علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

پاورپوینت تحقیق زندگی نامه و آثار شکسپیر

wiliam_shaspier

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این تحقیق در پاورپوینت در ۲۴ اسلاید برای شما قرار گرفته است.این تحقیق شامل زندگی نامه،اثار و اشعار ویلیام شکسپیر می شود که برای تحقیق در دوره متوسطه اول و متوسطه دوم و.. خیلی خیلی خوب می باشد که شما می توانید آن رادریافت کنید.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1690 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت تحقیق زندگی نامه و آثار شکسپیر”

پاورپوینت تحقیق زندگی نامه و آثار شکسپیر

اسلاید 1: ویلیام شکسپیربه نام خدا

اسلاید 2: ویلیام شکسپیر شاعر، نمایشنامه‌نویس،نویسنده و بازیگر انگلیسی بود که بسیاری وی را بزرگ‌ترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته‌اند. «سخن سرای آون» لقبی است که به خاطر محل تولدش در آون واقع در استراتفورد انگلیس به وی داده‌اند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: زندگیویلیام شکسپیر در ۲۶ آوریل ۱۵۶۴ در شهر استراتفورد در انگلستان زاده شد. شهرت شکسپیر به عنوان شاعر، نویسنده، بازیگر و نمایشنامه‌نویس منحصربه‌فرد است و برخی او را بزرگ‌ترین نمایشنامه‌نویس تاریخ می‌دانند. با این حال، بسیاری از حقایق زندگی او مبهم است. پدرش از صاحب‌ منصبان دیوانی بود که گویا بعدها با مشکلات مالی مواجه شدو مادرش فرزند یک زمین‌دار محلی نسبتاً ثروتمند بود. شکسپیر احتمالاً در مدرسه گرامر استراتفورد تحصیل کرده است.

اسلاید 5: «ادموند»، برادر ویلیام شکسپیر هم که شش سال از وی کوچکتر بود و ‌هم به عنوان بازیگر در لندن کار می‌کرد، نتوانست مثل برادرش در این حرفه موفقیت کسب کند. ادموند در سن 27 سالگی درگذشت و مراسم ختم پرهزینه‌ای برای وی در کلیسای «سن ساویور» برگزار شد.

اسلاید 6: درباره جوانیِ ویلیام افسانه فراوان است و سند معتبر اندک است. اولین مدرکی که هست درباره ازدواج او با آن هثوی در سال ۱۵۸۲ است، که ثمره آن دختری متولد ۱۵۸۳ و یک دختر و پسر دوقلو در سال ۱۵۸۵ بود. شکسپیر پس از ازدواج به لندن رفت و در تماشاخانه مشغول بازی شد. در آنجا وظیفه ویرایش نمایش‌نامه‌ها را به او سپردند. شکسپیر از این موقعیت استفاده کرد و خود چند نمایشنامه نوشت که با استقبال روبه‌رو شد. پس از آن، تا هفت سال هیج اطلاعی از فعالیت‌هایش نداریم؛ اما وی احتمالاً پیش از سال ۱۵۹۲ در لندن به عنوان بازیگر کار می‌کرده‌است. در این موقع، چندین گروه بازیگری در لندن و دیگر مناطق وجود داشت که ارتباط شکسپیر با یکی یا بیشتر از آن‌ها همگی حدسیات است.

اسلاید 7: اما از ارتباط مفید و طولانی او با موفق‌ترین دسته بازیگران با نام مردان لرد چمبرلِین اطلاعاتی است که شکسپیر نه ‌تنها با این گروه بازی کرد، بلکه سرانجام سالار صاحب ‌سهم و مدیر نمایش‌نامه شد.

اسلاید 8: شکسپیر در دوران نخستین، خود را به تئاتر محدود نکرد و در سال ۱۵۹۳ منظومه عشقی ـ اساطیریِ ونوس و آدونیس و در سال پس از آن نیز اثر برجسته‌ترِ تاراج لاکریس را به حامی خود، اشراف‌زاده ساوت همپتون، اهدا کرد،  و تا ۱۵۹۷ او موفق شد خانه‌ای نو در استراتفورد خریداری کند، و اینک او می‌توانست خود را «جنتلمن» بنامد.

اسلاید 9: مرگویلیام شکسپیر در روز ۲۳ آوریل ۱۶۱۶ میلادی در پنجاه و دو سالگی درگذشت. جسدش را دو روز بعد در کلیسای مقدس ترینیتی به خاک سپردند. او حتی قطعه‌ای ادبی نیز برای روی سنگ قبر خود گفته که بر آن حک شده‌است:تو را به مسیح از کندن خاکی که اینجا را دربرگرفته دست بدار!خجسته باد آنکه این خاک را فروگذارد، و نفرین بر آنکه استخوان‌هایم بردارد!او در حالی مُرد که به سال ۱۶۱۶ هیچ نسخه جمع‌آوری شده‌ای از آثارش وجود نداشت، و بعضی از آن‌ها در نسخه‌هایی مستقل چاپ شده بودند که همان‌ها هم بدون نظارت و ویرایش او بود. در سال ۱۶۲۳ دو تن از اعضای هیئت شکسپیر، جان همینگز و هنری کاندل، نسخه جامع و ویراسته‌ای از نمایش نامه‌هایش را به چاپ رساندند که فِرست فولیو نام گرفت.

11,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید