کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار

modiriaate-kasbo-kaar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
سمینار مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار که در قالب پاورپوینت می باشد در 19 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک به عنوان یک رشته مطالعاتی اغلب با شرکت های تجاری بزرگ و سابقه دار سر و کار دارد،با این حال نمی توان کسب و کارهای کوچک را نادیده انگاشت. 98 درصد از از توسعه های محصول اساسی از تحقیقاتی نشأت می گیرند که در لابراتوارهای شرکت های کوچک انجام می شوند. به رغم همه مؤفقیت هایی که کسب و کارهای کوچک داشته اند،هر ساله ده ها هزار شرکت کوچک با شکست مواجه می شوند. شرکت تجاری کوچک شرکتی که تعداد کارکنان آن کمتر از 500 نفر باشد، و فروش سالانه آن کمتر از 20 میلیون باشد. شرکتی که به طور مستقلی مالکیت داشته باشد و در گیر فعالیت های نوآورانه نیست. هدف اصلی ان نواوری و سود باشد. کارآفرین فردی است که شرکت را سازماندهی و مدیریت می کند. فردی که به خاطر دستیابی به سود ریسک را قبول می کند. کلیه تصمیمات استراتژیک و عملیاتی را اتخاذ می کند. دلایل عدم استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک زمان ناکافی علم آشنایی با برنامه ریزی استراتژیک فقدان مهارت فقدان اعتماد و صراحت درجه رسمیت فرایند برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های کوچک ممکن است بسیار غیر رسمی تر از این فرایند در شرکت های بزرگ باشد. رسمی سازی بیش از حد فرآیند برنامه ریزی استراتژیک ممکن است برای شرکت های کارآفرین کوچک مخرب باشد. فرایند تصمیم گیری استراتژیک شرکت های مخاطره ای کارآفرین توسعه ایده پایه ای کسب و کار بررسی و تجزیه و تحلیل محیط خارجی بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل داخلی تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک تصمیم به ادامه یا توقف تهیه یک برنامه کسب و کار اجرای برنامه کسب و کار ارزیابی برنامه کسب و کار اجرا شده سمینار کلاسی مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار در قالب پاورپوینت می باشد دسته بندی: مدیریت – بازاریابی تهیه و تنظیم: دانشجوی کارشناسی ارشد فرمت: قابل ویرایش تعداد اسلاید: 19
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1020 بازدید, 6 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاورپوینت مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار”

پاورپوینت مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار

اسلاید 1: مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کارارائه کننده: ...............استاد:........................دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیکپاییز 96

اسلاید 2: اهمیت کسب و کار کوچک و اقدامات کارآفرینانهمدیریت استراتژیک:مدیریت استراتژیک به عنوان یک رشته مطالعاتی اغلب با شرکت های تجاری بزرگ و سابقه دار سرو کار دارد با این حال نمیتوان کسب و کار کوچک را نادیده انگاشت.98% از توسعه های محصول اساسی از تحقیقاتی نشات میگیرند که در لابراتوارهای شرکت های کوچک انجام میشوند.به رغم همه موفقیت هایی که کسب و کارهای کوچک داشته اند هرساله ده ها هزار شرکت کوچک با شکست مواجه میشوند.

اسلاید 3: تعریف شرکتهای تجاری کوچک و شرکتهای کارآفرین• شرکت تجاری کوچک:• شرکتی که تعداد کارکنان آن کم تر از 500 نفر باشد وفروش سالانه آن کمتر از 20 میلیون دلار باشد. به طورمستقلی مالکیت داشته و درگیر فعالیت های نوآورانه نیست.• شرکت کارآفرینانه:• هدف اصلی آن نوآوری و سود است.

اسلاید 4: کارآفرین به عنوان استراتژیستکارآفرین:فردی که شرکت را سازماندهی و مدیریت میکندکسی که بخاطر دستیابی به سود ریسک را قبول میکند.کلیه تصمیمات استراتژیک و عملیاتی را اتخاذ می کند.

اسلاید 5: استفاده از مدیریت و برنامه ریزی استراتژیکدلایل عدم استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک:زمان ناکافیعلم آشنایی با برنامه ریزی استراتژیکفقدان مهارتفقدان اعتماد و صراحت

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید