کسب و کارمنابع انسانی و مشاغلمدیریت و رهبریسایرتحقیق و پژوهش

پاورپوینت فرد و روابط عمومی (با توضیحات کامل)

پاورپوینت فرد و روابط عمومی(با توضیحات کامل) در 22 اسلاید و و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. در پاورپوینت حاضر به موارد زیر پرداخته می شود: – نقش روابط عمومی – تغییر رویکرد روابط عمومی – طیف و گستره کار روابط عمومی – ویژگی های لازم برای مؤفقیت یک شغل – شرکت ها – سازمان های غیرانتفاعی – حوزه های سرگرمی ورزشی و مسافرتی – دولت و ارتش – آموزش – روابط عمومی – دیدگاه ها و شایستگی های فردی – ویژگی های فردی لازم – سطوح شغلی در روابط عمومی – چهار توانایی لازم – ویژگی های فردی لازم – خدمات پشتیبانی حرفه ای – سازمان ها و جوامع – نیروی کار متنوع – گروه های نژادی – زنان – مسیر شغلی زنان در حرفه روابط عمومی – تأکید بر اخلاق زنان حقوق کمتری دریافت می کنند دسته بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 22 فرمت: قابل ویرایش مناسب و کاربردی برای دانشجویان رشته مدیریت،روانشناسی و علوم تربیتی

lomer1989

صفحه 1:
فرد و روابط عمومی هدف از این سمینار ارائه دید گاهی فردی به کار روابط عمومی به دانشجو:

صفحه 2:
فرد و روابط عمومی دواد ۳ vy it reg هدف از این سمینار, ارائه دیدگاهی فردی به کار روابط عمومی به دانشجویان است.

صفحه 3:
نقش روابط عمومی : فردی که وارد حرفه رولبط عمومی می شود. می تولند مسیر شغلی خاصی را در یکی از حوزه های متعدد لین حرفه متنوع برای خود ترسیم کند. به همین ترتیب تنوع مهارت ها و استعدادهای فردی بسیار موفقیت آور است. در حالی كه برای تمام حوزه های این حرفه داشتن برخی مهارتها الزامی است. تغییر رویکرد روابط عمومی : به طور سنتی بسیاری عقیده داشتند که مدیران و کارشناسان رولبط عمومی, باید در صورت امکان» تجربه خبرنگاری و گزارشگری داشته باشند ا بتوانند مهارت هاى مورد نویسی خود را ارتقاء بخشند وبه سرعت یا نحوه عمل رسانه ها آشنا شوند. قلمروی حوزه رولبط عمومی مطللب بسیار بیش از کار با رسانه های جمعی. گسترش يافته است. امروزه در روابط عمومی مطللب بسیاری برای رسانه های تحت کنترل مانند نشریات شرکت هاء عملیات ارسال مستقیم پستی به مخاطبان مهم و کلیدی و خبرنامه های ویژه اعضا تهیه می شود که نیازی به تماس ها یا اشراف برفرایند ارتباط با رسانه ها ندارند.

صفحه 4:

صفحه 5:
طیف و گستره کار روابط عمومی زنان و مردلنی که وارد رولبط عمومی می شوند. می توانند در واحدهای شرکت هاء شرکت های روابط عمومی که به ارباب رجوع خدمات می دهند. یا در سازمان های متعددی که خدمات رولبط عمومی ارلئه می کنند. مشغول به کار شوند.

صفحه 6:
ویژگی های لازم برای ۱- باید نویسنده ای مسلط باشد که بتواند گزارش های ارباب رجوع را تهیه کند. ۲- باید قادر به انجام برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت باشد. ۳- باید خلاق و از قدرت تخیل بالایی برخوردار باشد. ‎ft‏ كسب و كار ارباب رجوع اطلاعات خوی داسته باشد. ‏۵- بايد نتیجه گرا باشد. ‏ع- بايد كاملا مثبت اندیش باشد. ‎ET eb SG did ops FY‏ رسانی همگانی اشنا باشد. ‏۸- باید بداند که چگونه با افراد کلیدی رسانه ها ارتباط برقرار کند. ‎-٩‏ باید بتواند همزمان با بروز موقعیت ها و شرایط جدید یاد بگیرد و توانایی های خود را افزایش دهد. ۰- باید مدیر خویی باشد. ‏۱- متخصصان و کارکنان روابط عمومی نبایدافرادبله قربان گو باشند. ‎ ‎

صفحه 7:
شرکت ها : واحدهای رولبط عمومی به دنبال حفاظت و افزایش شهرت و اعتبار یک شرکت هستند. آنها برای عمومی مردم و هم چنین برای مخاطبان خاص همچون سهامداران. تحلیل گران مللی و کار کنان, اطلاعات فراهم و ارائه می کنند.این واحدها هم چنین کارهای ارتباط با جامعه و ارتباطات بازاریابی را برعهده دارند. سازمان های غیرانتفاعی این سازمان ها طیفی از سازمان های عضو مثل انجمن های تجاری و زیست محیطی تا گروه های فرهنگی و اجتماعی, بیمارستان ها و دیگر آوانس های بهداشتی درمانی را شامل می شوند.

صفحه 8:
حوزه های سرگرمی ورزشی و مسافرتی دست اند رکاران لین حوزه ها اغلب با فعالیت های اطلاع رسائی به افراد و ترمیج رویداد‌های مختلف از بازی های فوتبال تا تصاویر متحرک سرو کار دارند. دولت و ارتش لین حوزه شامل ترویج مسایل اجتماعی می شود که لین فعالیت ترویج از طرق مختلفی مانند رایزنی» کار با سیاست مداران, نشر اطلاعات درباره فعالیت های دولت برای شهروندان و نشر اطلاعات مربوط به نیروهای مسلح صورت می پذیرد.

صفحه 9:
te 1 آموزش در سطح دانشگاهی کارکنان رولبط عمومی اساسا با فارغ التحصیلان مدیریت و دانشکده هاء دانشجویان و عموم مردم سر و کار دارند وبه دنبال ارتقای وجه دانشگاه یا محل آموزش. جذب دانشجو و افزلیش و تامين منابع مالی اند. روابط عمومی بین المللی: گسترش فوق العاده ارتباطات جهلنی. همزمان یک حوزه خبری جدید رابه ویه برای دست اند رکاران ‎cle obj‏ خارجی و آشنا به فرهنگ های دیگر به وجود آورده است. ‎

صفحه 10:
دیدگاه ها و شایستگی های فردی به هیچ وجه نمی توان تعیین کرد که افرادی که وارد حوزه رولبط عمومی و فعالیت های مرتبط با آن می شوند چه شخصیتی باید داشته باشند. زیرا این حوزه آن قدر متنوع است که به افرادی با شخصیت های مختلف نیاز دارد. یژگی های فردی لازم : ۱- توانایی به کارگیری شفاهی یا کتبی کلمات به طرزی مناسب. ۲- مهارت تحلیل» برای شناسایی و تعریف مشکلات. ۴ توانایی خلای و خلاقیت برای طراحی راء حل هاى جديد و موتر برای مشکلات. ۴- حس ذاتی پی گیری امور. ۵- توانایی ارائه و معرفی جالب و درخور توجه.

صفحه 11:
سطوح شغلی در روابط عمومی : کارمند ثبت داده ها قتر دوتتنت 1 و ۱ معاون مدير كل

صفحه 12:
چهار توانایی لازم : ‎-١‏ مهارت نوشتن ۲- تونیی تحقیق ۳- تخصص برنامه ريزى ؟- توانايى حل مشكل يزكى هاى فردى لازم : ‎-١‏ تواناى به کارگیری شفاهی با کتبی کلمات به طوزی متاسب ‏؟ مارت تخليل: براق شناسابي و تعریف مشکلات. ۱ ۳- توانایی خلاق و خلاقیت برای طراحی راه حل های جدید و موثر برای مشکلات. ۴- حس ذاتی پی گیری امور. ‏۵- توانایی ارائه و معرفی جالب و درخور توجه. ‎

صفحه 13:
ات نشان می دهد. که در حرفه رولبط عمومی» سلسله مراتبی از نقش ها وجود دارد. پروفسور گلن بروم و دیوید دوزی یر از دانشگاه دولتی سن دیگو پس از چندین تحقیق به چهار نقش اساسی سازمان پی برده اند. این چهار نقش عبارتند از : 3 ‎HAG de)‏ ۲-رابطان ارتباطات ‏۳- متخصصان ارتباط با رسانه ها ۴- متخصصان ارتباطات ‎ ‏مدیر ارتباطات, معمولا در راس این سلسله مراتب قرار می گيرد. بسیاری از دست اندر کاران روابط عمومی هنوز هم نقش های سطح پایین تر سازمانی را حتی پس از چند سال تجربه در این حرفه انجام می دهند ‎

صفحه 14:
eS داشتن درکی از اقتصاد ضروری است دانشجویلنی که خود را برای کسب شغلی در حرفه رولبط عمومی آماده می کنند. بايد از مسایل اقتصادی و تجاری نیز به خوبی آگاه و مطلع باشند و لین آگاهی. میسر نمی شود مگر از طریق گذراندن دوره هایی در این خصوص. شرکت در کارگاه های آموزشی و دیگر تجارب کاری.

صفحه 15:
برخی از کارکنان رولبط عمومی پس از چند سال کار به کلاس درس برمیگردند تا مدارجی بالاتر در این رشته کسب کنند. مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی(مدیریت کسب و کار) که در آمریکا معمولا آن را 1۳۸[ می نامند از جمله محبوب ترین مدارک تحصیلی است. < 00 > =

صفحه 16:
بسیاری از شرکت های پیشرو از مفهومی به نام مثلث استفاده می کنند که بیانگر سه عنصر اساسی در کسب و کار آنهاست. مشتریان, سهام داران و کارکنان لین سه عنصر را تشکیل می دهند. هدف مدیریت شرکت آن است كه هر سه ضلع اين مثلث را متوازن نگه دارد و هرسه را راضی سازد. انی حرفه ای بت کردن با دیگر کارکنان رولبط عمومی درباره موفقیت ها و ناکامی هایشان و درباره تبادل ایده ها و افکار فعالیت های مهمی در ایجاد یک مسیر شغلی به شمار می روند.

صفحه 17:
سازمان ها و جوامع 9 ال كروه هاى رولبط عمومى در سطوح محلی. ایالتی. ملى و بين المللى يك كانال ارتباطى مهم براى دست اندركاران در تمام حوزه هاى لين حرفه فراهم مى آورند. برخى از سازمان هاى شناخته شده عبارتند از : 2 1 ‏ری(‎ Cpy « ‏موسسه ملی ارتباط‎ Hie re ‏نه‎ آموزش

صفحه 18:
کارورزی : ‎ee ae ae ene ene See‏ لك ا ا 0 تجربه كارى و عملى خوبى هم برخوردار باشد از مزاياى ارس ات رل ‏راه ديكرى كه دانشجويان رولبط عمومى مى توانند تجربه ‏کسب كنند عضويت در انجمن روابط عمومى آمريكاست. ‎

صفحه 19:
نیرهی کار متنوع بيش از نیمی از دست اندرکاران حرفه رولبط عمومی در آمریکاه زنان هستند. که تعداد روزافزونی از آنها پست های عللی مدیریتی را در اختیار دارند. بنابریین صنعت رولبط عمومی از تنوع جنسیتی مناسب از نیروهای قادر به کار برخوردار. گروه های نژادی طیق اطلاعات ارلثه شده توسط اداره آمار آمریکه بیش از ۲۰ درصد جمعیت آمریکا در سال ۲۰۰۰ از اقلیت های نژادی اساسا آمریکلیی های آفریقلیی تبار. اسپانیایی هاء آسیایی ها و اقیانوسیه ای ها و بومیان آمریکا تشکیل و این درصد در حال رشد است.

صفحه 20:
پس از لین که تعداد بیش تری از زنان طی دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد حوزه رولبط عمومی شدند» درصد کارکنان زن شاغل در اين حرفه به سرعت افزایش یافت. در فوریه سال ۱۹۸۷ دفتر آمار کار ایالات متحده آمریکا برای اولین نشان داد که زنان با ۵۱/۷ درصد در اکثریت قرار دارند. مسیر شغلی زنان در حرفه روابط عمومی نسبت زنان شاغل در حرفه رولبط عمومی, به سرعت در حال رشد است. زیرا تقریبا ۸۰ درصد داوطلبان شغل کارمند ثبت را زنان تشکیل می دهند اما در مسیر شغلی ای که زنان در این حرفه به دنبال آن هستند تغییر سریعی رخ نمی دهد.

صفحه 21:
تاکید بر اخلاق بحث تفاوت دستمزدها در روابط عمومی نتلیج نشان می دهد که اختلاف سطح دستمزدها بین کارکنان زن و مرد در سمت کارمندی ثبت اطلاعات طی سال های اخیر باز هم کم تر شده است. زنان حقوق کم تری دربافت می کنند على رغم لين كه تعذاد رنان شافل ادر اعرقه روليط عدوكى بإشتر زر تعداد مردان است اما مطاعات و بررسی ها نشان می دهد که درآمد مرحان از زنان بیشتر است.

صفحه 22:
a ‏ول با‎ oly ‏را‎ ol ‏سيت لور‎ wig Aces

صفحه 23:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان