کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت تشریح استراتژی ارتباطات کارکنان | Employee Communication Strategy

Employee Communication Strategy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
استراتژی ارتباطات سازمانی از مهمترین محورهای مدیریت در یک سازمان (دولتی و غیردولتی) می باشد. این فایل با بررسی جامع و همه جانبه این استراتژی با بهره گیری از نمودارها، اشکال، گراف ها و تصاویر به بررسی این استراتژی پرداخته است. لازم به توضیح است که این پارپوینت به عنوان پروژه پایان ترم در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت در دانشگاه تهران آماده و ارایه شده است. محتوی فایل: - مقدمه - تعریف ارتباطات -ویژگی های اساسی ارتباطات - اهمیت ارتباطات - روند ارتباطات - انواع ارتباطات - اهمیت ارتباطات داخلی - کانال های ارتباطات - شبکه های ارتباطات - انواع حلقه های ارتباطات - شیوه های ارتباطات - موانع ارتباطات - ارتباط موثر - تاثیر ارتباط موثر - تاثیر ارتباطات بی اثر - حوزه ها و سطوح درگیر در ارتباطات - عوامل موثر در تعیین استراتژی - چرخه تدوین استراتژی - انتخاب ابزار ارتباطی و رسانه مناسب - ابزارهای ارتباطی - انواع پیام ها
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
475 بازدید, 5 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت تشریح استراتژی ارتباطات کارکنان | Employee Communication Strategy”

پاورپوینت تشریح استراتژی ارتباطات کارکنان | Employee Communication Strategy

اسلاید 1: Title Lorem Ipsumاستراتژی ارتباطات کارکنان Employee Communication Strategy

اسلاید 2: ارتباطات نقش حیاتی در زندگی هر سازمان ایفا می کند، زیرا در موفقیت یا شکست هر وظیفه انسانی و سازمانی تاثیر زیادی دارد. در یک سازمان، فقط از طریق ارتباطات است که کلیه عملکردهای مهم کنترل، اطلاع رسانی، راهنمایی، هدایت، یکپارچه سازی و نظارت و ... انجام می شود. اعتماد، تفاهم و همکاری متقابل تنها با کمک ارتباط معنادار حاصل می شود. درگیری ها و سوتفاهمات بین فردی در مواردی بوجود می آید که فقدان ارتباطات موثر وجود دارد. بنابراین ارتباطات به عنوان رکن اساسی در عملکرد یک سازمان در نظر گرفته می شود.

اسلاید 3: * تعریف ارتباطاتارتباطات تبادل متقابل حقایق، افکار و برداشت ها با هدف درک مشترک طرفین است. فرهنگ لغت وبستر ارتباطات را عمل مبادله اطلاعات و به معنای تبادل ایده می داند.پیتر لیتل ارتباط را چنین تعریف می کند: «ارتباطات فرایندی است که طی آن اطلاعات از طریق نمادهای توافق شده قبلی بین افراد و یا سازمانها منتقل می شود».کیت دیویس اظهار می دارد که ارتباطات فرایند انتقال اطلاعات و درک از یک شخص به شخص دیگر است.انجمن مدیریت آمریكا ارتباطات را عبارت است از: «هر رفتاری كه منجر به تبادل معنا شود».هیکس: «وقتی ارتباط متوقف می شود ، عمل سازمان یافته به پایان می رسد».

اسلاید 4: * ویژگی های اساسی ارتباطات

اسلاید 5: * ویژگی های اساسی ارتباطاتدو طرفه: ارتباطات همیشه شامل دو طرف است: فرستنده و گیرنده. ارتباط یک خیابان یک طرفه نیست. یک نفر نمی تواند به تنهایی ارتباط برقرار کند.فرآیند متوالی: ارتباط فرآیندی است که شامل چندین مرحله است. در مرحله اول، فرستنده ایده ای برای برقراری ارتباط دارد. در گام دوم، ایده به شکل قابل شناسایی، به اطلاعات رمزگذاری شده، ترجمه می شود. در گام سوم، پیام رمزگذاری شده از طریق کانالهای ارتباطی مختلف مانند تلفن، مسیرهای پستی و غیره مسافتی را طی می کند. گام چهارم، هنگامی است که گیرنده پیام را دریافت کرده و شروع به رمزگشایی می کند. در گام پنجم سرانجام ارتباط برقرار می شود.

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید