علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

پاورپوینت جامع ریخته گری (حرفه ای و تخصصی)

Rikhtegari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 47 اسلاید پاورپوینت جامع ریخته گری که با طراحی و انیمیشن سازی بسیار حرفه ای و زیبا مطالب، عکس ها و فیلم های تخصصی ریخته گری در ۶ سرفصل توضیح داده شده است.این ۶ سرفصل شامل مقدمه ریخته گری ، مراحل ریخته گری ، فرایند ریخته گری ، قالب های ریخته گری ، کوره های ریخته گری و کاربردهای ریخته گری است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
769 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت جامع ریخته گری (حرفه ای و تخصصی)”

پاورپوینت جامع ریخته گری (حرفه ای و تخصصی)

اسلاید 1: CCASTINGریخته گری

اسلاید 2: تهیه کنندگان3علیرضا موذنی

اسلاید 3: فهرستمقدمه01مراحل ریخته گری02فرایندهای ریخته گری03قالب های ریخته گری04کوره های ریخته گری05کاربردهای ریخته گری06

اسلاید 4: مقدمه

اسلاید 5: فرآیند ریخته گری دارای امتیازات قابل توجهی در ساخت اشکال پیچیده، قطعات با قسمتهای توخالی و یا حفره های داخلی، قطعاتی با سطوح منحنی شکل نامنظم، قطعات خیلی بزرگ و قطعات ساخته شده از فلزاتی که ماشینکاری آنها دشوار است، می باشد.ریخته گری فرآيندي است كه در طي آن ماده مذاب در يك فضاي خالي (قالب ريخته گري) ريخته مي شود تا ماده مذاب، به تدريج منجمد و سخت شود و به شکل قطعه مورد نظر درآید. محدوده اندازه و وزن قطعات قابل تولید به روش ریخته گری بسیار وسیع است و از یک قطعه یک میلیمتری با وزن کمتر از یک گرم (مانند دکمه، قطعات زیپ، طلا و ...) تا قطعات بزرگ چند تنی (مانند پروانه و قطعات کشتی) را شامل می شود.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید