علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

پاورپوینت بر بال فرشتگان (درس ۱۳ کتاب پیام های آسمانی پایه هفتم)

bar-baal-fereshtegaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت بر بال فرشتگان(درس 13 کتاب پیام های آسمانی پایه هفتم) در 15 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به شکل کامل به درس سیزدهم کتاب پیام های آسمانی پایه هفتم پرداخته می شود. دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 15 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانش آموزان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
4148 بازدید, 12 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت بر بال فرشتگان (درس ۱۳ کتاب پیام های آسمانی پایه هفتم)”

پاورپوینت بر بال فرشتگان (درس ۱۳ کتاب پیام های آسمانی پایه هفتم)

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم پیام های آسمانی پایه هفتم – درس 13 بر بال فرشتگان نام دانش آموز:... مدرسه:.... نام دبیر: ..... سال تحصیلی 97

اسلاید 2: ارزش علم آموزی مسجد مدینه مانند هر روز مؤمنانی را در خود جای داده بود که میخواستند با انجام کارهای نیک،خداوند را از خود خشنود سازند. عدهای مشغول دعا و نیایش بودند. عدهای ذکر میگفتند و نماز مستحبی میخواندند. عده دیگری نیز در گوشه ای از مسجد مشغول گفت وگوی علمی و یادگیری مسائل دینی خود بودند. در همین هنگام پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله وارد مسجد شد. همه مشتاقانه میخواستند ببینند که پیامبرخدا کدام گروه را برای همنشینی انتخاب میکند. حضرت محمد با مهربانی به حاضران در مسجد نگریست و فرمود: ایشان این سخن را فرمود و به جمع علم جویان پیوست.این افراد همگی مشغول انجام کارهای نیک هستند، اما خداوند مرا برای تعلیم و آموزش مردم فرستاده است. ایشان این سخن را فرمود و به جمع علم جویان پیوست.

اسلاید 3: فعالیت کلاسی :به نظر شما چرا پیامبر همنشینی با گروهی را انتخاب کرد که مشغول به کسب علم بودند؟ علم از نظر پیامبر اعظم ( ص ) از اهمیت ویژه برخوردار است. مسلمانان جهان باید از این احادیث شریف و گوهربار نهایت استفاده را نمایند. به علم اهمیت زیادی بدهند، در این رابطه باید به دنبال یادگیری علم بروند، و با عمل به آن ها با توجه به الگوهای بسیار با ارزشی که داریم، شاهد بیداری جهانیان و صلح و صفا در سایه علم و عرفان باشیم.

اسلاید 4: فعالیت کلاسی :به نظر شما چرا پیامبر همنشینی با گروهی را انتخاب کرد که مشغول به کسب علم بودند؟ پیامبر اعظم ( ص ) درباره علم یادآوری فرموند: علم آموزید كه آموختنش كاری نیك است، گفتگو درباره آن تسبیح خداست، بحث و بررسی آن جهاد به شمار می آید، آموزشش به آن كس كه نمی داند، صدقه محسوب می شود. بذل و بخشش آن به اهلش سبب تقرب به خدا می گردد؛ زیرا معیار شناسایی حلال و حرام است، و دانشجو را به راه های بهشت می كشاند و از هراس تنهایی می رهاند و در غربت دمساز او می گردد. علم راهنمای امور پنهانی است، اسلحه ای است برای مقابله با دشمنان، زیوری است برای دوستان. خداوند به خاطر علم، مردمی را سرفراز گرداند تا جایی كه آنان را در امور خیر پیشوای دیگران سازد و از ایشان پیروی شود. و كارهایشان مورد توجه قرار گیرد و آثارشان قابل فراگیری گردد و فرشتگان شیفته دوستی آنانند، زیرا علم، احیاگر دل ها و روشنگر دیدگان از نابینایی است و سبب قدرت بدنی از سستی و تنبلی می شود و خداوند دارنده علم را به مقام محبان می رساند و همنشینی با نیكان را در دنیا و آخرت نصیبش گرداند. در سایه علم، خدا را فرمان برند و پرستش نمایند و در سایه علم، خداشناسی صورت پذیرد و به یگانگی شناخته شود و به وسیله علم صله رحم انجام گیرد. 

3,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید