صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
مشاعل اجتمالى كودكان دارای هوش بلس حركين
م
* ورزشكار
صفحه 7:
صفحه 8:
a Se ee
روش تقویت هوش جنبشی - حرکتی در کلاس
آموزش را درکلاس از طریق پانتومیم نشان دهیم.
آموزش را به صورت بازیهای بدنی- جنیشی نشان دهیم.
از دست. پا و سر در یادگیری استفاده کنيم؛
درحیاط مدرسه راه برویم و درباره درس بحث کنیم.
درمحیط سبزی گردش علمی کنیم و درس را آموزش دهیم.
بحث گروهی بچهها را در هنگام پیاده روی و درمحیطی دلنشین داشته
نام بردن اشیاء و وسایل به صورت چشمان بسته با اسفاده از لمس کردن آن ها
فرست كردن USNS وا باکت
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
هوش موسیقیایی (ریتمیک)
هوش موسیقایی یکی از ۱۰ هوشی است که در کتاب "چارچوب ذهن: نظریه هوش های چندگانه"
معرفی شده است. این کتاب توسط دانشمند روانشناس, هوارد گاردن, در سال ۱۹۸۳ به رشته تحریر
en
ای ی را ی اس مایا ها اس ی ی نب
به نظر گاردنر افرادی که دارای هوش موسیقایی بالا هستند. بیشتر از سایرین توانایی ت صداها و
اوزان آهنگین را دارند و خیلی از این یادگیرنده ها بسیار به صدا های محیطی حساس
کودکانی که از هوش موسیقیایی بالاتری برخوردارند از همان نوزادی به صداها و آهنگ ها واکنش تشان می دهند)
صفحه 12:
صفحه 13:
مساعل اسالی کردکان دارای هش معا
آهنگساز
رهبر گروه ارکستر
مجری برنامههای موسیقی
* معلم موسیقی
نوازنده گروه موسیقی
* ناظر ضبط موسیقی
** خواننده
Lea
مار
صدابردار
صفحه 14:
روش تقويت هوش موسيقايى در كلاس
” از آهنك و موسيقى در يس زمينه تدريس خود استفاده كنيد.
” از دانشآموزان بخواهید برای بیان مطالب درسی از موسیقی و آواز استفاده کنند.
۳ برای مطالبی که نیازمند به خاطر سپردن هستنده از لحن آهنگین استفاده کنید.
صفحه 15:
۳
اداره کلاس با توجه به هوش موسیقایی
جلب توجه دانش آموزان (شیوه موسیقیایی)
کنترلرفتر دانش آموزان
برخی قطعات موسیقی را برای داتش آموز پخش کنید که به مشکل وی می پردازد.
از موزیکی استفاده کنید که رفتار مناسب را انمکاس می دهد
انتقال قوانین کلاسی
صفحه 16:
خواندن زمزمه کردن 2
ضربه زدن با دست و پا و
کوش دادن
ها و فعاليت آموزشى
- حركت - ورزش و بازى هلى
فيزيكى - يادكيرى عملى - تجربيات
لامسه ای
آواز خوانی - نواختن موسیقی
بادگیری موزون -استفاده از آواز و شعر
در ندریس
صفحه 17: