاه تازهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تكنيك نگاه تازه به دنبال ايده‌هاي تازه براي آناليز پيشين مسئله مي‌باشد. تكنيك نگاه تازه به افراد غير درگير در پروژه اجازه مي‌دهد كه ايده‌هاي نو براي حل مسئله ارائه‌كنند. ازبیرون سازمان کسی را بیاورید که چیزی درباره مسئله نمی‌داند، مانند کسی از زمینه کاری متفاوت یا مشاوری که در زمینه خلاقیت کارشناس است ولی تخصصی در رشته کاری خاص شما ندارد، چنین اشخاصی ممکن است مسئله را از دید تازه‌ای بنگرند وایده‌های جدیدی را ارائه دهند. فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- تيم تصميم مي‌گيرد كه از تكنيك نگاه تازه براي افزايش شانس يافتن ايده‌هاي يكسان يا جديد بيشتر استفاده كند. 2- صورت پيشين وضعيت مشكل از نظر محتوا و واضح شدن بررسي مي‌شود تيم ممكن است مسئله را مجددا به گونه ديگر بيان كند. 3- وضعيت مشكل تايپ مي‌شود و بين افرادي كه تمايل به كمك دارند اما خارج از مسئله هستند يا تجربه كمي با موقعيت‌هاي نامطلوب دارند توزيع مي‌گردد. 4- بعد از تقريبا يك هفته تمام ايده‌ها از افراد خارجي جمع‌آوري مي‌شوند و مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند. 5- از بين ايده‌ها ممكن است ايده‌هاي جديد مناسبي استخراج شود. این تکنیک کمی، یک متغیره، استراتژیک و عملیاتی بوده و ارزیابی آن یک مرحله و به صورت نقطه‌ای انجام می‌پذیرد. همچنین تکنیک نگاه تازه جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را نیز بر عهده دارد. در ضمن تکنیک نگاه تازه قابلیت اجرا در سازمان را نیز دارا می‌باشد. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهای مشابه با این تکنیک می‌توان به تحلیل فعالیت، طوفان فکری، برنامه عملیاتی، طوفان فکری معکوس، معکوس دوگانه اشاره کرد که با نگاه تازه در برخی موارد همسویی، مشابهت و ارتباط دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطبرنامه عملیاتی Action Plan تحلیل فعالیتActivity Analysis معکوس دوگانهDouble Reversal طوفان فکریBrainstorming طوفان فکری معکوس Reverse Brainstorming مزایاامکان ارزیابی در چند بعد ساده و قابل اجراکاربردها• براي تحريك يك نگاه تازه به مسئله • براي يافتن ايده‌هاي محتمل يا يكسان براي حل مسئله يا بهبود فرآيند• براي درگير كردن افراد غير درگير در فرآيند براي توليد ايدهمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیزمان‌بر بودن تکنیکنیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان