پزشکی و سلامت آناتومی و فیزیولوژی

پاورپوینت جامع کامل دو های با مانع

do-ba-manaa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
دو و میدانی ناب ترین و اصیل ترین رشته ورزشی است که از ریشه یونانی اتلوس به معنی مبارزه و تلاش گرفته شده و به اندازه تاریخ آفرینش انسال قدمت داردپیشینه برگزاری اولین مسابقات دو، پرش و پرتاب در جهان باستان به یونان و ایرلند بازمی گردد. فهرست مطالب آشنایی با رشته های ورزشی دو و میدانی قوانین و مقررات تمرین های مناسب انواع دو با مانع
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
724 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت جامع کامل دو های با مانع”

پاورپوینت جامع کامل دو های با مانع

اسلاید 1: دو های با مانعراضیه حسنیان

اسلاید 2: مقدمهدو با مانع شکلی از دویدن سرعت به همراه پریدن از روی مانع می باشد. اولین بارقه های این ورزش در اوایل قرن نوزدهم شکل گرفت که دونده های علاقمند به موانع از روی آنها می پریدند و با هر دو پا روی زمین فرود آمده و ادامه مسیر را طی می نمودند. امروزه اما الگوهای گام غالبا سه گام برای موانع بلند، ۷ گام برای موانع کوتاه و ۱۵ گام برای موانع متوسط می باشد. خوردن به موانع در این ورزش باعث حذف از مسابقات نمی شود، اما موانعی به گونه ای سنگین هستند که انجام این کار را زیان آور کنند. در مسابقات پیست ارتفاع موانع معمولا ۶۸ تا ۱۰۷ سانتیمتر است که به سن و جنسیت مسابقات دو با مانع ارتباط خواهند داشت.

اسلاید 3: دو میدانیدو و میدانی به مجموعه‌ای از ورزش‌هایی گفته می‌شود که شامل انواع دو، پرش، پرتاب، پیاده‌روی و رشته‌های ترکیبی است.دوی سرعت: 100 متر - 200 متر - 400 متردوی امدادی: 4 در 100 متر - 4 در 400 متردوی با مانع: 100 متر(خانم ها)- 400 متر (آقایان) - 110 متر (آقایان)دوی نیمه استقامت: 800 متر - 1500 متردوی استقامت: 3000 متر (خانم ها) - 5000 متر (آقایان) - 10000 متر (آقایان) - دو ماراتن 42 کیلومتر و 195 متر - دو راهپیمایی

100,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید