5000 تومانی

پاورپوینت روان خوانی جوانه و سنگ فارسی پایه هشتم

sang-farsi-8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تدریس کامل روان خوانی جوانه و سنگ فارسی پایه هشتم پاورپوینت آموزشی در 13 اسلاید شامل: ۱-محتوای درس ۲-معنی واژگان 3-آرایه ها و نکات دستوری و ... این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد و در آن از مطالب کتاب کمک آموزشی مبتکران ویژه تیزهوشان فارسی هشتم نیز استفاده شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
738 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت روان خوانی جوانه و سنگ فارسی پایه هشتم”

پاورپوینت روان خوانی جوانه و سنگ فارسی پایه هشتم

اسلاید 1: فارسی هشتم روان خوانی (جوانه و سنگ) محتوای درسمعنی واژگانآرایه ها و نکات دستوری

اسلاید 2: محتوای درس این داستان کاملاً تخیّلی است. لحن نوشته داستانی است و نویسنده از عنصر شخصیّت بخشی در این نوشته بهره برده است. - سنگ در این داستان برخلاف نگاه جامعه ی ما موجودی فداکار است و آثار سنگ دلی و بی رحمی در او دیده نمی شود. بنابراین ظاهر افراد ملاک عملکرد آنها نیست، بیایید عجولانه قضاوت نکنیم . - مرداب نماد انسان های بی تفاوت است. - سنجاقک نماد انسان های پرتلاش که به دیگران کمک می کنند. - جوانه نماد نوجوانی است که نیاز به راهنمایی، کمک و تجربه دارد، با یاری و راهنمایی در مسیر زندگی شکوفا می شود. - پیام کلّی: نوع دوستی ، کمک و یاری یکدیگر( از محبّت خارها گل می شود)

اسلاید 3: معنی واژه هابی تاب: بی قرارطراوت : شادابیاز پای درآورده بود : کنایه از ضعیف و ناتوان کرده بودظریف : نازک و باریک همراه با زیباییسیراب : برطرف شدن تشنگیافق : کرانه ی آسماناز نظر ناپدید می شد : دیده نمی شد قابل دیدن نبودخیره شد : با دقّت و بدون چشم برداشتن به چیزی نگاه کردن

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید