سایر ورزشی

ورزش صبحگاهی و تاثیر آن بر بدن

verzsh-sobhgahi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش صبحگاهی و تاثیر آن بر بدن”

ورزش صبحگاهی و تاثیر آن بر بدن

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده و مهربانورزش صبحگاهی

اسلاید 2: ورزش صبحگاهی

اسلاید 3: اهمیت ورزش صبحگاهی چیست؟تقریباً همه ما صبح ها بعد از بیدار شدن، نیاز به زمان زیادی برای روشن شدن مغزمان داریم! شاید حتی چند ساعت اول صبح را در حالت کما بوده و ندانیم دقیقاً باید چه کاری انجام دهیم.این در حالی است که بیشتر تصمیم گیری های مهم ما مختص صبح بوده و باید همه برنامه های آن روز خود را در ساعات ابتدایی صبح راست و ریس کنیم. مثلاً اینکه چه لباسی بپوشیم، صبحانه چه چیزی بخوریم یا از همه مهم تر اینکه امروز چه قرارهای مهمی داریم و باید به چه کارهایی برسیم.همه اینها نیاز به تمرکز و هوشیاری زیادی دارد که ورزش صبحگاهی راه حل همه این دغدغه های اول صبحی است.

اسلاید 4: ورزش صبحگاهی چه تاثیری بر مغز دارد؟برطبق مطالعه علمی ای که در مجله انگلیسی پزشکی ورزش نیز به چاپ رسید، انجام تمرینات ورزشی شدت متوسط در بازه زمانی صبح می تواند مهارت های شناختی و قدرت تصمیم گیری فرد در طول روز را تا حد زیادی افزایش دهد.ورزش صبحگاهی باعث می شود تا مغزتان سریع تر روشن شده و آماده تفکر و تصمیم گیری های شما در ادامه روز شود.همچنین محققان در حین این مطالعه متوجه شدند که قدم زدن های پراکنده چند دقیقه ای در روز می تواند تا چه حد روی سلامتی و عملکرد مغز مؤثر باشد.

اسلاید 5: انسان حتما باید صبح ها ورزش کند؟ورزش صبحگاهی دارای فواید بسیار زیادی برای مغز بوده و به هیچ وجه نمی توان اثر آن را نادیده گرفت. اما این دلیل نمی شود که اگر نمی توانید صبح ها ورزش کنید، کلاً ورزش کردن را کنار بگذارید و دنبال برنامه ورزشی نباشید.به طور کلی ورزش در هر زمانی از روز که انجام شود، فواید منحصر به فرد خودش را خواهد داشت، اگر سختتان است که به یکباره تمرینات خود را شروع کنید.ابتدا با تمرین ۱۰ دقیقه ای شروع کرده و بعد از یک هفته به دنبال برنامه ورزشی اختصاصی و متناسب با استایل بدنی خود باشید

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید