پاورپوینت تشریح استراتژی ارتباطات کارکنان | Employee Communication Strategy
اسلاید 1: Title Lorem Ipsumاستراتژی ارتباطات کارکنان Employee Communication Strategy
اسلاید 2: ارتباطات نقش حیاتی در زندگی هر سازمان ایفا می کند، زیرا در موفقیت یا شکست هر وظیفه انسانی و سازمانی تاثیر زیادی دارد. در یک سازمان، فقط از طریق ارتباطات است که کلیه عملکردهای مهم کنترل، اطلاع رسانی، راهنمایی، هدایت، یکپارچه سازی و نظارت و ... انجام می شود. اعتماد، تفاهم و همکاری متقابل تنها با کمک ارتباط معنادار حاصل می شود. درگیری ها و سوتفاهمات بین فردی در مواردی بوجود می آید که فقدان ارتباطات موثر وجود دارد. بنابراین ارتباطات به عنوان رکن اساسی در عملکرد یک سازمان در نظر گرفته می شود.
اسلاید 3: * تعریف ارتباطاتارتباطات تبادل متقابل حقایق، افکار و برداشت ها با هدف درک مشترک طرفین است. فرهنگ لغت وبستر ارتباطات را عمل مبادله اطلاعات و به معنای تبادل ایده می داند.پیتر لیتل ارتباط را چنین تعریف می کند: «ارتباطات فرایندی است که طی آن اطلاعات از طریق نمادهای توافق شده قبلی بین افراد و یا سازمانها منتقل می شود».کیت دیویس اظهار می دارد که ارتباطات فرایند انتقال اطلاعات و درک از یک شخص به شخص دیگر است.انجمن مدیریت آمریكا ارتباطات را عبارت است از: «هر رفتاری كه منجر به تبادل معنا شود».هیکس: «وقتی ارتباط متوقف می شود ، عمل سازمان یافته به پایان می رسد».
اسلاید 4: * ویژگی های اساسی ارتباطات
اسلاید 5: * ویژگی های اساسی ارتباطاتدو طرفه: ارتباطات همیشه شامل دو طرف است: فرستنده و گیرنده. ارتباط یک خیابان یک طرفه نیست. یک نفر نمی تواند به تنهایی ارتباط برقرار کند.فرآیند متوالی: ارتباط فرآیندی است که شامل چندین مرحله است. در مرحله اول، فرستنده ایده ای برای برقراری ارتباط دارد. در گام دوم، ایده به شکل قابل شناسایی، به اطلاعات رمزگذاری شده، ترجمه می شود. در گام سوم، پیام رمزگذاری شده از طریق کانالهای ارتباطی مختلف مانند تلفن، مسیرهای پستی و غیره مسافتی را طی می کند. گام چهارم، هنگامی است که گیرنده پیام را دریافت کرده و شروع به رمزگشایی می کند. در گام پنجم سرانجام ارتباط برقرار می شود.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.