آموزشسایر

پاورپوینت الگوی بد درس دادن نیل دیوید سن - دانشگاه مریلند

از سال 1971تدریس بد درس دادن برای دانشجویان فوق لیسانس، دستیار ها و دانشجویان دبیری مقطع متوسطه در دانشگاه مریلند انجام شده است. ارایه رل «ضد مدل» : ناظر به حضار می گوید که الان شاهد تدریسی خواهند بود که یک مدرس مقتدر ریاضی ارایه می شود. بعد از چند دقیقه حضار متوجه اشتباهات تدریس ایشان می شوند. این روش زمانی مفید است که حداقل سی نمونه از اشکالات در آن تشخیص داده شود. معلم ارایه دهنده این مدل باید انعطاف پذیر، متکی به خود و دارای استعدا بازیگری باشد و در مقابل حضار کم نیاورد.

fayigh50

11 صفحه
466 بازدید
09 تیر 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
به اتتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بديين فيستم

صفحه 3:
به آموزش بدبین نیستم i الکوی بد درس دادن | (نیل دیوید سن - دانشگاه مربلند)

صفحه 4:
- Ae Ahn tite. a ‏الگوی بد درس دادن‎ 8 ‏ال‎ ۱ اج ی

صفحه 5:
الگوی بد درس دادن (نيل ديويد سن - دانشكاه مريلند) ‎es)‏ م ‎Wee eer Re tee Cee‏ Red pea Lown] KBR cenyer Ws - aY See WLS rl | een) ‏انجام شده است.‎ 0210 PC Ur ee) er OER a RE NOeD Ig BEeLD| So Red SB eee ee Rly Decal a Sad aR eee oS el ee aed oe acer dee ee] ۱۳ con 0 ‏ا‎ Ree rin ASE T Pie] 00 ered POR a eens heme) ole) We ered eee rN oer)

صفحه 6:
- ‏4ن‎ ee dh tht kd شروع ناهنجار 00 ا 1 ‎ae‏ ل ل ا ل ين ‎۱ ‏7 گچ ندارد و در حالی که به فراش ها ناسزا می گوید برای بدست أوردن أن بيرون مى رود. ‏اج ی

صفحه 7:
- ‏4ن‎ ee dh tht kd آماده نکردن درس و نداشتن نوت 0 en Ea vec Se pe 0530000000 (Eta Ce eS Te we ‏ل‎ ane Te ae ‏مشکل. ساده. پا نامناسب برای مطلب مورد بحث از آب در‎ ‏می آیند.‎ fe ree re Rent DI pen] eee a ‏لت ا ا‎ ‎WPS (0 AIST derail yon ty plano —‏ ل ‎Mags Jo 1200 G1 31053‏ ‎Oe Oe

صفحه 8:
re ae [۱ reece eet 1k a lt a eel cee oT eel ecco eel oe de ‎toot Sock eR SNC een || TEs Ta a‏ ال ‏ل ا ‎eet‏ ‏ا 00010100000 ‎ETE ‏ا‎ es ‎cee a) oR ne Cerner Wee) iu) Oe a ‎ee i Sap eL ‏ل ا ا ا‎ mam ‎a ee eee RC TCLS eee) Score eee te a ‏- فرض مى كند كه دانشجويان قبلاً مطالب اساسى را مى دانند و وقتى كه ‎te‏ 1 ‏- به حاشيه مى رود كه شامل مطالب خيلى بيشرفته است. ‎۱ ‎۱ TU rere ae OCLs aa ‎Oe Oe ‎

صفحه 9:
- ‏4ن‎ ee dh tht kd و 5 نداشتن تماس با دانشجويان - با کلاس تماس نگاهی برقرار نمی کند. با تخته. دیوارهاء کف اتاق یا OOM ieee he ne Se ko Bree eg) تفسیرهای تاروایی راجع به سطع پایین مطالب ذرمن ابراز می دارد- ۱ دايم مى كويد «ساده» يا «واضح» است. ‎eR T es reo ie‏ 0000 7 رفتار چندش آوری از خود نشان می دهد. - نام دانشجويان را نمى داند.

صفحه 10:
- Ae die tite ha ‏برخود بد با سؤالات‎ 9 TINTON OTS es ‏می سازد.‎ :به سؤالات به خوبى جواب نمى دهد. اي ا ل ا الل ل اس Ferre ‏ا ا‎ liad ‏دهد.‎ ‏وقت کلاس را زیاد صرف جواب دادن سوالاتی می کند که مورد علاقه‎ 7 ‏عمومي نیستند.‎ crea MS SelB erica) PRCCOW SS eed PC er er ence cere wer ca ee ie مى يرسد. ۱ آن كه به ديكران وقت فك ركردن دهد.

صفحه 11:
استفاده بد از تخته سياه 000 ‏ا‎ oie - شكل ها را غير واضح يا نادرست حروف كذارى مى كند. RUC EN eed Fo ee i Bi ead AS iS yn ity a9 U9 cle WY ae Lyn JS حساس آن ها از تخته سیاه بیرون می افتند. - فقره ها را با يكديكر مخلوط مى كند. 0 ‏اا‎ en ec 7" برای فقره های مهم جای کافی نمی گذارد. - غير خوانا مى نويسد (خيلى كوجكى. خيلى بزرى با اريب). اا ا ا ا 00 - جند خط رااز ميان مى اندازد يا جند خط را با هم تركيب مى كند. ‎me rk ae eee‏ ا ‎Rr‏ ‎ee Ree YC ETO ad‏ ‎Coa eet Vo ed ec oro Dae Coe We‏

39,000 تومان