علوم پایه ریاضی

هندسه دهم درس دوم فصل اول

handseh-10

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 39 اسلاید در این پاور پوینت کلیه مفاهیم درس دوم هندسه دهم از فصل اول توضیح داده شده است و قضایا با انیمیشن اثبات شده که فهم را برای دانش آموزان راحت تر می کند . قابل استفاده برای معلمان محترم و دانش آموزان عزیز
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1788 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “هندسه دهم درس دوم فصل اول”

هندسه دهم درس دوم فصل اول

اسلاید 1: هندسه دهماستدلال

اسلاید 2:

اسلاید 3: روش‌های استدلال در هندسه

اسلاید 4: استقرائینتیجه‌گیری کلی بر پایه مجموعه‌ای از مشاهدات و اندازه‌گیری کردن و تکرار یک آزمایش را استدلال استقرائی گوییم، یا به عبارت دیگر استقرا یعنی از جزء به کل رسیدن.نتایجی که از این روش به دست می‌آید کاملاً قابل اعتماد نیست بلکه همراه با حدس و گمان است.

اسلاید 5:

اسلاید 6: مثالنشان دهید مجموعه زاویه‌های داخلی هر 4 ضلعی محدب 360 درجه است.استدلال:می‌دانیم در 4 ضلعی‌های مربع، مستطیل، لوزی و متوازی الاضلاع، هر دو زوایه مجاور مکمل همدیگراند، پس مجموعه 4 زاویه آن‌ها 360 می‌شود. در نتیجه هر 4 ضلع محدب مجموعه زاویه‌هایش 360 درجه است.توجه:استدلال به کار رفته در مثال بالا استدلال استقرائی است، چون از چند حالت خاص یک نتیجه کلی گرفته‌ایم.(از جزء به کل رسیدن)

اسلاید 7: استنتاجیاستدلال بر پایه حقایقی که درستی آن‌ها را قبول کرده‌ایم، (تعاریف و مفاهیمی که در هم‌نهشتی هم استفاده می‌شود) نتایجی که از این استدلال به دست می‌آید کاملا درست و قابل اعتماد هستند.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید