صفحه 1:
صفحه 2:
به اتتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بديين فيستم
صفحه 3:
به آموزش بدبین نیستم
i
الکوی بد درس دادن |
(نیل دیوید سن - دانشگاه مربلند)
صفحه 4:
- Ae Ahn tite. a
الگوی بد درس دادن
8
ال
۱
اج ی
صفحه 5:
الگوی بد درس دادن
(نيل ديويد سن - دانشكاه مريلند)
es) م Wee eer Re tee Cee
Red pea Lown] KBR cenyer Ws - aY See WLS rl | een)
انجام شده است.
0210 PC Ur ee) er OER a RE NOeD Ig BEeLD|
So Red SB eee ee Rly Decal a
Sad aR eee oS el ee aed oe acer dee ee]
۱۳ con 0 ا Ree rin ASE T Pie]
00 ered
POR a eens heme) ole) We ered eee rN oer)
صفحه 6:
- 4ن ee dh tht kd
شروع ناهنجار
00
ا 1
ae ل ل ا ل ين
۱
7 گچ ندارد و در حالی که به فراش ها ناسزا می گوید برای بدست
أوردن أن بيرون مى رود.
اج ی
صفحه 7:
- 4ن ee dh tht kd
آماده نکردن درس و نداشتن نوت
0 en Ea vec Se pe
0530000000 (Eta
Ce eS Te we ل ane Te ae
مشکل. ساده. پا نامناسب برای مطلب مورد بحث از آب در
می آیند.
fe ree re Rent DI pen] eee a
لت ا ا
WPS (0 AIST derail yon ty plano — ل
Mags Jo 1200 G1 31053
Oe Oe
صفحه 8:
re ae
[۱ reece eet 1k a
lt a eel cee oT eel ecco eel oe de
toot Sock eR SNC een || TEs Ta a ال
ل ا eet
ا 00010100000
ETE ا es
cee a) oR ne Cerner Wee) iu) Oe a
ee i Sap eL ل ا ا ا mam
a ee eee RC TCLS eee) Score eee te a
- فرض مى كند كه دانشجويان قبلاً مطالب اساسى را مى دانند و وقتى كه
te 1
- به حاشيه مى رود كه شامل مطالب خيلى بيشرفته است.
۱
۱ TU rere ae OCLs aa
Oe Oe
صفحه 9:
- 4ن ee dh tht kd
و 5
نداشتن تماس با دانشجويان
- با کلاس تماس نگاهی برقرار نمی کند. با تخته. دیوارهاء کف اتاق یا
OOM ieee he ne Se ko Bree eg)
تفسیرهای تاروایی راجع به سطع پایین مطالب ذرمن ابراز می دارد-
۱
دايم مى كويد «ساده» يا «واضح» است.
eR T es reo ie 0000
7 رفتار چندش آوری از خود نشان می دهد.
- نام دانشجويان را نمى داند.
صفحه 10:
- Ae die tite ha
برخود بد با سؤالات
9 TINTON OTS es
می سازد.
:به سؤالات به خوبى جواب نمى دهد.
اي ا ل ا الل ل اس
Ferre ا ا liad
دهد.
وقت کلاس را زیاد صرف جواب دادن سوالاتی می کند که مورد علاقه 7
عمومي نیستند.
crea MS SelB erica)
PRCCOW SS eed PC er er ence cere wer ca ee ie
مى يرسد.
۱ آن كه به ديكران وقت
فك ركردن دهد.
صفحه 11:
استفاده بد از تخته سياه
000 ا oie
- شكل ها را غير واضح يا نادرست حروف كذارى مى كند.
RUC EN eed Fo ee i
Bi ead AS iS yn ity a9 U9 cle WY ae Lyn JS
حساس آن ها از تخته سیاه بیرون می افتند.
- فقره ها را با يكديكر مخلوط مى كند.
0 اا en ec
7" برای فقره های مهم جای کافی نمی گذارد.
- غير خوانا مى نويسد (خيلى كوجكى. خيلى بزرى با اريب).
اا ا ا ا 00
- جند خط رااز ميان مى اندازد يا جند خط را با هم تركيب مى كند.
me rk ae eee ا Rr
ee Ree YC ETO ad
Coa eet Vo ed ec oro Dae Coe We