کسب و کار برنامه‌ریزی

پاورپوینت درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم)

Time-Management

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم)”

پاورپوینت درباره ی مدیریت زمان.(کلاس هفتم)

اسلاید 1: مدیریت زماناقای طاعتیامیر حاجی صفریکلاس 702

اسلاید 2: مدیریت زمان چیست؟اگر از من بپرسید مدیریت زمان چیست؟ من بهسرعت به شما می گویم: مدیریت زمان (Time-Management) یعنی هوشمندانه کار کنید تا بهره‌ وری خود را چند برابر افزایش دهید.آیا شما هم جزو افرادی هستید که بعضی وقت ها به این نتیجه می رسید که اگر تنها چند ساعت بیشتر وقت داشتید، فردی موفق تر بودید؟ یا شاید به این فکر می کنید که مثلاً «فلانی با این همه کسب و کار موفق و این همه دفتر و دستک، چطور مدیریت زمان می کند و می تواند به همه امور رسیدگی کند؟!» واقعیت این است که فعلاً امکان داشتن بیش از ۲۴ ساعت برای شما وجود ندارد.در تحقیقاتی که در دانشگاه هاروارد انجام شد، متوجه شدند که وقتی به افراد ناموفق، مهارت مدیریت زمان و برنامه ریزی را آموختند، نتایج در شغل و زندگی آن ها تا سه برابر بهتر شده و سطح رضایتمندی آنها نیز به شدت بهبود پیدا کرد.

اسلاید 3: مزایای مدیریت زمان چیست؟اهمیّت مدیریت زمان به روشی اشاره دارد که شما زمان خود را بین فعالیت‌های خاص نظم‌دهی و برنامه‌ریزی می‌کنید. مدیریت زمان از آنجا اهمیت پیدا می کند که اگر به یک زندگی معمولی تزریق شود، نتایج جدید و متفاوت از گذشته را در زندگی فرد ایجاد می کند.آیا این برای پر رنگ کردن انگیزه ما برای بکارگیری تکنیک های مدیریت زمان کافی نیست. شاید برای بسیاری افراد ضد و نقیض به نظر برسد که زمان ارزشمند خود را به جای رسیدگی به کارهای مهم، صرف یادگیری در مورد مهارت ها و تکنیکهای مدیریت زمان کنیم، اما مزایای یادگیری مدیریت زمان بسیار تا بسیار فراوان است.

اسلاید 4: چرا باید تکنیک های مدیریت زمان را بیاموزیم؟مدیریت زمان یعنی فرآیند نظم‌دهی و برنامه‌ریزی برای تقسیم زمان خود بین فعالیت‌های خاص. لازم است اندکی زمان صرف یادگیری در مورد مدیریت زمان و خواندن مقاله‌های مربوط به مدیریت زمان کنیم تا بهره‌وری و کارایی خود را چند برابر افزایش داده و درآینده زمان بیشتری به نفع خود ذخیره کنیم.فراگیری مهارت های مدیریت زمان آسان است و کافی است شما فقط یک بار باید برای یادگیری آن ها وقت بگذارید، اما نتایج این کار در تمام طول دوران زندگیتان منافع بسیاری برای شما ایجاد می کند.

اسلاید 5: فرصت ها پیش روی همه به یک میزان قرار می گیرد. مهم مهارت مدیریت استفاده بیشتر از این فرصت هاست که بین نتایج کسب شده در زندگی افراد موفق و ناموفق تفاوت ایجاد می کند.ما اگر می خواهیم از پل تغییر بگذریم و به سرزمین موفقیت های بزرگ برسیم، در زندگی پیچیده امروزی مجبوریم تکنیک های مدیریت زمان را بیاموزیم.اگر از من بپرسید به شما می گویم راز موفقیت افراد سوپر موفق جهان، استفاده بهینه از وقت و مهارت برنامه ریزی و مدیریت زمان است. اما شاید بپرسید مثلا سعدی یا نیوتن و یا بسیاری افراد موفق جهان در آن دوران که کلاس و دوره آموزش تکنیکهای مدیریت زمان نداشتند، پس آنها بدون این تکنیک ها چطور کارهای بزرگ و موفقیت های جهانی کسب کردند.دقت کنید موضوع بسیار مهمی است. بسیاری افراد بر حسب تجربه و بدون اینکه اطلاعی از نتایج این راه کارها داشته باشند، به عنوان یک ایده ذهنی تکنیک های مدیریت زمان را امتحان می کردند و زمانی که می دیدند جواب می دهد از آن به بعد عادت خود می کردند.

اسلاید 6: در قرن حاضر و مخصوصاً دو دهه گذشته عده ای محقق کنجکاو وقتی زندگی افراد موفق را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند، متوجه شدند که تقریبا همه آنها رفتارهای مشابهی جهت بهره وری بیشتر زمان یعنی مدیریت زمان دارند.یعنی انها نسبت به خرج زمان بسیار خساست نشان می دهند. این شد که مدرسین حوزه موفقیت توجهشان به این تکنیک ها و روش ها برای مدیریت زمان جلب شد.اما بیاد داشته باشید آموزش مدیریت زمان به دانش آموزان و بزرگسالان هرگز کافی نیست و شما باید همه یا برخی از تکنیک های مدیریت زمان را با توجه به شرایط خود بکار ببرید. شخصی سازی کنید. تکرار کنید. عادت خود کنید و همیشه در حال بهبود آنها باشید.

19,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید