سایر ورزشی

ورزش و اعتماد به نفس

verzshhhhh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش و اعتماد به نفس”

ورزش و اعتماد به نفس

اسلاید 1: ورزش و اعتماد به نفسارئه:

اسلاید 2: چگونه ورزش کردن باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود؟اعتمادبه‌نفس حاصل اعتقادات درونی ما و همچنین اهدافی است که ما برای خود متصور می‌شویم، در دنیای مدرن امروزی این می‌تواند شامل بسیاری از موارد شود؛ اعتمادبه‌نفس فیزیکی یکی از آن‌ها است. ورزش کردن یکی از ابزارهایی است که ما را در دستیابی به اعتمادبه‌نفس فیزیکی یاری می‌کند، حال جدای از عدم توازن فیزیکی شخص و یا نیازهای روزمره شما به انرژی درواقع توان موردنیاز بدن شما برای رسیدگی به امور جاری روزمره زندگی‌تان از اصلی‌ترین دلایل این نوشتار است.ما با یکدیگر تأثیرات ورزش کردن بر افزایش اعتمادبه‌نفس افراد را با یکدیگر مرور می‌کنیم و خواهیم دید که چگونه ورزش کردن به بهترین وسیله برای افزایش اعتمادبه‌نفس شما مبدل می‌شود.در حقیقت داشتن اعتمادبه‌نفس بالا و متعاقب آن داشتن توانایی واقع‌بین بودن می‌تواند تا حد بسیار زیادی به کنترل مشکلات روزمره افراد، حال چه ذهنی و یا جسمی و یا حتی اجتماعی کمک شایانی کند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: حس رضایت از خودافرادی که ورزش می‌کنند نسبت به دیگران که ورزش نمی‌کنند دارای حس رضایت از خود بیشتری هستند زیرا این افراد چنین پیش خود می‌اندیشند که آن‌ها با انجام دادن ورزش علاوه بر حفظ تندرستی خود کار مفیدی را در طول روز انجام داده‌اند و این نوع تفکر نهایتاً به حس رضایت از خود منجر می‌شود و این حس ویژه به شما در افزایش اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند.

اسلاید 5: سلامتی جسمیورزش کردن باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن افراد بهتر عمل کند و کارایی بیشتری داشته باشد که نتیجه این عملکرد بهتر درواقع کمتر بیمار شدن افراد است، حال این سلامتی جسمی به افراد این حس را القا می‌کند که دارای برتری نسبی هستند و متعاقب آن اعتمادبه‌نفس افراد بالاتر می‌رود.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید