کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت دانشگاهی «الگوبرداری | Benchmarking»

BENCHMARKING

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این پاورپوینت در فرمت و سطح دانشگاهی در 39 اسلاید به بررسی الگوبرداری و Benchmarking در کسب و کار و سازمان می پردازد. پاورپوینت از نظر محتوا جامع و کامل و دقیق و از منظر طراحی، منحصر به فرد بوده و بر حسب نیاز از نمودارها، جداول، اشکال و المان ها بهره گرفته شده است. فهرست: - صفحه اول - بسم الله الرحمن الرحیم - مقدمه - تعریف الگوبرداری - مزایای الگوبرداری - انواع الگوبرداری - الگوبرداری داخلی - الگوبرداری رقابتی - الگوبرداری فرایندی - تشکیل تیم الگوبرداری - آموزش اعضای تیم - فرایند الگوبرداری - شناخت فرایند - انواع فرایند سازمان - ترسیم فرایند - چک لیست شناسایی فرایند نمودار فرایند - نمونه نمودارفرایند - اندازه گیری فرایند - شنخ فعالیت و شص مورد الگوبرداری - 5 مرحله تجزیه وحلیل سلسله مراتبی AHP - انتخاب فرایند برای الگوبرداری - از چه کسی الگوبرداری کنیم؟ - جمع آوری اطلاعات - منابع اطلاعاتی - تحلیل داده ها و شناسایی شکاف ها - تحلیل داده ها و شناسایی شکاف ها در عملکرد - بازنگری تحلیلی داده ها - تحلیل داده ها و شناسایی شکاف ها در عملکرد - اولویتبندی - اجرای تغییرات - بازنگری - به هنگام بودن - بسط الگوبرداری - مروری بر مطالب - سپاس و تشکر
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
511 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت دانشگاهی «الگوبرداری | Benchmarking»”

پاورپوینت دانشگاهی «الگوبرداری | Benchmarking»

اسلاید 1: الگو برداری BENCHMARKINGگردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهدر جهان امروز در شرایط رقابتی بازارکیفیت محصول وبهره وری به عنوان دو عامل اساسی و مهم در حفظ و بقای موسسات حرف اول را زده و آنهایی که از بهره وری و کیفیت بالاتری برخوردار هستند در بازار حضور داشته و ماندگار خواهند ماند. از این رو اطلاع مداوم از وضعیت بازار کیفیت و کمیت محصولات رقبا و همچنین سیستمها و روشهای انجام کار آنها برای هر موسسه و شرکت رقیب ضروری می باشد.ضمن اینکه از مزیتها و ویژگیهای برتر رقبا الگوبرداری می کنند خود را به وضعیت بهتری نسبت به آنها برسانند و تنها راه این است که چشم هایشان را در برابر رقبا و بهترین تجربیات جهانی در تمام زمینه های مورد نیاز باز نگه دارند.

اسلاید 4: تعریف الگوبرداریالگوبرداری (BENCHMARKING) یک روش سیستماتیک است که سازمانها بوسیله آن می توانند فعالیتهای خود را بر اساس بهترین صنعت یا سازمان اندازه گیری و اصلاح کنند. درواقع الگوبرداری ابزاری برای بهبود مستمر است و می تواند توسط انواع سازمانهای تولیدی خدماتی به کار گرفته شود. این روش را به نام های الگوگیری و الگوبرداری نیز می شناسند.

اسلاید 5: مزایای الگوبرداریالگو برداری موجب تمرکز سازمان بر محیط خارجی و بهبود کارایی فرایند ها می شود. الگوبرداری به کارمندان اجازه می دهد که از عملکرد خویش شناخت کافی به دست آورند. یعنی بدانند که اکنون در چه مرحله ای هستند و از چگونگی موقعیت خود در مقایسه با دیگران مطلع گردند. بدین وسیله شرکت ازآنچه که می تواند به دست آورد آگاه شده و در نتیجه وضعیت شرکت برای ایجاد تغییر بهبود می یابد.

اسلاید 6: انواع الگوبرداری سه نوع الگوبرداری وجود دارد که یک سازمان می تواند آن ها را به کار گیرد. این سه نوع عبارتند از :الگوبرداری داخلیالگوبرداری رقابتیالگوبرداری فرآیندی

23,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید