صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
(آلپورت )نگرشها یک حالت آمادگی ذهنی و عصبی سازمان یافته از راه تجربه است که بر پاسخ فرد
نسبت به همه موضوعات و موقعیتها پی که این پاسخ به آنها مربوط می شود تاثیری جهت دهند ه یا
پوبا می گذارد.
به طور تاریخی .نظر بر این است نگرشها موضوع اصلی نظام روانشناسی اجتماعی است در نتیجه
نگرشها غالبا جنبه اجتماعی دارند
صفحه 4:
ار از
م۱
صفحه 5:
صفحه 6:
درونی کردن ارزشها
صفحه 7:
۱ olslaicl
<برداشتهای که از لحاظ کارکردی مهمند
نگرشها استخراج شوند ظاهرا به
حالتهای درونی آموخته شده مربوط می
شوند که بر انتخابهای عمل شخصی
نسبت به اشیاءرویدادها ,یا اشخاص تاثیر
می گذارند. 4
<یک تعاریف عملیاتی
صفحه 8:
صفحه 9:
< مفاهیم : یادگیرنده باید مفهوم مجموعه شیء,رویداد,با شخصی که نگرش جدید
یت بیان سم واه باق رورا بات
مفهوم منبع یا سرمشق انسانی است خصوصیاتی که همانند سازی یادگیرنده را با
سرمشق انسانی تضمین می کند
Bails A as Ss eee lot ae Male SL eae
می :
اطلاعات
صفحه 10:
1-برای سرمشق جذابیت و اعتبار تعیین می شود.
2یادآوری موضوع نگرش و موقعیتهایی که در آنها موضوع نگرش قابل
كازيرة الست در باوكتريده تحريق هي تياد
eater ee
4-حالت تقویتی :امور انجام شده توسط aS
0 تنوع در مضمون سرمشق بت انسانی
تقویت انتخاب peice
صفحه 11:
در تغبیرنگرش انتظار می رود که دانش آموزان نسبت به هر موضوعی که تحضیل مئى كند تكرش مثبت
توب
یکی موثرترین روشها برای ایجاد نگرشها فراهم ساختن
تمجموعه آق OS Gaul oS Se del pearl شر ميق تارف اتشاس يرا درابر فق کیرد
کارآعدی سرشسی ساری آقبانی یرای snus بگرش با کازآمفی پیامپایی کمریم مان
با حستورات کلامی را :تتفل م ساره به طور قابل ملاحظه ای مفاین است مفا
با اختیاط راتتذكئ كنيد
برای پاذگیری نگرش یی آفراقبت پتابراین تقتیر تکرش بباز ند این دار کم اطلا
تیان توسط باد یرنه کشت قنور
صفحه 12: