مدیریت و رهبری

پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت لت پول و کراس اور در حرکت شناسی

pol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 30 اسلاید پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت لت پول و کراس اور در حرکت شناسی در 30 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی در پاورپوینت حاضر به شکل کامل با حرکت لت پول و انواع آن و تحلیل حرکت شناسی ان و همچنین حرکت کراس اور آشنا خواهید شد فرمت: قابل ویرایش + عکس تهیه و تنظیم: صالح عبادی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1076 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت لت پول و کراس اور در حرکت شناسی”

پاورپوینت تجزیه و تحلیل حرکت لت پول و کراس اور در حرکت شناسی

اسلاید 1: تجزیه و تحلیل حرکت لت پول و کراس اور در حرکت شناسیعنواناستاد: ......دانشجو: .....دانشگاه ....

اسلاید 2:

اسلاید 3: چگونگی انجام تمرینات لت پول دان وزنه آزادیکی از حرکات برای تقویت عضلات پشتی و زیر بغل، لت پول دان وزنه آزاد می باشد. برای انجام این تمرین باید در ابتدا روی صندلی دستگاه بنشینید. سپس میله های بالای سر و یا سیم کش را بگیرید. پس از اطمینان از قرارگیری پاها در محل درست و صاف بودن کمر، دستان خود را حرکت دهید.در هنگام کشش سیم و یا میله، نفس عمیق را فراموش نکنید. همچنین سعی کنید تا جای ممکن آنها را بکشید. پس از چند ثانیه مکث، مجدد میله را به حالت اولیه برگردانید.

اسلاید 4: نکات حائز اهمیت در انجام تمرین لت پول دان وزنه آزاددستها را از میله ی بالا سر به گونه ای بگیرید. که مچ دستها به سمت داخل چرخش داشته باشند.برای تقویت عضلات پشتی بزرگ، دستها نباید خیلی از هم فاصله داشته باشند. فاصله زیاد دستها موجب پهن شدن پشت می شود.برای انجام تمرینات، تنه خود را کاملا صاف نگه دارید.سیم کش و یا میله بالا سرتان را تا جایی که امکان دارد، بکشید. این کار موجب درگیری موثرتر عضلات می گردد.این تمرین را می توانید با سیم کش، میله بارفیکس و یا دمبل انجام دهید.

60,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید