صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
به انتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بدبين نيستم
داز استاد
محمد على اسلامى ندوشن
امونتم
صفحه 4:
لالالانالالالانا
یادداشت شماره : ۱۷۵
۱2۰۰/۱۳/۲۲ لاه ناریخ باز نویسی ‘aN
لام به قلم : محمد فایق مجیدی ۳ ۱
۱
٠ ۱ لاه و
صفحه 5:
۱۱۱
لاك متن زیر را در تاریخ
ae ساعت ۳۰/۲۰ در كامييوترم تايب کرده
dl قبل! آن را خوانده بودم و در سالنامه ای نوشته بودم
.. خدای را شاکرم بایت فیحتی که داشته ام و در
_ مسیر آشنایی با نوبسندگان بزرگ بوده ام
صفحه 6:
هر
1
1 ۵ 0 ۱
به کول دوستی عزیز شاید ثروتی مادی
« قابل توجه برای فرزندانم نداشته باشم اما
سالی چند سالنامه دارم که به آنضا می
گوید من از چه مسیری رکته ام
صفحه 7:
۱۱۱
لام در کناب خاطرات ماموستا هه زار آمده است بیش از
دوهزار جلد کتاب فقط در بیمارستان بحنث خوانده و من هم
خدای را شاکرم کتاب های زیادی را دوسال در کتابخانه
عمومی دهگلان خوانده ام .که حاحصل آن نت برداری و
بادد اشت های کوناهی شده که اکنون وبرایشش می
كنم
صفحه 8:
هر
1
۱9
al دوره دانشگاه تحلیل زیبای محمد علی
۱ اسلامی ندوشن را در سر آغاز کناب رستم
"واسفندیار بسیار پسندیدم و مین امر باعث
١ شد دیگر آثارش را نیز پیگیری كنم .
صفحه 9:
به انتخاب محمد فابق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بدبين نيستم
i لالالالانالالانا
: نه هاى زيبابى را در سالنامه سال ۸۲ یادداشت کرده
۳
( اقتضای سرنوشت انسان آن است که جوینده ی
ابدی باشدو نه یابنده ی نهایی)
۱" بودم که به شرج زیر است:
صفحه 10:
ooo00000
T oe ce a ۱ 9 7
۱ ۱ این دنیای lee همان جسنجوی
٠ کمال است . شهر آرمانی ولی دست
| نیافن:
صفحه 11:
۱۱
۲- تنفا هنر است که زبان مشترط دارد.
اين زبان مشترک هن . نشانه ی نیاز
مشترک بشر به رهنوردی به جانب یک
مقهد است . .
صفحه 12:
به انتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بدبين نيستم
| ۱
نخته های زیبایی را در سالنامه سال ۸۲ یادداشت کرده
بودم که به شرح زیر است:
صفحه 13:
صفحه 14:
۱۱
0- هميشه حق با كسى نيست كه علم
' بيشترى دارد . بلكه با كسى است كه
علم را با نیازهای عمقی انسانی هماهنگ
5 می سازد
صفحه 15:
۱ رشنمودهای اخلاقی کم نداریم . منتها كارى كه بايد
| جوم از فردی به جمعی انتقال دشیم .
| یعنی به صورت سجبه ی ملی و قومی در آوردیم جریان جهان
۲ إهروز هيح کوششی کار ساز نمی شود مگر در ینت جمع
1
صفحه 16:
به انتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بدبين نيستم
۱
| 7- بو دلر شاعر فرانسوی عبارتی دارد که می
گوید : در بعضی از لحظات زندگی ام را دوباره
" زیسته ام یکی آنگاه که زیسته ام و دیگر
آنگاه که آنضا را نوشته ام فصلنامه هستی _بهار
الاش ۱۳
صفحه 17:
به انتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بدبين نيستم
000000۵ ۱
۳
وریستها روز سه شنبه و محرکان آنها [ابد رسالتی
| «جهانی و معنوی برای خود قاتل بودند . زیرا میان
پندار استیلای علم و کن اين عمل از بس كور و
سهمگین بود بلایای آسمانی تورتی چون طوفان نوج
1 وا به باد می آورد.
صفحه 18:
" یک گروه اندک هم می توانند در برابر
یک جمع انبهه باستید و دنیا را به آشوب
صفحه 19:
oouoou000
Al ۱ توقع ها اقزايش باکته و از
تحمل ها كاسنه کردیده است
i
صفحه 20:
a
eee OTe Sy Ue el Re Pelee Tel ere er aL)
Oooo00000
همه کسانی که نه مایه ای از انسانیت و روشن بینی در
نها باقی مانده باشد کنار نشسته اند خاموش می مانند و یا
اكد هه كرف بان كشن به درف انها كرون نمی دهد
دنيا غرق در اشتغال با دل مشغولى هاى ذود است و غوغاى
بلندكوها و فرستنده هانمى كذارد كه کسی به نجوای
صفحه 21:
OoOo000000
روزنامه هاى كيلويى . پر از اعلان مواد
محرفی هستند و يا تشویق به سر گرم 3
صفحه 22:
۱1-11
۱۱ - دنیا در گرن بیستم البته به انتهای مرز
سلطنت هوش رسيد ولی فراموش کرده که
هوش به تنهايى بار زندكى را که بسیار
بيجيده و سنگین است به منزل نمی رساند
صفحه 23:
۵ 0 ١
|"
۲- امیراتورها و قدرت ها می روند ولی تمدنضا می مانند.
bore BY 2 ۱ 5
1 تمدن حنعتی امروز ساتیرهای یونان را به یاد می آورد
"که نیمی از تن شان انسان بود و نیم دیگر دد .در حالی
که نیم انسانی اين تمدن فیاض و آسایش بخش است. نیم
دیگر آن گزنده های بسیاری را به بار آورده است.
صفحه 24:
به انتخاب محمد فايق مجيدى مولف كتاب :به آموزش بدبين نيستم
111 ۱۳
1 ۳ از اين رو . در نظر من . برجسته ترین
| اس زمان ما . عدم تعادل است : ene:
تعادل در میان گذشته و حال . ماده و معنى
, علم و اخلاق و غیره ..
صفحه 25:
(1 0
ْ لا كدام جمله استاد محمد على اسلامی
0 ندوشن برای شما poli كدار موك 9
|
oooo0000 i
صفحه 26:
ال
تاتانانانالا لا
جه کنابی از استاد مدمد علی اسلامی
ندوشن خوانده اید ؟
صفحه 27:
ت۳0