کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت دانشگاهی «مدیریت و کنترل پروژه»

Project Control1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این پاورپوینت در فرمت و سطح دانشگاهی در 98 اسلاید قابل ویرایش به بررسی مدیریت و کنترل پروژه می پردازد. پاورپوینت از نظر محتوا جامع و کامل و دقیق و از منظر طراحی، منحصر به فرد بوده و بر حسب نیاز از نمودارها، جداول، اشکال و المان ها بهره گرفته شده است. فهرست مطالب: مقدمه و تعاریف استانداردهای مدیریت پروژه بررسی مفهوم پروژه و چرخه حیات پروژه تشریح لغات و اصطلاحات کلیدی مدیریت پروژه تشریح فاز در پروژه تشریح فرایندهای مدیریت پروژه مدیریت دامنه مدیریت زمان مدیریت ریسک مدیریت ارتباطات مدیریت تدارکات مدیریت منابع انسانی مدیریت کیفیت مدیریت تغییر
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
689 بازدید, 7 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت دانشگاهی «مدیریت و کنترل پروژه»”

پاورپوینت دانشگاهی «مدیریت و کنترل پروژه»

اسلاید 1: کنترل پروژه Project Controlگردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: فهرستبررسی مفهوم پروژه و چرخه حیات پروژهتشریح لغات و اصطلاحات کلیدی مدیریت پروژهتشریح فاز در پروژهتشریح فرایندهای مدیریت پروژه مدیریت دامنهمدیریت زمان

اسلاید 4: فهرستمدیریت ریسکمدیریت ارتباطاتمدیریت تدارکاتمدیریت منابع انسانیمدیریت کیفیتمدیریت تغییر

اسلاید 5: دو استاندارد مرتبط با مدیریت پروژهPMBOK Guide 2004Project Management Body Of Knowledgeیکی از استانداردهای ملی آمریکامجموعه ای از تجربه های موفقBS ISO 10006:2003پیشنهاد شده توسط موسسه استاندارد بریتانیا (BSI)منتشر شده توسط سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO)

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید