صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
به آموزش بدبین یستم
بيبست ویرگی معلمان امروزی
از ديد كاه بونسكو:
به انتخاب : محمد فایق مجیدی دهگلان
صفحه 5:
معلمان موفق و نا موفق a
جد مهر ووجه / بازدید: جووهه = سس +
«+ اسلیان آمرووي من:دآندهه دربوهله-عجست:معلم:دانم!
آموزان هستند: نه معلم کتب درسي.
© ©
3- معلمان فقط عرضه کنندگاندانش نیستند.پکه تسهیل گر ۱ a
روند يادگيري اند.
ده ويژگي معلمان امروزي از دیدگاه یونسکو:
4- معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر گذاري بردانش 7
انو نز از لقو لالم الست 1- معلمان موفق امروزي آماده اند بگویند : ما تمي دانیم اما با هم مي آموزيم.
معلمان موفق امروزي مي دانند: زنگ تفریح و بازي حق
مسلم کودکان است.
صفحه 6:
LB
2832/4
/الف 9م253
1388
مجیدی دهگلان . محمد قایق
2-45
به آموزش بدیین نیستم
محمد قايق مجیدی دعکلان
سنندج : پرتو بیان
1388
2
انتشارات پرتو بیان :173
کتابنامه
مجیدی دهگلان , محمد فایق ,1345- -یادداشتهای طرح و غیره , معلمان - ابران - آثار و نوشته ها
http://library.aui.ac.ir/di ult aspx? Term=16621 &Field-0&DTC=10C
صفحه 7:
برهر چه همی لزری می دان که همان ارزی
زین روی دل عاشق از عرش فزون باشد
مولانا
صفحه 8:
به آموزش بدبین یستم
-١ ععلمان موق امروزی اماده
اند بگویند :
ما نمی دانیم اما با هم می آموزیم.
صفحه 9:
به آموزش بدبین نیستم
۲- معلمان امروزی می دانند :
در وهله نخست معلم دانش آموزان
هسنند. نه معلم کنب درسی.
صفحه 10:
ی
۳ معلمان فقط عرضه
کنندکان دانش نیستند. بلکه
تسفیل گر روند یادگیری اند .
صفحه 11:
به آموزش بدبین نیستم
ء-معلمان موفق امروزی می دانند:
اثر گذاری بردانش اموزان بی
انكيزه نيز از اهداق مهم
آنهاست .
صفحه 12:
به آموزش بدبین یستم
0- معلمان موق امروزی می
دانند: زنك تقریج و بازی حق
مسلم کودکان است.
صفحه 13:
به آموزش بدبین نیستم
7- معلمان موق امروزی می دانند
برداشتن دیوارهای میان کلاس
درس و جامعه از اهداق انهاست .
صفحه 14:
به آموزش بدبین یستم
۷- معلمان موق امروزی می
دانند كليد گرن اخیر یادگیری
مداوم است
صفحه 15:
به آموزش بدبین نیستم
glolea —A موفق امروزی می دانند
بايد قرحت هاى مناسب براى
احساس امنيت در دانش آموزان
فراهم نمايند
صفحه 16:
به آموزش بدبین یستم
4— معلمان موفق امروزی می
دانند سضم هر دانش آموز از
بادگیری اهمیت دارد.
صفحه 17:
به آموزش بدبین نیستم
- معلمان موفق آمروزی می دانند
آنها عل! وه برنیازهای علمی نیازهای
معنوی واخلاقی را باید مد نظر
گرارمی دهند .
صفحه 18:
به آموزش بدبین یستم
۱ -معلم جوان آمروز می داندکه د
فراینددر کلاس درس است
صفحه 19:
به آموزش بدبین نبستم
۲-معلم جوان امروز می داندکه :
کتاب به یکی از انواع واسطه ها
برای انگیزش دانش آموزان تبدیل
می شود
صفحه 20:
2 ۰
ین 2
rey
۳
او امروز
ی ی كه :
پایدار rigag ام ۷
جامعه via
صفحه 21:
به آموزش بدبین نبستم
۶-معلم جوان امروز می داند که :
بایدآشنایی با روش بادگیری تعادلی داشته
باشد
0-شنایی با تنوع سبک ها وروش های باد
گیری را می داند
صفحه 22:
به آموزش بدبین یستم
1-معلم جوان امروز می داند: کلاس را
رسمی انسان دوسنانه و سر شار از
صفحه 23:
به آموزش بدبین نبستم
۷-معلم جوان امروز می داند که :
دید مثبت نسبت به توانایهای بالقوه
شاكردان و اشتباق انان به باد
گیری موثر است
صفحه 24:
به آموزش بدبین یستم
۸-معلم جوان ‘geal
می داند حکودک نجربیات غنی
ودید گاهها ی پر ارزش به محل یاد
گیری می آورد
صفحه 25:
به آموزش بدبین نبستم
۹-معلم جوان امروز :
با جدید ترین نظریه یهای بادگیری آشناست
ارنست ديكل را صی شناسد. ادکاردیل ly
9..
صفحه 26:
به آموزش بدبین یستم
۰معلم جوان امروز:
با ۳۶نوع هوش انسانی آشنایی داردودر
راه تونمند سازی دانش آموزانش به
کشک این توانایی ها می پردازد
صفحه 27:
به آموزش بدبین نیستم
واين پایان نیست
اغاز راه است