سایر آموزش

هزینه یابی کیفیت

hazineh-yabi-keyfit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هزینه یابی کیفیت”

هزینه یابی کیفیت

اسلاید 1: هزينه يابي كيفيتارائه:

اسلاید 2: مقدمهشرکتهای امروزی برای رقابت در سطح جهانی و برای باقی ماندن در محیطی که اصطلاحاً به «کلاس جهانی» معروف است، بیش از پیش به کیفیت و بهره‏وری متکی هستند و مدیریت کیفیت جامع2، کوششی است در این جهت. یکی از ابزارهای مهم و مورد نیاز برای استقرار موفق نظام مدیریت کیفیت جامع فراگیر، سیستم هزینه‏یابی کیفیت است.

اسلاید 3: هزينه يابي كيفيتامروزه قيمت و كيفيت از مهمترين مزيت‏هاي رقابتي در صنايع به شمار مي‏آيند. از اين رو بررسي رابطه بين اين دو مزيت رقابتي در سال‏هاي اخير به ويژه در صنايع پيشرو و كشورهاي صنعتي بسيار مورد بحث بوده است. اين كه بدي كيفيت چه تاثيري بر قيمت محصولات و متعاقباً درآمد شركت خواهد داشت و نيز براي رسيدن به كيفيت مطلوب بايد چقدرهزينه كنيم، بحث هزينه‏يابي كيفيت را جايگاهي ويژه بخشيده است.هزينه‏يابي كيفيت از مباحث جديد مديريتي است كه مي‏تواند وضعيت و عملكرد شركت را از ابعاد مختلف مانند حسابداري بهاي تمام شده (حسابداري صنعتي)، كنترل كيفيت، تعميرات و نگهداري، زنجيره تامين، مديريت توليد، انبارها، ايمني و بهداشت، آموزش و بهسازي و موارد ديگر نشان دهد و با تهيه ترازنامه كيفيت در شركت و مقايسه روند هزينه‏هاي كيفيت مي‏توان هزينه كيفيت در شركت را كنترل و بهبود بخشيد.

اسلاید 4: تاكيد و كار بر روي مفاهيم هزينه‏يابي كيفيت در طول زمان، نكات مهم و ارزشمندي را مشخص كرده است كه از اهميت بالايي برخوردارند. برخي از اين نكات عبارتند از:• هزينه‏هاي كيفيت در گزارش‏هاي حسابداري به طور كامل ثبت نمي‏شوند و اغلب هزينه‏هاي واقعي كيفيت بسيار بيشتر از موارد گزارش شده هستند. • هزينه‏هاي كيفيت نبايد تنها در مورد فعاليت‏هاي عملياتي و توليدي درنظر گرفته شوند بلكه فعاليت‏هاي خدماتي و پشتيباني نيز تاثير عمده‏اي در افزايش يا كاهش هزينه‏هاي كيفيت دارند، بنابراين بايد هزينه‏هاي مربوط نيز در هزينه‏هاي كيفيت مورد سنجش و ارزيابي قرار گيرند. • كاهش هزينه‏هاي كيفيت در چارچوب برنامه‏هاي استراتژيك سازمان‏ها قرار دارد.

اسلاید 5: هدفها و مزایای سیستم هزینه‌یابی کیفیت(1 بیان فعالیتهای کیفیت به نحو ملموس برای مدیریت ارشد، یعنی مقادیر پولی و مالی، (2 پی بردن به اهمیت هزینه‏های پیشگیرانه و تصمیم‌گیری در ارتباط با سرمایه‌گذاری مناسب بر روی آنها، (3 کنترل هزینه‏های کیفیت به‌عنوان ابزاری در جهت کنترل و برنامه‏ریزی و بودجه، (4 استفاده از هزینه‏های کیفیت به عنوان شاخص عملکرد، (5 ایجاد انگیزش در کارکنان با آگاه ساختن آنها به زیانهای ناشی از کیفیت نامطلوب.

اسلاید 6: عوامل مؤثر بر سیستم هزینه‌یابی کیفیت(1 عوامل انسانی؛ این عوامل شامل آموزش کافی، کارکنان با تجربه، نظارت و رضایتمندی کارکنان است.(2 عوامل ماشینی؛ این عوامل شامل قطعات مرغوب، سرعت مناسب، ابزار اندازه‏گیری مناسب و ماشین‌آلات نو و پیشرفته است.(3 عوامل طراحی؛ شامل طراحی مناسب قطعات و ترتیب صحیح خط تولید. (4 عوامل مواد، ملزومات و قطعات؛ شامل تأمین مواد و قطعات از یک منبع، محل و جابه‌جایی صحیح، مشخصات صحیح و محل نگهداری مناسب.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید