سایر ورزشی

ورزش و تقویت عضلات گردن

gardn

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش و تقویت عضلات گردن”

ورزش و تقویت عضلات گردن

اسلاید 1: دبیرستان فرهنگ منطقه ی 13 تهراندبیر:سرکار خانم اصغریاعضای گروه:نسترن گلپایگانی،فرناز عادلیکلاس 111

اسلاید 2: موضوع ارائه: ورزش و تقویت عضلات گردن

اسلاید 3: داشتن ماهیچه های قوی گردنی در حفظ ژست و ظاهر خوب اهمیت دارد.این ماهیچه ها تنها با ستون فقرات ارتباط ندارد بلکه مجموعه ای عصب دارندکه ورزیده نیستند.به حفظ تعادل کمک می کند.ورزش های تقویت گردن به آزاد شدن فشارهایی که در طول روز ایجاد می شود کمک می کند.کامل شدن دوره های تقویت درکاهش درد و خشکی گردن موثر است.چرا باید برای تقویت عضلات گردن ورزش کنیم؟حرکات جنبشی بنیادی که مسئول تعادل حرکتی هستند به ورزش های مناسب نیاز دارند.حفظ قوت این ماهیچه ها ازچرخشش گردن جلوگیری می کند. بهبود کیفیت تنفس با این حرکات ایجاد می شود.انعطاف گردن تاثیر زیادی در عملکرد تنفس مخصوصاً هنگام ورزش کردن داردماهیچه های که در انقباض عضلات تنفسی در طول فعالیت های ورزشی نقش دارندم ممکن است آسیب ببینند.به آزاد شدن استرس کمک می کند.

اسلاید 4: تقویت عضلات گردن و جلوگیری از گردن درد با حرکات ورزشیدقت داشته باشید که ورزش هایی که هدف تقویت ماهیچه های گردن را به عهده دارند باید آرام صورت گیرد و نباید در انجام آن افراط کرد زیرا باعث آسیب بیشتر می شود.تا آنجا که می توانیم ماهیچه های گردن را انعطاف پذیر نگهداریم بنابراین ورزش های روزمره که به تقویت ماهیچه ها کمک می کنند نیاز داریم ، ورزش های مناسب از فلج شدن و انقباض جلوگیری می کند.با بکار بردن پیشنهادات ماهیچه ها منعطف می ماند البته ابتدا گرم کردن را فراموش نکنید.

اسلاید 5: حرکت پل بسیاری از عضلات را می کشد. این حرکت به شل کردن عضلات بازو، پشت و گردن کمک می کند. به پشت دراز بکشید و پاشنه های خود را به باسن نزدیک کنید.باسن را از زمین بلند کنید و سپس دستان خود را زیر باسن گره کنید. دست ها را صافه نگه داریدتا حد ممکن ران ها را بالا ببرید. در این مرحله تنها قسمت بالای پشت، سر و کف پاها باید زمین را لمس کنند.این حالت را برای ۳۰ ثانیه نگه دارید و سپس استراحت کنید و دو باره تکرار کنید. پل:

اسلاید 6: حالت بازکردن قفسه سینهیک تشک روی زمین قرار دهید و بر روی آن زانو بزنید.کف پا را روی کف نگه دارید. به عقب تکیه دهید و پاشنه های خود را با هر دست لمس کنید. دست ها را صاف نگه داریدسر خود را به طرف عقب خم کنید تا گلو بیرون بیاید.پشت خود را تا حد ممکن خم کنید و سپس این حالت را برای ۳۰ ثانیه نگه دارید.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید