مهارت‌های شخصی

ویژگی‌های برنامه تناسب اندام

vizhegi_tanasobe_andam

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ویژگی‌های برنامه تناسب اندام”

ویژگی‌های برنامه تناسب اندام

اسلاید 1: ویژگی‌های برنامه تناسب اندام

اسلاید 2: اصلاح سبک زندگیبسیاری با توجه به سبک زندگی و عادات غذاییشان دچار اضافه وزن شده‌اندتکنیک‌های علمی و روانشناختی برای تغییر کردن را به طور عملی فرا می‌گیرید!

اسلاید 3: تنظیم برنامه غذایی درستبرنامه غذایی خوب است که نه تنها نیازهای بدنبه مواد مغذی را برطرف کند بلکه بتواند کمبودهاییهم که شخص دارد را برطرف نماید که در نتیجهکم‌خونی، ریزش مو و اعصابتان بهتر خواهد شدبا توجه به شرایط فیزیکی و عادت‌ها و علایق غذایی و سبک زندگی هرفرد باشد!

اسلاید 4: آموزش عملی آگاهانه خوردن و درست خوردنچگونگی لذت بردن از انواع غذاها بدون عذاب وجدان و احساس گناهچگونگی استفاده آگاهانه و به اندازه نیاز

اسلاید 5: تفکر مثبتاین بُعد بیش از هرچیز به نوع باورها و نحوه فکر کردن افراد اشاره دارد!در برنامه تناسب اندام مي بايست با مبانی تکنولوژی فکر و قانون جذب اشنا شدهو چگونگی کاربرد آن در مسیر تناسب اندام را بياموزید

اسلاید 6: بُعد روانی و آرامشمسائلی چون اضطراب و استرس، افسردگی و حالات روحی ناخوشایند مثل دلسردی بر چاقی اثر دارند. در برنامه تناسب اندام بايد راهكارهاي عمومی و اختصاصی برای پیشگیری و حل مسائل روحی و روانی وجود داشته باشد.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید