آموزشسایر

پاور پوینت بیست ویژگی معلمان امروزی از دیدگاه یونسکو

نکته های کاربردی برای معلمان عزیز وطنم 1- معلمان موفق امروزي آماده اند بگويند : ما نمي دانيم اما با هم مي آموزيم.

fayigh50

27 صفحه
416 بازدید
03 تیر 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
به آموزش بدبین یستم بيبست ویرگی معلمان امروزی از ديد كاه بونسكو: به انتخاب : محمد فایق مجیدی دهگلان

صفحه 5:
معلمان موفق و نا موفق ‎a‏ جد مهر ووجه / بازدید: جووهه = سس + «+ اسلیان آمرووي من:دآندهه دربوهله-عجست:معلم:دانم! آموزان هستند: نه معلم کتب درسي. © © 3- معلمان فقط عرضه کنندگاندانش نیستند.پکه تسهیل گر ۱ ‎a‏ روند يادگيري اند. ده ويژگي معلمان امروزي از دیدگاه یونسکو: 4- معلمان موفق امروزي مي دانند: اثر گذاري بردانش 7 انو نز از لقو لالم الست 1- معلمان موفق امروزي آماده اند بگویند : ما تمي دانیم اما با هم مي آموزيم. معلمان موفق امروزي مي دانند: زنگ تفریح و بازي حق مسلم کودکان است.

صفحه 6:
LB 2832/4 /الف 9م253 1388 مجیدی دهگلان . محمد قایق 2-45 به آموزش بدیین نیستم محمد قايق مجیدی دعکلان سنندج : پرتو بیان 1388 2 انتشارات پرتو بیان :173 کتابنامه مجیدی دهگلان , محمد فایق ,1345- -یادداشتهای طرح و غیره , معلمان - ابران - آثار و نوشته ها ‎http://library.aui.ac.ir/di ult aspx? Term=16621 &Field-0&DTC=10C‏

صفحه 7:
برهر چه همی لزری می دان که همان ارزی زین روی دل عاشق از عرش فزون باشد مولانا

صفحه 8:
به آموزش بدبین یستم ‎-١‏ ععلمان موق امروزی اماده اند بگویند : ‏ما نمی دانیم اما با هم می آموزیم.

صفحه 9:
به آموزش بدبین نیستم ۲- معلمان امروزی می دانند : در وهله نخست معلم دانش آموزان هسنند. نه معلم کنب درسی.

صفحه 10:
ی ۳ معلمان فقط عرضه کنندکان دانش نیستند. بلکه تسفیل گر روند یادگیری اند .

صفحه 11:
به آموزش بدبین نیستم ء-معلمان موفق امروزی می دانند: اثر گذاری بردانش اموزان بی انكيزه نيز از اهداق مهم آنهاست .

صفحه 12:
به آموزش بدبین یستم 0- معلمان موق امروزی می دانند: زنك تقریج و بازی حق مسلم کودکان است.

صفحه 13:
به آموزش بدبین نیستم 7- معلمان موق امروزی می دانند برداشتن دیوارهای میان کلاس درس و جامعه از اهداق انهاست .

صفحه 14:
به آموزش بدبین یستم ۷- معلمان موق امروزی می دانند كليد گرن اخیر یادگیری مداوم است

صفحه 15:
به آموزش بدبین نیستم ‎glolea —A‏ موفق امروزی می دانند بايد قرحت هاى مناسب براى احساس امنيت در دانش آموزان ‏فراهم نمايند

صفحه 16:
به آموزش بدبین یستم 4— معلمان موفق امروزی می دانند سضم هر دانش آموز از بادگیری اهمیت دارد.

صفحه 17:
به آموزش بدبین نیستم - معلمان موفق آمروزی می دانند آنها عل! وه برنیازهای علمی نیازهای معنوی واخلاقی را باید مد نظر گرارمی دهند .

صفحه 18:
به آموزش بدبین یستم ۱ -معلم جوان آمروز می داندکه د فراینددر کلاس درس است

صفحه 19:
به آموزش بدبین نبستم ۲-معلم جوان امروز می داندکه : کتاب به یکی از انواع واسطه ها برای انگیزش دانش آموزان تبدیل می شود

صفحه 20:
2 ۰ ‏ین‎ 2 rey ۳ او امروز ی ی كه : پایدار ‎rigag‏ ام ۷ جامعه ‎via‏

صفحه 21:
به آموزش بدبین نبستم ۶-معلم جوان امروز می داند که : بایدآشنایی با روش بادگیری تعادلی داشته باشد 0-شنایی با تنوع سبک ها وروش های باد گیری را می داند

صفحه 22:
به آموزش بدبین یستم 1-معلم جوان امروز می داند: کلاس را رسمی انسان دوسنانه و سر شار از

صفحه 23:
به آموزش بدبین نبستم ۷-معلم جوان امروز می داند که : دید مثبت نسبت به توانایهای بالقوه شاكردان و اشتباق انان به باد گیری موثر است

صفحه 24:
به آموزش بدبین یستم ۸-معلم جوان ‎‘geal‏ ‏می داند حکودک نجربیات غنی ودید گاهها ی پر ارزش به محل یاد گیری می آورد

صفحه 25:
به آموزش بدبین نبستم ۹-معلم جوان امروز : با جدید ترین نظریه یهای بادگیری آشناست ارنست ديكل را صی شناسد. ادکاردیل ‎ly‏ ‏9..

صفحه 26:
به آموزش بدبین یستم ۰معلم جوان امروز: با ۳۶نوع هوش انسانی آشنایی داردودر راه تونمند سازی دانش آموزانش به کشک این توانایی ها می پردازد

صفحه 27:
به آموزش بدبین نیستم واين پایان نیست اغاز راه است

39,000 تومان