سایر آموزش

پاور پوینت درس اول فارسی خوانداری ششم دبستان با عنوان معرفت آفریدگار

dars-avl-farsi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پاور پوینت درس اول فارسی خوانداری ششم دبستان با عنوان معرفت آفریدگار”

پاور پوینت درس اول فارسی خوانداری ششم دبستان با عنوان معرفت آفریدگار

اسلاید 1: فارسی خوانداری پایه ی ششم دبستان تهیه کننده......................

اسلاید 2: معنای ابیاتبه نام کسی که فکر کردن را به انسان آموخت و دل او را با جان روشنی بخشید.از فضل و بخشش او هر دو جهان روشن شد و از عنایت او، خاک انسان به گلستان تبدیل شد.بدان که کل جهان جلوه ای از نور خداوند است و خداوند از شدت پیدایی، پنهان به نظر می رسد.

اسلاید 3: معنای ابیاتعقل انسان تحمل درک خداوند را ندارد و برای درک او، باید راه دیگری را پیدا کنی.هر کسی از شناخت خداوند حرفی زد بدان تنها از دریچه ی چشم خودش صحبت کرده است.کسی که جانش سرشار از وجود خداست همه ی عالَم را نشانی از وجود خدا می بیند.

اسلاید 4: همه ی این آفریده ها که می بینید، آفریننده ای دارند که اینها را به وجود آورده است و هر نعمتی که این آفریده ها دارند از سوی همان آفریننده است. خداوند را باید پرستید و به خاطر همه ی نعمت هایی که بخشیده است شکر کرد.

اسلاید 5: تفکر درباره ی آفریدگار و موجوداتی که آفریده است، دل را روشنی و آگاهی می بخشد و غفلت و بی توجهی به آنها دل را تاریک و نادان می کند و نادانی نتیجه اش گمراهی است.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید