کسب و کار مدیریت و رهبری

پاورپوینت فصل سوم کتاب «مدیریت استراتژیک» | تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژی های اصلی

modirit-s-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
این فایل پاورپوینت، بر پایه مطالب فصل سوم کتاب «مدیریت استراتژیک» نوشته دکتر لطف الله فروزنده دهکردی آماده شده است که با توجه به طراحی زیبا و محتوای کامل (۳۲ اسلاید) جهت تدریس و نیز ارایه کلاسی مناسب می باشد. (این فایل قابلیت ویرایش را نیز دارا است) فهرست: فصل سوم- تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژی های اصلی - مقدمه - ویژگی های اهداف بلندمدت - حوزه های اهداف بلندمدت - انواع استراتژی ها - استراتژی یکپارچه (ادغام) - استراتژی ادغام به بالا - استراتژی ادغام به پایین - استراتژی افقی - استراتژی های متمرکز - استراتژی رسوخ در بازار - استراتژی توسعه بازار - استراتژی توسعه محصول - استراتژی تنوع - استراتژی تنوع همگون - استراتژی تنوع افقی - استراتژی تنوع ناهمگون - استراتژی تدافعی - استراتژی مشارکت استراتژی کاهش - استراتژی واگذاری یا سلب مالکیت - استراتژی انحلال - استراتژی ترکیب - مبع - تشکرو سپاس
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
463 بازدید, 5 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت فصل سوم کتاب «مدیریت استراتژیک» | تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژی های اصلی”

پاورپوینت فصل سوم کتاب «مدیریت استراتژیک» | تدوین هدفهای بلندمدت و انواع استراتژی های اصلی

اسلاید 1: مديريت استراتژيک (دکتر لطف الله فروزنده) فصل سوم گردآورنده:]نام و نام خانوادگی[

اسلاید 2:

اسلاید 3: اهداف درسآشنايي دانشجويان با:تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيکمدلهاي تدوين استراتژيتدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصليمفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني اجراي استراتژي ارزيابي استراتژي هاارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک

اسلاید 4: مقدمهدرس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است. شناخت دقيق تغييرات محيطي و افزايش توانمندي براي استفاده از فرصتها مهمترين وظيفه يک مدير است.مديريت استراتژيک افق ديد موسسه و نحوه رسيدن به آن را تعيين مي‌کند، اصولا مديران بازرگاني و موسسات بزرگ با داشتن ديد استراتژيک توانسته اند پله هاي رشد و ترقي را به سرعت طي نمايند.

اسلاید 5: *فصل سوم - تدوين هدفهاي بلندمدت و انواع استراتژي هاي اصلي

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید