کسب و کارعلوم مهندسیمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و موادبرنامه‌ریزیاستارتاپ و کارآفرینی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار

سمینار مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار که در قالب پاورپوینت می باشد در 19 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک به عنوان یک رشته مطالعاتی اغلب با شرکت های تجاری بزرگ و سابقه دار سر و کار دارد،با این حال نمی توان کسب و کارهای کوچک را نادیده انگاشت.

lomer1989

صفحه 1:

صفحه 2:
مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار O

صفحه 3:
اهميت كسب و کار کوچک و اقدامات کارآفرینانه تب ل مي سس مديريت استراتژیک: مديريت استراتزيك به عنوان يك رشته مطالعاتى اغلب با شركت هاى تجارى بزرك و سابقه دار سرو كار دارد با اين حال نميتوان كسب و كار كوجك را ناديده انكاشت. 7 از توسعه هاى محصول اساسى از تحقيقاتى نشات ميكيرند كه در وهای 12110000 به رغم همه موفقيت هايى كه كسب و كارهاى كوجك داشته اند هرساله ده ها هزار شركت كوجك با شكست مواجه ميشوند.

صفحه 4:
* شرکت تجاری کوچک: * شرکتی که تعداد کارکنان آن کم تر از ۵۰۰ نفر باشد و فروش سالانه آن کمتر از ۲۰ میلیون دلار باشد. به طور مستتلی مالک داد و درک فعالت هی واو آنه فك * شرکت کارآفرینانه: * هدف اصلی آن نوآوری و سود است.

صفحه 5:
کارآفرین به عنوان استراتژیست کار آفرین: #فردی که شرکت را سازماندهی و مدیربت میکند ؟کسی که بخاطر دستیابی به سود ریسک را قبول ميکند. #كليه تصميمات استراتژیک و عملیاتی را اتخاذ می کند.

صفحه 6:
دلایل عدم استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در کسب و کارهای کوچک: #زمان ناكافى #علم آشنايى با برنامه ريزى استراتؤيك #فقدان مهارت #فقدان اعتماد و صراحت

صفحه 7:
فرآیند بنمه ریزی استرنزیی در شرکت های کوچک مکی است ‎nb fons‏ رسمی تر از این فرآیند در شرکت های بزرگ باشد. رسمی سازی بیش از حد فرآیند برنامه ریزی استراتزیک ممکن است برای شرکت های کارآفرین کوچک مخرب باشد.

صفحه 8:
© توسعه ايده يايه اى كسب و كار #بررسى و تجزيه و تحليل محيط خارجى بررسى و تجزيه تحليل عوامل داخلى #تجزيه و تحليل عوامل استراتژیک ©تصميم به ادامه يا توقف تیه ی برنامه دس و کار #اجرای برنامه کسب و کار ارزیابی برنامه کسب و کار اجرا شده

صفحه 9:
قرآنند تصمیم گیری استراتژیک‌بزای کسب وکارهای ‎slp soles‏ جدید

صفحه 10:
#حکمرانی شرکتی در شرکتهای کوچک بسیار ساده تر از سازمانهای بزرگ است #در سازمان های کارآفرین هییت مدیره میتواند از عضو موقت يا فعال باشد *#اعضای مشورتی متخصصان خارجی هستند که به مالکان و مدیران در پیشبرد اهداف سازمان کمک میکنند.

صفحه 11:
بررسى محيطى در كسب و كارهاى كوجك نسبت به انجام اين كارها در شركت هاى بزرك از كى بسيار كمترى برخوردار است. #بزرگترین قوت و بزرگترین ضعف شرکت کوچک مربوط به شخص کارآفرین میباشد. #شرکت های بزرگ معمولا استراتژی رشد و شرکت های کوچک بیشتر از استراتژی ثبات استفاده میکنند.

صفحه 12:

صفحه 13:
واحدهای مخا

صفحه 14:
ویژگی های کارافرینی ‎eee‏ 9 ] #توانایی شناسایی فرصتهای بالقوه مخاطره ای بهتر از اکثر افراد میباشند. درک و فهمی از ضرورت و فوریت دارند که آنها را عمل گرا میکند. #دانش مشروح درباره کلید های موفقیت در صنعت و استقامت فیزیکی جهت تبدیل کار به زندگی هستند. #توانایی دسترسی به کمک های خارجی جهت تکمیل مهارت هاءدانش و توانایی خود هستند و کارآفرینان میتوانند از حمایت آنها بهره مند شوند.

صفحه 15:

صفحه 16:
انتقال قدرت در یک کسب و کار خانوادگی: مرحله۱: کسب و کار تحت مدیریت مالک مرحله ۲: آموزش و توسعه نسل جدید مرحله مشاركت بن شل ها مرحله۴: انتقال قدرت

صفحه 17:
ثروت به ارث رسیده. محرک و انگیزه کارآفرینی راز بين رد # کارآفرین به شرکت در حال تغییر. اجازه عرض اندام نمیدهد. #تاكيد بر كسب و کار به معنی صرف نظر از خانواده است. #رشد مالى كسب و كار نميتواند با افزايش سبك زندكى خانواده محفوظ بماند. #اعضاى خانواده براى اداره يك كسب و كار آمادكى كافى ندارند #كسب و كار به محل بروز تعارضات و تضاد هاى خانوادكى تبديل ميشود.

صفحه 18:
#خط بین بدهی و حقوق صاحبان سهام مخدوش .و مبهم است. #سبک زندگی بخشی از صورت های مالی است فرمول های مالی استاندارد هميشه به کار برده نميشوند. #ترجیحات شخصی سیاست های مالی را تعیین میکند. #بانى ها ثروت شخصى و ثروت كسب و كار را ترکیب میکنند.

صفحه 19:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
16,000 تومان