علوم انسانی و علوم اجتماعی حسابداری

پاورپوینت فصل اول کتاب پیشرفت‌های اقتصادی و مالی اسلامی

mali-islami

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فصل اول کتاب پیشرفت‌های اقتصادی و مالی اسلامی”

پاورپوینت فصل اول کتاب پیشرفت‌های اقتصادی و مالی اسلامی

اسلاید 1: خوش آمدیدخوش آمدید

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: عنوانپاورپوینت فصل اول کتاب پیشرفت‌های اقتصادی و مالی اسلامی دانشجو:

اسلاید 4: پاورپوینت فصل اول کتاب پیشرفت‌های اقتصادی و مالی اسلامی

اسلاید 5: اقتصاد اسلامی و مالی اسلامی دارای پتانسیل بالقوه‌ای در جهت هم تراز کردن منابع با نیازهای اجتماعی و مالی و اجتماعی جامعه هستند. اسلام مسیری را برای زندگی ترسیم می‌کند که سیستم‌های مالی، اقتصادی و اجتماعی خودش را دارد که می‌تواند زندگی بهتری را به همراه آورد و همچنین موجب تحقق بهتر اهداف بشریّت شود. نظریۀ اسلام یک نظریۀ آزاد بوده و در طول دوران‌ها امتحان خود را پس داده است. تاریخ نشان می‌دهد که ترقی و چیرگی سیستم اسلامی، نه تنها برای مسلمانان سودمند بوده، بلکه در موفقیّت بشریت هم مؤثّر بوده است. هر چند که اجرای کامل آن تحت یک سیستم جامع آشکار می‌شود. در اینجا تلاش‌هایی در جهت اسلامی کردن رشته‌های اقتصاد و مالی که از 50 سال قبل شروع شده است، باید به صورت گذرا مورد بازبینی قرار گیرد. در طول سال‌های اولیّه این موضوع در فصول عمومی و در متون گسترده‌تر مذهب و جامعه‌شناسی مورد بررسی قرار گرفت. مقدمه

اسلاید 6: در حال حاضر حوزۀ مالی اسلامی در سطح جهان شامل موراد زیر است1. بانک‌های اسلامی شامل بانک‌های سرمایه‌گذاری و تجاری، مؤسسات غیربانکی مثل شرکت‌های مدیریت پرتفوی و سرمایه‌گذاری و شرکت‌های فراهم کنندۀ خدمات بیمه (تکافل)2.بازارهای سرمایه شامل بازار سهام و صکوک و مؤسسات زیربنایی مثل نمایندگی‌های رتبه سنجی و سازمان‌هایی که استانداردهای قانونی و حسابداری را ارائه می‌کنند.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید