پزشکی و سلامت بیماری‌ها

ورزش و سیستم ایمنی بدن

verzsh-system-imni

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ورزش و سیستم ایمنی بدن”

ورزش و سیستم ایمنی بدن

اسلاید 1: ورزش و سیستم ایمنی بدن

اسلاید 2: بواقع سیستم ایمنی بدن به مانند یک شاهکار هنری طراحی و خلق شده است. شبکه ای پیچیده و موثر که اعضای مختلف بدن و میلیون ها سلول متخصص را به یکدیگر متصل کرده است. سیستم ایمنی بدن قادر است میلیون ها دشمن باالقوه را شناسایی کرده و استراتژی های مختلفی را برای مقابله با آنها طراحی و اجرا کند. در عین حال این بدان معنی نیست که این سیستم توسط بیماری ها دچار مشکل نشده و یا به درمان و دارو نیازی ندارد. هنگامی که بیمار می شوید بهترین روش برای بازسازی سیستم ایمنی بدن این است که چیزی را که این سیستم به آن احتیاج دارد تا خود را ترمیم کند به آن برسانید و آن چیزی نیست جز یک رزیم غذایی سالم و یک ورزش هوازی منظم با سطح دشواری متوسط.سیستم ایمنی بدن یک شبکه کاملا هماهنگ شده از سلول ها و اجزای شیمیایی است که برای شناسایی و تخریب عوامل بیماری زا و مهاجم، طراحی شده است. سیستم ایمنی بدن انسان تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تغذیه مناسب، خواب کافی، سطح استرس، ویتامین ها و فعالیت بدنی منظم قرار دارد. یکی از عواملی که می تواند تاثیر مستقیم بر سایر عوامل داشته باشد، ورزش یا فعالیت بدنی منظم است.

اسلاید 3: ورزش منظم یکی از مهمترین مسائل برای داشتن زندگی سالم است. ورزش سلامت قلبی-عروقی را بالا می‌برد، فشار خون را کاهش می‌دهد، به حفظ وزن سالم کمک می‌کند و از شما دربرابر بیماری‌های بسیاری محافظت می‌کند. ورزش هم درست مثل یک رژیم‌غذایی سالم می‌تواند با سلامت انسان و در نتیجه سلامت سیستم ایمنی در ارتباط باشد. حتی می‌تواند با تقویت گردش خون که باعث می‌شود سلول‌ها و مواد سیستم ایمنی آزادانه در سراسر بدن حرکت کنند و به درستی وظیفه خود را انجام دهند، تاثیر مستقیم‌تری بر تقویت سلامت سیستم ایمنی بدن داشته باشد.فعالیت بدنی منظم باعث پیشگیری از بیماری های غیر واگیر متعددی می شود. تحقیقات نشان داده اند که افراد فعال، مقاومت بیشتری در برابر عوامل بیماری‌ زا دارند. احتمال ابتلا و بروز عفونت های شدید در بدن افرادی که سلامت قلبی، عروقی و متابولیکی دارند ضعیف تر است، ورزش با بهبود سیستم قلب و عروق و متابولیسم، اثرات غیر مستقیمی بر ایمنی بدن در مقابل بیماری ها دارد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید