hediye_haftom_dars_6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هدیه هفتم درس ۶”

هدیه هفتم درس ۶

اسلاید 1: فرشته ی وحی ، پیامبراعظم(ص)را از نقشه خطرناک مشرکان با خبر می سازد. او باید همین امشب مکه را ترک کند وگرنه کشته می شود و رسالتش نیمه تمام می ماند. اما چگونه؟ کافران به شدت رفت وآمد رسول خدا را زیر نظر گرفته اند .پیامبر فرمودند، علی جان؛ آیا می توانی مرا در اجرای امر الهی یاری کنی ؟یا رسول الله شما را یاری کنم؟

اسلاید 2:

اسلاید 3: پیامبر ( ص ) : مشرکان می خواهند مرا شبانه در بسترم بکشند.خداوند مرا از تصمیم آنها آگاه ساخته و به من فرمان هجرت داده است.اگر بسترم در این شب خالی بماند،آن ها متوجه خواهند شد و مرا تعقیب خواهند کرد.پس باید کسی در بسترم بخوابد تا فرصت کافی برای دور شدن از مکه داشته باشم. کار خطرناکی است، ممکن است کشته شوی.حضرت علی ( ع ) : در این صورت آیا شما به سلامت خواهید بود ؟ هنوز پاسی از شب نگذشته است که مشرکان خانه پیامبر را محاصره می کنند.آنها مطمئن اند پیامبر در خانه است وامشب می توانند نقشه خود را اجرا کنند.پس با قلب هایی سرشار ازکینه به انتظار می نشینند...وناگهان در نیمه های شب؛با شمشیر های کشیده از هر سو به اتاق پیامبر هجوم می برند

اسلاید 4:

اسلاید 5: فداکار کسی است که برای خدمت به دین و جامعه ی خود، از مال، سلامتی، خانواده و حتی از جان خود می گذرد و آنها را در هدف پاک و بزرگ خود فدا می کند. دین اسلام افراد فداکار را ستایش کرده و به آنان وعده پاداش الهی داده است.ماجرای از خودگذشتگی حضرت علی(ع) درشب هجرت پیامبر اکرم _ لیلة المبیت مشهور است _ یکی از مهم ترین نمونه های فداکاری در راه خداست. زندگی این الگوی درخشان الهی لبریز از فداکاری ها و از خود گذشتگی هاست .

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید