صفحه 1:
a 7/۸۹ یی ۱
4 mm es 2
صفحه 2:
صفحه 3:
Oe Of 7.5
جمهوری اسلامی ابد Fos! ۷
وزارت آموزش وپرورزش =a
ie 9 9 ۳ :
o 4 97 # مشاوره و توهیینایم
coe کی pila bos 1
اد اموت
عملکرد تحصیلی تراز شده (۳۵ امتیاز)
آزمون توانایی ( ۱۵ امتیاز )
آزمون رغبت(۱۵ امتیازا
نظر معلمان ( ۱۰ امتیز)
نظر مشاور [ ۱۰ امتیاز)
نظر داتش آموز 1١ امتهاز
نظر والدین ( ۵ امتیاز)
امتیاز کل ( ۱۰۰)
توآصیه تهانی(۱ تا ۱۲)
تبصوه: لازم به توضیح است درج كزينه حذف» به منزلهی عدم احراز
“yy.
(
)
علمی لا غوسسط حانش أهون رتخا
x ۹
صفحه 4:
PORES
PR GRO. ORL
1
pecs ۷ شماره 2 4
ae محل صدور تاريخ تولد
آمتیاز عملکرد تحصیلی تراز شده از ٩۰۰
اولویت دانشآموز برای ثیت
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
2 5 7 د 0۳ ۹ IN
: والدین كرامى
نظر به اهمَيّت انتخاب صحيح شاخه. زمينه يا رشتدى تحصيلى و نقش آن در تعيين سرنوشت فرزندتان. خواهشمند است ييشنهاد خود را نسبت به
هر يك از شاخدها. زمينهها يا رشتدهاى تحصيلى كه مايليد فرزندتان در آنها تحصيل كند. بس از مشورت يا دانش آموز. مشاور مدرسه و كسب
"ب آكاهىهاى لازم. اولوبت ( از ۱تا ۱۲) را با ثبت در جدول زیر اعلام فرمایید.
شاخهی کاردانش شاخهی فنی و حرفهای شاخهی نظری
شاه
سم | رشتههای ] رشتههای | رشههای | رشههای | رشتههای | رشههای [ رشتههای | رشتههای | . رشته | رشتهعلوم | رشته | رشته
J زمینه | زمینه | زمینه | زمینه | زمینه | زمینه | زمینه | زمينه | ادبياتو | ومعارف | علوم | رياضى
صنعت | خدمات | كشاورزى | هثر صنعت | خیمات | کشاورزی | هنر | علوم اناتى | اسلامى | تجربى | فيزيك
ولویت | ۶ ۸ ۱۲ ۳ ۵ ۷ ۱۱ ۹ ۲ ۴ ۱ ۳
صفحه 8:
me KP POP MINS
: والدین گرامی
نظر به اهمیّت انتخاب صعیح شاخه. زمیته یا رشتهی تحصیلی و نقش آن در تعیین سرنوشت فرزندتان. خواهشمتد است پیشنهاه خود را نسبت به
هر یک از شاخههاء زمینهها یا رشتههای تحصیلی که مایلید فرزندتان در آنها تحصیل کند. پس از مشورت با داتشآموز. مشاور مدرسه و کسب
ار" آگاهیهای لازم. اولویت ( از ۱ تا ۱۲) را با ثبت در جدول زیر اعلام فرمایید. ری
۹
شاخهی کاردانش شاخهی فنی و حرفهای شاخهی نظری
ری | رشتههای | رشتههای ] رشتههای [ رشتههای | رشتههای ] رشتههاى | رشتههاى | رشتدهاى | رشته | رشتهعلوم| رشته | رشته
زمینه | زمینه زمینه زمینه زمینه زميئه زمینه زمینه زمینه | ابیات و | ومعارف | علوم | ریاضی
صنعت | خدمات | كشلورزى | هنر صنعت | خیمات | کشاورزی | هنر | علوم سانی | اسلامی | تجربی | فیزیک
ولویت | ۶ ۸ ۱۲ ۱۰ ۵ ۷ ۱۱ 4 ۲ ۴ ۱ 3
امتیاز | ۲,۲ ۳,۰۸ ray ۵ ۳:۷۵ FDA ۱۴۷ ۳ ro rrr ۱۳۵ “Fr
صفحه 9:
1
3
صفحه 10:
دان شآموز گرامی :
به اهمیّت انتخاب صحیح شاخه. زمینه يا رشتهی تحصیلی و نقش آن در تعیین سرنو:
و كسب آگاهیهای لازم نسبت به هر یک از شاخهها. زمینهها یا رشتههای تحصیلی, به
7 نمایید:
۹
شاخهی کاردانش
shes, رشتههای
خدمات کشاورزی
۸ 1۲
شاخهی فنی و حرفهای
شما. لطفا علاقهمندی خود را پس از مشورت با مشاور
شاخهی نظری
رشته علوم || رشته
ومعارف | علوم
wre |
۱ ۴
ب اولویت ( از ۱ قا ۱۲) با ثبت در جدول زیر اعلام
صفحه 11:
7 نمایید:
دان شآموز گرامی :
نظر به اهمَیّت انتخاب صحیح شاخه. زمینه یا رشتهی تحصیلی و نقش آن در تعیین سرنوشت شماء لطفا علاقهمندی خود را پس از مشورت با مشاور
7 و کسب آگاهیهای لازم نسبت به هر یک از شاخهها. زمینهها یا رشتههای تحصیلی, به ترتیب اولویت ( از ۱ تا ۱۲) با ثبت
شاخهی کاردانش
رختههای. | آرشتههای
a fs
خدمات_ | كشاورزى
۸ ۱۲
شاخهی فنی و حرفهای
sees,
زمینه
خدمات
ادبيات و
علوم انسائى
شاخهی تظری
رشته علوم || رشته
ومعارف | علوم
اسلامی_ | تجربی
١ ۴
در جدول زير اعلام
صفحه 12:
صفحه 13:
2 5 , A 4 KG x oy
جناب آقای: دبیر محترم درس: S
با توجّه به مشساهدات خود در جریان فعالیتهای آموزشی و پرورشی دانشآموزان کللاس» خواهشمند اسست 3
نسبت به امتیاز دهی در ستون مربوط براساس مقیاسهای
عالی (۱۰) خیلیخوب (۸) خوب (ع) متوسط (۳۴) ضعیف (۲) اقدام نمایید.
ملاکهای مضم در امتیاز دهی عبارتند از :
۱-شرکت فعال در واحدهای کار ارائه شده ۲-علاقهمندی و خلاقیت و ابتکار عمل در درسها
۳- انجام تکالیف و وظایف محوله بدون وقفه ۴- سرعت یادگیری و انتقال
صفحه 14:
=
نم درس
امتیاز دییر
معدل امتياز دبير در رشته
صفحه 15:
\ 7
ar ۴ ۶ ۸ 0 ۸ 0 ١ 0 we hed 3
7
7
> ۴ ۸۶۷ 0 ae
صفحه 16:
صفحه 17:
۳ حر a= a= a= 5
vet رياض | علوم تجرب | كزوف cal | فرهنگ وهنر | ریاض | علوم تجو | كزوف نآرى | فرهنكك وهنر | [ریاض | علوم تجرب | کلوفآوی | فرهنگ وهنر,
9 أمتياز ديير ۱ ۱۰ ۱۰ ۱۰ ۶ ۸ 1۰ 1۰ ۲ ۴ A 1۰ 9
معدل امتياز ديير در رشته ۱ ۸۵ ۶
2 ۹
EE
7
5 ۷ لاله
صح وات
١ RS.
OS
صفحه 18:
كه كم كم كم
wy - is ‘ ۳ ‘ 1
APY ۱
صفحه 19:
صفحه 20:
; Boas
7
صفحه 21:
۶ SB ۰ PLEX, ONAN
3 عم عع w= “=
7 انام هرس ریاض .| کلیفنآوی| فرهنگوهتر| | ویاض_ | کلوفنآوی| فرهنگوهنر| | ریاض._ | کلوفنآوی| فرهنگوهنر
8 ۱۰ ۸ ۲ ۱۰ 1۰ ۶ fe ۱۰ is. امتياز ديير
> ۶۶۷ ۸۶۷ 1 سل نس مر |
صفحه 22:
صفحه 23:
9
"سوالآ آزمون"
وت
:1 میزن عاقهمندی .
00
۳ آسوّال آ
a زمون توانایان:"
بآ فعالیت
J مرامييد
برخی سوالات
لات آزسون توانایان و
و
نا فشترک
باشند)
صفحه 24:
«PS SS ie : x
bus, Gas یعنی تشکیل دادن یک تصویر روشسن, واقحبینانه و
باثبات از رغبتهاء یکی از شاه کلیدهای موفقیت در تصمیمگیری برای آینده
تحصیلی و شغلی است. ازاینرو در این پرسشنامه سعی داریم به شما کمک
کنیم تابه تصویری روشنء واقعبینانه و باثبات از رغبتهاى خود دس تيابيد.
برای این منظور» فهرستی از ۳۱۹ عنوان فعالیت مختلف تهیه کردهايم که شما
با تعیین میزان علاقهمندی خود به آنها میتوانید رغبتهایتان را کلسف کنید.
SZ برای این منظور کافی است تنها با اختصاص یک عدد از ۱ تا ۵ میزان 2
es 9 >
4
SS
صفحه 25:
صفحه 26:
BP -
صفحه 27:
6
x توس بر تند بق موك
9 تواناییهاء يعنى تشكيل 0 ۳ تصویر روشن» واقعبینانه و Gas
باثبات از تواناییهاء یکی از نشاهکلیدهای موفقیت در تصمیمگیری برای آینده
تحصیلی و شغلی است. ازاینرو در این پرسشنامه سعی داريم به شما کمک
کنیم تا به تصویری روشنء واقعبینانه 9 باتبات از تواناییهای خود دست يابيد.
براى اين منظورء فهرستی از ۲۵۵ عنوان فعالیت مختلف تهیه کردهايم که شما
با تعيين میزان توانایی خود در آنها میتوانید تواناییهایتان ۳ کشسف كنيد
براى اين منظور کافی است تنها با اختصاص یک عدد از ۱ تا ميزان توانايى
خود به هر فعاليت رأ ليست كنيد.
5
صفحه 28:
ooh
وك نيجه ی بت هی > os نی بت
صفحه 29:
صفحه 30:
نیمرخ سیاهه توانایی هاون بت | ۱
تفسیر 8 8
ce / نرم افزار انجام می شود.
Wg © 1
گذاری محاسبه و ترسیم ني
نمره
صفحه 31:
ی
qlee BON ES
> رشبت هلك ويه آزمودنی راد ۴ حوزه مشخص ی کند. LS
استفاده از تکنولوژی,کامپیوتر و برنامه نویسی. مکانیکی/فنی/تعمیر. ریاضیات» علوم ٠
و بزوهشء تولید خلاق؛ نوبسندگی و نگارش؛ یاوری و جهت گیری کمک
آموزش صحبت عمومی» متقاعد سازی, رهبری, مدیریت سازمانی» مدیریت داده هاء
خدمات اداری» ورزش سخت افزار/الکترونیک» ساختمان / معماری» رشد کودکان-
هنرهای اجرایی هنرهای اجرایی - طراحى مدا طراحی لباس- پلیس-
منساوره/رواندرمانی -مشاوره کی - - فعالیست مذهبی - بهداشست 9 درمان-
زبست شناسی - کسب و کار - مهندسی - میربت روابط و منابع انسنی - قانون-.
' تکنولوزی اطلاعات - علوم فيزيك - علوم اجتماعى - تاريخ و باستان شناسی ۸
:.. نظامى كرى - علوم غذايى/ كشاورزى/ دامدارى - شيمى - جغرافيا
< : ۳
صفحه 32:
یت ده وسيهه تداق هکس تحصیهی he
| تانایی هی ویژهآرمودنیرادر۳۳ حوزه مشخض می AS
استفاده از تکنولوژی - کامپیوتر و برنامه نویسی - مکانیکی افنی اتعمير”
ریاضیات - علوم و پژوهش - تولید خلاق - نویسندگی و نکارش - یاوری و
جهت گیری کمک - آموزش - حساسیت فرهنی - صحبت عم ومی -
فروشسندگی بازاریابی امتقاعد سازی - رهبری - مدیریت سازمانی -
مديريت داده ها - خدمات اداری - تیم کاری - مدیریت پروژه - ریسک
" پذیری - حافظه - جالاکی بدی - توانایی ادارکٍ فضايى - زبان هاى S
.. خارجی - سخت افزار/الکترونیک -ساختمان - رشد کودکان - هنرهای .
اجرایی -هنرهای اجرایی - طراحی مد/ طراحی لباس - تفکر انتقادی -
گوس دادن فعال - درک مطلب
4
صفحه 33:
صفحه 34:
>“ قابليتها: افراد واقعكرا مهارتهاى يدى» فنى» we نستاً خوبی دارند.
رجحانها: آنها ترجيح مىدهند تا بجاى افراد بيشتر با اشیاء سرو کار داشته باشند (مثل گیاهان»
حيوانات» ابزارها).
ارزنسها: افراد واقعكرا براى دستاوردهاى عينى (مثل ثروت و امكانات) ارزش بيشترى قايل هستند.
خودارزيابى: افراد واقعكرا خود را افرادی با مهارتهای فنی بالا و مهارتهاى اجتماعى يايين ارزيابى
cae
ارزیابی از دید دیگران: دیگران ممکن است افراد واقعگرا را با ویژگیهایی همچون غیر اجتماعی» *
غيرمنعطفء عملكراء همنواء مادیگراء رک گوء طبیعی» صرفه جو, سرد و بی اشتیاق. مقاوم. سرسخت *
" توصیف کنند. 2
۷ 0 SC 49
صفحه 35:
؛ نمونه ای از محیط: کشاورزی, دامداری, خیاطی» ورزش کاری» نجاری, صنعت گری, برق +
کاری» ماشین كارىء تعمیرکاری و مکانیکی از جمله مشاغل و محیط های واقع گرایانه
الزامات: محیط ها و مشاغل واقع گرایانه به افرادی نیاز دارند که دارای قابلیت های عملی»
مکانیکی فیزیکی و یدی باشند.
0 نظام تقویت: در محبط های واقع گرایانه پیروی از آداب و رسوم و سنت گرا بودن مورد
ات ا د :
فرصت های فراهم شده: در محیط ها واقع oe فرصت هايى براى انجام فعاليت هاى
قدرتی و فیزیکی فراهم می شود.
wre
صفحه 36:
2 یر
oS 2
x Me
x 4
YR 4
He
. قابلیت ها: افراد جستجو گر مهارتهای علمیء تحلیلی. حل مسئله خوبی دارند.
رجحان ها: افراد جستجو گر ترجیح می دهند تا در تجزیه و تحلیل اندیشه ها و نظریه ها درگیر شوند.
ارزش ها: افراد جستجوگر برای موفقیتهای هوشی و علمی و درگیر شدن در فعالیت های چالش برانگیز
ذهنی آرزش و اهمیت بالایی قایلند.
خودارزیابی ها: افراد جستجوگر خود را افرادی مننقد و تحلیل گر ارزیابی می کنند که تمایلی به
رهبری دیگران ندارند.
ارزیابی از دید دیگران: دیگران ممکن است افراد جستجوگر را با ویژگی هایی همچون تحلیلگر 7
مستقل» معقول, محتاطء فکور تودار پیچیده. درون نگر, کناره گیر منتقد بدبین؛ بی تکلفه کتحکاو
۷ 0 SC 49
صفحه 37:
۳ “DSi tent SOR Nc ie
0 تمونهای از مشاغل جستجوگرانه هستند. رشته های تحصیلی فیزیک شیمی» ریاضیات اقتصادء زیست.
مهندسی الکترونیک مهندسی نفت و امثال آن هم نمونه ای از رشته های تحصیلی IT نجوم. باستان شناسی, مهندسی
جستجوگرانه هستند (هر چند تمام رشته های تحصیلی بویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی به دلیل پیوند با چالش طلبی
به نحوی درگیر در جستجوگری هستند).
الزامات: موفقیت در مشاغل و محیط های جستجوگرانه نیازمند داشتن قابلیت های فنی, جستجوگرانه و سطوح بالای
اقیت است.
ین گونه محیط ها چشم اندازها و ارزشهای علمی و هوشی بیشتر بها می دهند. از این رو در LAST
تلاش و موفقیت های علمی و هوشی مورد تشویق و تقوبت قرار می گیرند.
7 فرصت های فراهم شده: محیط های جستجوگرانه فرصت هایی را در اختیار افراد قرار مى دهند تا به اكتشاف ايده ”
ها یا اشیاء جدید بپردازند.
3
95 ری wre ~~ =
صفحه 38:
SOLU ay, bce Ue open SEI LDS
رجحان ها: افراد هنری ترجیح می دهد تا با آمور انتزاعی و روش های ابتکاری مشغول باشند.
ارزش ها: افراد هنری ارزش بالابی برای خلاقیت. بیان عواطف یا کارهای هنری قایلند.
خودارزیابی ها: افراد هنری خود را افرادی دارای قوه تصور بالا و متمایل به تجربیات جدید ارزیابی می
ارزیابی از دید دیگران: ديكران معمولا افراد هنرى را با ويزكى هاى همجون يبجيده. غيرعملكراء ۱
* تجربه گر نامنظم تکانشی, مبتکر هیجانی» مستقل. حساس, ابرازگر» درون نگر آرمانگراه شسهودی, ”
تخیل گراء متفاوت و ناسازگار توصیف می کنند.
صفحه 39:
eh ۱ 4و7 ۳
OSS ا
3 ۳ x WY
1 2 , 3 3
نمونه ای از محیط: مشاغلی همچون بازیگری»کارگردانی» نوبسندگی ادبی» شاعرى.
محسمه سازی, نقاشی (نه نقاشی ساختمان)» از نوع مشاغل هنری هستند. رشته cls
تحصیلی متناسب با این مشاغل نیز طبیعتا ماهیت هنری دارند.
الزامات: محیط های هنری نیازمند افرادی با توانایی های ابرازگرانه» پرسعنا و خلاقانه
" نظام تقویت: محیط های هنری به تجربه گرایی نسبت به ایده ها و تجربیات جدید بها می :
7 دهند. آنها تولیدات عاطفی» هنری و ادبی را مورد تشویق و تقویت قرار می دهند.
فرصت های فراهم شده: محیط های هنری فرصت هایی را برای رفتار جدید و حتی
غير متداول فراهم کرد می کنند. .
wre
صفحه 40:
قابلیت ها: افراد اجتماعی قابلیت ها و مهارت های بین فردی بالایی دارند.
رجحان ها: افراد اجتماعی ترجیح می دهند تا بیشتر با افراد سروکار داشته باشند تا با اشیاء.
اوزشی ها آفراد احساعی ارزش زیادی برای حدمات رسای اجنماعی و که که با ام وزش هیک ران
قیلند.
خودارزیابی ها: آنها خود را افرادی با قابلیت ها و مهارت هاى اجتماعى بالا و مهارت هاى فنى و
مکانیکی پایین ارزیابی می کنند.
ارزیابی از دید دیگران: دیگران افراد اجتماعی را به عنوان افرادی با ویژگی هایی همچون فرازگراه 7
مشارکت کننده همدل. گرم و صمیمی, بخشندن. مفید. آرمانكراء مهربان. صبورء متفاع دكنندهء مسئول» +
* خوش مشربء مودب و موافق توصیف می کنند.
7
صفحه 41:
+ نمونه ای از محبط: معلمی مهدکودک مشاوره خانواده» جامعه شناسی و پرستاری نمونه :
cl از محط های تحصیلی و شغلی اجتماعی هستند.
الزامات: محیط های اجتماعی به افرادی نیاز دارند که مهارت های بالایی در روابط بین
فردی داشته باشند.
نظام تقویت: محیط های اجتماعی به انگیزه های تعاون مدارانه و انسان دوستانه بها داده و
| رفتار های سودمند و مفید برای دیگران را تشویق و تقوبت میکنند.
: فرصت cis bein ald cla ل ل ل ا é Papas
شاغل در آن بتوانند فعالیت های توام با oo ae را تجربه كنند.
3
صفحه 42:
١ قابلیت ها: افراد متهور مهارت های بالایی در فروشندگی و ترغیب دیگران دارند.
Glow, ها: افراد متهور ترجيح مى دهند در جايكاه هايى باشند كد به آنها اجازه رهبرى و تاثيركذارى بر
دیگران را بدهد.
ارزش ها: افراد متهور برای کسب مقام و موقعیت های اقتصادی و سیاسی ارزش بیشتری قایلند.
خودارزیابی ها: افراد متهور خود را برونگراه قاطع. و با مهارت تاثیرگذاری و ترغیب کنندگی بالا ارزیابی
ارزیابی از دید دیگران: دیگران افراد تهوری را به عنوان افرادی با ویژگی هایی همچون فراگیرنده. 7
ماجراجو دلیذیخاه طلب» ساطه گر فعال هیجان طلب. نمایشی, برونگرا خوش بین, خوسر خوش
" مشرب و پر حرف توصیف می کنند. /
صفحه 43:
معامله گری و واسطه گری امور كسب و كار نمونه ای از مشاغل متهورانه هستند. رشته های تحصیلی
مدیریت کسب و کار,کارآفربنی, امور مالی» خلبانی, مدیربت توریست و جهانگردی و تجارت بین الملل
نمونه ای از رشته های تحصیلی متهورانه هستند.
الزامات: محیط های متهورانه نیازمند افرادی با قابلیت های متهورانه و متقاعد کنندگی و تاثیرگذاری
بالا هستند.
+ نظام تقویت: محیط cle متهورانه به ارزش های قدرتمدارانه و سرمایه مدارانه ها می دهند و موفقیت ,ر
در آمر فروش» سیاست با رهبری را تشویق و تقویت می AES 2
فرصت های فراهم شده: محیط های متهورانه فرصت های بیشتری برای کسب و يول و مقام J
فراهم می کنند.
صفحه 44:
یت ها درد کر وک
یکنواخت و رسمی سازمانی هستند.
رجحان ها: افراد قراردادی ترجیح میدهند بیشتر بر اساس ساختار های مشخص و مطمئن عمل کنند
تشک بخوائد در شرارط بسيار متقطف و متتوع باقر
ارزش ها: افراد قراردادی برای موفقیت های اقتصادی و پیروی از مقررات ارزش بالایی قایلند.
خودارزیابی ها: افراد قرارداد خود را به عنوان افرادی منظم» مطمئن و قابل اعتماد ارزیابی می کنند.
ارزیابی از دید دیگران: دیگران افراد قراردادی را به عنوان افرادی با ویژگی هایی همچون محتاط ©
"ر همنواه وظیفه شناس, دفاعی» موثر. سخت. عادتی» اسلوب مدا مطیع. منظم. پافشار, عملگراه صرفه جو +
" وغیر تخیل گرا توصیف می کنند. /
7
صفحه 45:
: از محیط: مشاغلی همچون کارمند اداری. حسایداری, دفتر داری. مسئولیت برنامه ویزی ol نمونه ١
بودجه؛ بازرسى كالى؛ و ايراتور كامييوتر نمونه اى از مشاغل قراردارى هستند. رشته هاى تحصيلى حقوق»
اسناد يزشكىء كتابدارىء» حسابدارىء و چاپ نمونه ای از رشته هاى تحصيلى قراردادى هستند.
الزامات: محيط هاى قراردادى به افرادى با مهارت ها و قابليت هاى سازماندهى و تبعيت و تحقق
استانداردها و قوانين نيازمند هستند.
a تقوبت: محيط هاى قراردادى به ييروى از ارزشهاى سنتى يا قراردادى بها داده و نظمء
سازماندهی, همنوایی و سنت گرایی را مورد تشویق و تقویت قرار می دهند. 7
فرصت های فراهم شده: محیط های قراردادی فرصت های را برای نمایش مهارت های مرتبط با +
+ حفظ آسناد و مهارت های نظارت قانونی فراهم می کنند.
د
صفحه 46:
صفحه 47:
تتایج بررسی های مشاوره ای برای هر یک از شاخه ها ء زمینه ها و رشته های تحصیلی ( به میزان ۶۵ امتیاز
نام ونام خانوادگی داتشآموز : ای داتشآموزی : نام واحد آموزشی :
ملاك ها - امتیاز انظردبيوان دروس | نظر | نظ | نتايج أزمونهاى | وى ریس | جمع بررسى هاى
مرتبط مش آموز | ال 0
ar | 7
(ipa 0 ۳ ۵ 0
شاخه - زمينه - ر: ۵ | 1۵
gusts | رشتههاى زمينه خدهات
كاردائش
رشته هاى زمينه كشاورزق
رشته ها زمينه هنو
رشته هاى زمينه صنعت
Saree | gusts
النى وحرقه اى | رشته هاى زميئه كشاورزى
رشته هاى زموته هنو
رشتهاديات وعلوم سای
وشته علوم ومعارف اسلاضي
شاخدى نظرى
رشته رياضى فيؤيك
رشته علوم تجرى
صفحه 48:
صفحه 49:
6
ناب من هن eS
Ray WSUS «965 تحصیلی لب 4
نصاب(کف) CN x03 "دروس تخصصی پایانی نوبت دوم |خرداتماه)
مربوط به آن رشته میبا adsl
بذعي نك ينك ورت عدم كسب KTS روس
تخصصى در سه يايه تحصيلى هفتم» هشتم ونهم(هفتم, و هششتم با
ضریب یک نهم با ضریب سه) ببرای نساخه. زمینه وارستههای 0
2 مربوط, سایر عوامل و ملاکهای هدایت تحصیلی آن دان شآموزء ep
VY تنظیم نمونبرگ هدایت تحصیلی ب اثريخواهد بود. ,
۹۹ Rs, 4
صفحه 50:
تبعره ار برای زشتههاي گروه برق و 2 و رشته مکاترونیک در شاخه فنی و
حرفهای" حداقل نقزه درس ریافی ۱۳ ملاک استکه 2 Hae: is ay alas
قرار ممتگیرد. ۰ :
تبعره۳:مکاشبه امتپازات قربوط به به عملکرد تحعیلی به 4 ما (از.:۱
امتياز) در ا هدابت تخعبلی بيش بينف و به موزت ترمآفزاری انجام
مشود 9 نتایو آن نب به عورت اتومانیک در نمون برگ نهانی هدايت
صفحه 51:
صفحه 52:
حدنصاب نمره لازم
برای دروس تخصصی مرتبط با شاخهی کاردانش
نمرات پایانی خردادماه (مربوط به پایههای هفتم و هشتم با ضریب | و نهم با ضریب ۳)
زمینه صنعت زمینه خدمات زمینه کشلورزی زمينه هنر
برس ترصاب leis op برس leis درس صاب
قتصصى مربوط | مياتكين سه ماله | تعصیمربوط | هياتكين سه ماله | تقصصى مربوط | میلاکین سهساله | تقمصی مروط | میانکین مه ساله
ریاضی ۳ ریاضی ۳ ریاضی سس ریاضی ۳
علوم تجربی سم علوم تجربی مج علوم تجربی te علوم تجربی مسج
کار و فنآوری ۳ کار و فنآوری ۲ کار و فآوری ۳ کار و فنآوری ۲
فرهنگ و شنر 1۰ فرهنگ و شنر یز 1 فرهنگ و هنر 1 فرهنگ و شنر ۲
صفحه 53:
حدنصاب نمره لازم
1
برای دروس تخصصی مرتبط با شاخدى فنى 9 حرفداى
نمرات پایانی خردادماه (مربوط به پایههای هفتم و هشتم با ضریب | و نهم با ضریب ۳)
درس ترصاب درس ترصاب درس lin برس ترصاب
قعصی مروط_ | میاکین سهساله | قصی مروط | میاکین مهساله | قعصی میوط | میلکین سهسله | قمصی مروط | ميثكين سدصاله
ریاضی ۳ ریاضی ریاضی سست رباضی 9
علوم تجربی ۳ علوم تجربی مسج علوم تجربی ۳ علوم تجربی ۳
کار و فنآوری ۲ کار و فنآوری ۲ کار و فنآوری ۲ كار و فنآوری ۲
فرشنك و شنر 1 فرهنگ و شنر 1 فرفنگ و هنر ۲ فرهنگ و هنر 1
صفحه 54:
حدنصاب نمره لازم
برای دروس تخصصی مرتبط با شاخهی نظری
نمرات پایائی خردادماه (مربوط به پایههای هفتم و هشتم با ضریب | و نهم با ضریب ۳)
لابیات و علوم انسانی
tein opp
تتصصى مربوط - | ميائكين سه ساله
زبان و ادبيات فارسي | ١١ ١
مطالعات اجتماعی | ۰ ۱۳
زبان عربی ۲
علوم ومعرف اسلامی
Adin mp
تتمصی مروط ميائكين مه ماله
معارف اسلامی ۴
زبان عربی ۳
زبان و ادبیات فارسی| . ۱۲
aby 3 زیک
درس ترضاب
تتصصى مربوط | ميائكين سه ساله
ریاضی ۴
علوم تجربی | ۱۳
قمسی مروط
علوم تجربی
ریاضی
صفحه 55:
aX
0 + ینت تم دوس ذو ول ينونه
iG تام آنمیرات دوره سح اول دانشآموزبا ضنرایب
اختصاصی هریکن: از آنها در زمینهها و رشتههای تحضیلی پر اساس
نمران gs (SLL آدوم(خردادماه) پایههای هفتتم. هّشتم ونیم
صورت من گیرد: ضمناً ذر دروسی که فاقد نمرة wl Boy مره
سالانه ملاک عمل"است. که این فرایند به صبورت بنیستمی در
سامانه پرونده الکتروتیکی مشاو pK 00 Syne ,
صفحه 56:
جمهورى DU 8
وزارت آموزش وبرورش
آزمون تواتایی ( ۱۵ امتیاز )
آزمون رغبت(۱۵ امتیازا
نظر معلمان ( ۱۰ امتیاز )
نظر مشاور ( ۱۰ امتیاز )
نظر دانش آموز ( ۱۰ امتیاز)
نظر والدین ( ۵ امتیا)
امتیاز کل ( ۱۰۰)
تواصیه تهانی(۱ تا ۱۲)
«دلازويه
Anna
ره ای ری و
قام يدر کد ملی :
استان:
salle
شاخه ی کارداتش شاخه ی فنی و حرفه ای
صفحه 57:
3
نمونه فرم فرضی پرشده
تام يدر
ام يدر
اه ی بح
mae
عملکرد تحصیلی تراز شده (۳۵ امتیاز )
آزمون توانایی ( ۱۵ امتیاز)
آزمون رغبت(۱۵ امتیاز)
نظر معلمان ( ۱۰ امتیاز)
نظر مشاور[ ۱۰ امتیاز)
نظر داتش آموز ( ۱۰ امتیاز )
امتیاز کل ( ۱۰۰)
توصیه نهانی(۱ تا ۱۲)
صفحه 58:
“> <>. A
aD
5 ”ا جمهورى لام ایا نمون برک نهایی هدایت تحصیلی -شماره
ی
i
وزارت آموزس وپرورس سم
وت روص NS
مثال: نمره علوم او ۱۳ شده است 9
"أنام fips oy ید تین sate doe تاريخ تولد /
شاخه ی نظری
شاخه | زميته | رشته
ملاك هاى هدايت تحصیل,
عملکرد تحصیلی تراز شده (۳۳۵امتیاز )
آزمون توانایی ( ۱۵ امتیاز)
أزمون رغبت(10 امتياز)
أنظر معلمان ( ٠١ امتياز)
نظر مشاور ( ۱۰ امتیاز)
نظر داتش آموز ( ۱۰ امتیاز)
نظر والدین ( ۵ امتیاز)
امتیاز کل (-۱۰)
توصیه نهانی(۱ 6۱۲۷7
بصوه: لازم
۴۷ 03 ۳۷۵
توضیح است درج كزينه حذفه به منزلدى عدم احراز شرايط عل
صفحه 59:
“Bo -s
نمون برک نهایی هدایت تحصیلی-شماره۷
محل apne
اوه آوزشی
صفحه 60:
pm 7 “اكوا > a جک
7 نمون برى نهایی هدایت تحصیلیسشماره۷ 5
نام يدر كد ملق محل صدور تاريخ تولد
aise 5 نام واحد لموزشى تاريخ تنظيم
امتیاز عملکرد تحصیلی تراز شده از ۱۰۰
اولویت دانشآموز برای ثبتنام
ذانشن از كرامى دقت فومائيدة
-درج گزینه اولویتی الف در این ردیف به منزله احراز شرایط مطلوب توسط شما برای انتخاب آن زمینه و رثسته است و از أنجا كه در اولويت
." اول ثبت نام قرار دارید. لذا بلافاصله باید نسبت به ثبتنام خود اقدام نمائید. ۱
( ۲- درح گزینه اولویتی ب به منزله احراز شرایط برای زمینه يا رشته. در صورت وجود ظرفیت تکمیلی اولیه در منطقه اناحیه اشهرستان است. ؟
., ۲ درج كزينه اولويتى ج به منزله احراز ثسرايط برای زمینه یا رشته. در صورت وجود ظرفیت تکمیلی انویه در منطقهناحیه شهرستان است.
۴- درج گزینه اولویتی د به منزله احراز شرایط برای زمینه پا ٍشته؛ در صورت وجود ظرفیت تکمیلی نهائی در منطقه ناحیه اشهرستان است.
5-5 5007
صفحه 61:
۸ 0م 4< ye کم
نمون برك تهابى هدايت تحصيلى-شماره؟ |
»
نام يدر تاريخ تولد
استان نام وأحد الموزشى تاريخ تنظيم
شاخه ی فنی و حرفه ای شاخه ی نظری
خواخه | زهينه | رشته. كم
ملاگهای هدایت تحمیلی
امتیاز عملکرد تحصیلی ترا شده از ۱۰۰
اولویت داتشآموز برای ثبتنام
sides [titer ne | atin cet | علوم عجرن
a4 Aq vy ar ۷۴ | ۷ | | av
دانشآموز گرامی دقت فرمانید: 7
۵- درج گزینه اولویتی حذف به منزله عدم احراز شرایط علمی لازم توسط شما در انتخاب آن زمینه یا رشته است
> ولى اين محدودیت ممکن است با آزمون مجدد در برخی دروس: 7 1 ١
عزد اينكه درج كزيندهاي اولويتى الف تا د بر اساس ظرفيت هر محدوده(منطقه. ناحيه. شهرستان ات
7 کوفته/ اس رد ع ل د ا ل 0
اداره آموز تس محدوده در آجعه و با توجه به امتّیاز تحصیلی خود در قیاس با ساد
اره آموزش و پرورش محدو وى مره 7 از st شود در قياس + z
< دانشآموزان محدوده جدید در صو بالاتر با کسب مجوز از آن اداره نسبت به ثبتنام در مدرسه
مستشر در محدوده جدید. مشسابه AG این مجدوده اقدام نمائید.
3 ی oe Ss yr