پزشکی و سلامت بیماری‌ها

پاورپوینت ارائه ورزش ۱ ( یا تربیت بدنی) با موضوع عضلات شکم

azolat-shakm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
با سلام این پاورپوینت در مورد عضلات شکم هست که ابتدا به بررسی آناتومی عضلات شکم ، و سپس به معرفی مواد غذایی و راه‌کار هایی مفید برای عضلات شکم می پردازد . در قالبی بسیار زیبا همراه با تصاویر با کیفیت ساخته شده‌ست‌ و قابلیت ویرایش کردن برای شما نیز فراهم است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
326 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت ارائه ورزش ۱ ( یا تربیت بدنی) با موضوع عضلات شکم”

پاورپوینت ارائه ورزش ۱ ( یا تربیت بدنی) با موضوع عضلات شکم

اسلاید 1: به نام خدا ارائه ی درس ورزش 1 موضوع ارائه : عضلات شکمی

اسلاید 2: همه ی ما شیفته صحبت کردن درباره عضلات شکم هستیم.چرا که خواهان هیکلی متناسب و برازنده هستیم که مشخصه ی آن داشتن شکمی صاف است.شکم صاف، شکم شش تکه و یا محکم از این جمله هستند.ولی به ندرت درباره عملکرد عضله های شکمی که تاثیرمستقیم بر روی فرم دهی شکم دارند،صحبت می شود.و با شناختن این عضلات می توان بیشترین استفاده را از تمرین های ورزشی برد. در ادامه به بررسی آناتومی عضلات شکم و معرفی تمرینات ورزشی مفید برای تقویت آنها خواهیم پرداخت.

اسلاید 3: آناتومی و حرکت شناسی عضلات شکمعضلات ناحیه شکم the abdominalis))عضلات شکمی عبارتند از :راست شکمیRectos Abdominis))عضله مورب خارجی شکم External Ablique))عضله مورب داخلی شکم Internal Oblique))عرضی شکم Transversus Abdominis))

اسلاید 4: عضله راست شکمی Rectos Abdominis))سطحی ترین ناحیه عضله شکم است و بین جناغ سینه و استخوان عانه قابل لمس است.مبدا این عضله از لبه فوقانی عانه و انتهای این عضله غضروف دنده ای پنجم – ششم و هفتم دنده ها است.این عضله از اعصاب بین دنده ای هفتم تا دوازدهم ،عصب گیری می کند.عمل این عضله :در هر دو طرف Flextion فلکشن (خم کردن) ستون مهره هااز یک طرف فلکشن (خم کردن) جانبی ستون مهره ها

23,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید