سایر ورزشی

ورزش تی ار ایکس trx

trx

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش تی ار ایکس trx”

ورزش تی ار ایکس trx

اسلاید 1: بسم الله الرحمان الرحیمtrx

اسلاید 2:

اسلاید 3: تی آر ایکس چیست؟برای اینکه بفهمیم که دقیقا ورزش تی آر ایکس چیست باید به سراغ خواستگاه آن برویم. بسیاری معتقد هستند که این ورزش حاصل تلفیق تجربیات نظامی، تحقیقات آکادمیک و تجربه هزاران مربی، وکارشناس ورزشی است.این ورزش شامل تمرینات کششی و استقامتی است که توسط لوازمی که به کش یا سیم تی آر ایکس معروف هستند، اجرا می‌شوند. تمرکز اصلی این ورزش در بالا بردن تعادل، استقامت بدن، انعطاف پذیری، چربی سوزی، و ثبات بدن است. انجام دادن این ورزش کالری بسیار بیشتری نسبت به سایر ورزش‌ها می‌سوزاند. این مورد باعث می‌شود تا ورزشکار از نظر تعادل عضلانی در شرایط مطلوب‌تری قرار بگیرد. این امر در نهایت باعث به وجود آمدن شرایط فیزیکی ایده آلی خواهد شد که مد نظر ورزشکار است.ورزش تی آر ایکس، ورزشی کاملا اقتصادی است. شما نیازی به تهیه ماشین‌های گران بدنسازی نخواهید داشت. قیمت سازه این ورزش گران نیست و اگر امکان نصب آن را در خانه ندارید، می‌توانید تنها با یه کش آن و نصب آن به سقف یا در اتاق شروع به انجام این ورزش بکنید. برای انجام این ورزش شما حتی نیازی به تهیه دستکش یا کفش مناسب با این ورزش ندارید. شما می‌توانید هر نوع کفش و لباس ورزشی برای انجام تمرینات بپوشید.

اسلاید 4: تاریخچه ورزش trx این روزها در محافل ورزشی محبوب تر از دیگر ورزش‌ها و مورد توجه بیشتری است. تی آر ایکس توانسته مردان و زنان مبتدی در ورزش و حتی حرفه‌ای ترین ورزشکاران را با خود همراه نماید. جالب است بدانید، قبل از عموم مردم دنیا، بخش‌هایی از ارتش‌های بزرگ دنیا بودند که برای آموزش و آمادگی جسمانی بهتر و بیشتر سربازان خود، به ورزش trx روی آوردند. همه ما می‌دانیم که در میان بخش‌های مختلف ارتش، تمرینات نیروی دریایی، از سخت‌ترین تمرینات و فعالیت های فیزیکی برخوردار است. افراد در نیروی دریایی بدلیل لزوم برخورداری از آمادگی کامل باید همواره به لحاظ روحی و جسمی در بالاترین سطح قرار داشته باشند. اما محدودیت های فیزیکی و کمبود فضا خصوصا روی کشتی انجام ورزش‌های دیگر به صورت منظم را سخت می نماید. همین محدودیت و احساس نیاز در نیروی دریایی باعث شد، تا طراح اصلی ، به ورزشی فکر کند، که علاوه بر کم حجم و قابل نصب بودن در هر مکانی، امکان استفاده در هر زمانی برای ورزشکار را نیز دارا باشد.و اینگونه شد که رندی هتریک سال‌ها پیش (۱۹۹۰ میلادی) در نیروی دریایی ورزش trx را طراحی کرد. تی آر ایکس با هدف افزایش قدرت بدنی، تعادل، تقویت استقامت و … در دل نیروی دریایی ارتش متولد شد. خود هتریک سالها بعد از طراحی می‌گوید: بعد از سال‌ها تحقیق فشرده، ورزش trx با تغییراتی جزئی اصلاح شد. اما در قواعد کلی و اصل آن تغییراتی انجام نشد. اصول اولیه دچار تغییر و دگرگونی نشده است.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید