پزشکی و سلامت زنان و زایمان (بارداری)

پاورپوینت بهترین ورزش های دوران بارداری

powerpoint-varzesh-dar-dorane-bardari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
پاورپوینت بهترین ورزش های دوران بارداری در 20 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپونت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: - مقدمه - فواید ورزش کردن در دوران بارداری - شنا در دوران بارداری - دوچرخه ثابت در دوران بارداری - پیاده روی سریع در دوران بارداری - پیاده روی در آب در دوران بارداری - ورزش کگل در دوران بارداری - یوگا در دوران بارداری - نکاتی درباره ورزش دوران بارداری - پایان دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 فرمت: قابل ویرایش تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر مناسب و کاربردی برای دانشجویان به منظور ارائه های کلاسی و خانم های باردار
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
3138 بازدید, 12 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت بهترین ورزش های دوران بارداری”

پاورپوینت بهترین ورزش های دوران بارداری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: بهترین ورزش های دوران بارداریاستاد : .................... محققین : .....................

اسلاید 3:

اسلاید 4: ورزش کردن نه تنها برای مادران باردار مناسب است، بلکه برای جنین نیز مفید خواهد بود. همچنین ورزش کردن به طرز صحیح، ناراحتی های شایع دوران بارداری مانند بی خوابی و درد پشت و کمر را تسکین می دهد. ولی به دلیل اینکه دوران بارداری، دوران حساسی است باید تحت نظر پزشک خود هر ورزشی را شروع کنید.

اسلاید 5: بسیاری از افراد بر این باورند که یک زن باردار، باید تمام فعالیت ها و ورزش هایی را که قبل انجام می داده است کنار بگذارد و تنها به استراحت بپردازد. اما امروزه این نظریه کاملا مردود شده است.مادران باردار باید برای به دنیا آوردن فرزندی سالم و شاداب، علاوه بر داشتن تغذیه مناسب، باید ورزش را نیز در برنامه های روزانه خود بگنجانند.

اسلاید 6: برخی از فواید ورزش کردن در دوران بارداری عبارتند از:جلوگیری از کمردرد بارداریافزایش میزان انرژی بدن و در نتیجه شادابی بیشتر مادرجلوگیری از افزایش بیش از حد وزن مادر کاهش خطر ابتلا به دیابت حاملگی و فشار خون بالادر ادامه با بهترین ورزش های دوران بارداری آشنا خواهیم شد

اسلاید 7: 1- شنا یکی از بهترین ورزش های دوران بارداری، شنا می باشد. شنا درد مفاصل مثل درد کمر را در این دوران تسکین می دهد. نکته مهم در ارتباط با این ورزش این است که باید در انتخاب یک استخر بهداشتی و سالم دقت لازم را داشته باشید. استخرهای غیر بهداشتی آلودگی هایی را در ناحیه رحم به وجود می آورند که برای سلامت جنین مضر است.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید