15000 تومانی

پاورپوینتی کامل و مفصل درباره انار

anar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینتی کامل و مفصل درباره انار”

پاورپوینتی کامل و مفصل درباره انار

اسلاید 1: انار

اسلاید 2: فیهِما فاکِهَةُ وَ نَخلُ وَ رُمّانُ درآن دو، میوه و خرما و انار است.

اسلاید 3: وقتی میوه انار را می شکافی و دانه های یاقوتی رنگ زیبایش را میبینی که با چه دقت و نظمی در کنار یکدیگر چیده شده اند، لحظه ای بیندیش و با چشم دل آن ها را نظاره کن که هرکدام زبان گویای معرفت الهی هستند.

اسلاید 4: انار میوه ای بسیار لذیذ و مفید که بشر از روزگار قدیم آن را میشناخته است. همچنین از سالها پیش بخش های مختلفی از درخت انار مانند پوست، ریشه و میوه ی آن در درمان بعضی از بیماری ها به کار می رفته است. در ایران نیز مردم از زمان های بسیار قدیم با انار آشنایی داشته اند؛ بطوری که در کتیبه های تخت جمشید واقع در شیراز، کنده کاری هایی به شکل میوه و برگ انار دیده می شود. بعضی از دانشمندان معتقدند که درخت انار از سه هزارسال قبل در ایران کاشته می شده است.

اسلاید 5: انار در قرآن کریمدر کتاب آسمانی قرآن سه بار در آیات 99 و141 سوره ی انعام و همچنین آیه ی 68 سوره ی رحمان از انار نام برده شده است. هرکدام از این آیات به نوعی این میوه را مورد توجه قرار میدهند. به عنوان مثال از انار به همراه زیتون و انگور نام برده شده است و خداوند از انسان ها میخواهد هنگامی که این درختان به ثمر می نشیند به ساختمان میوۀ آن ها توجه کنند.

اسلاید 6: خواص غذایی ودارویی انارمیوه ی انار خواص بسیار گوناگونی دارد. این میوه سرشار از ویتامین های ب و ث بوده و پاک کننده خون است و سموم موجود در آن را از بین می برد. انار فعالیت سلول های کبد و کیسه ی صفرا را افزایش می دهد و مصرف مداوم آن باعث جلوگیری از بروز بیماری قندخون می شود.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید