کسب و کار مدیریت و رهبری

پروژه اجرا و کنترل استراتژی ایران هاسکو

Ejra_va_control_strategy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پروژه اجرا و کنترل استراتژی ایران هاسکو”

پروژه اجرا و کنترل استراتژی ایران هاسکو

اسلاید 1: پروژه اجرا و کنترل استراتژی 2

اسلاید 2: ایران هاسکو (مسئولیت محدود) یکی از SBU های مجموعه شرکت تهران سینامی باشدکه در زمینه لوازم مصرفی پزشکی و تجهیزات نورولوژی و آزمایشگاهی فعالیت می نمایدونماینده کمپانی های EBNeuroایتالیا،MAXITEX&SURU مالزی ،ELCATآلمان،BIONEN ایتالیا ،GVBآلمان،NEXUSاتریش میباشد.3تاریخچه شرکت ایران هاسکو

اسلاید 3: 4 _____ چشم اندازشرکت ایران هاسکو شرکت ایران هاسکو تا ده سال آینده شرکتی خواهد شد که با تکمیل سبد کالاهای خود در قسمت رادیو داروها ،دستگاههای آزمایشگاهی ،لوازم مصرفی آزمایشگاهی و دستگاهها و لوازم مصرفی نورولوژی و نوروفیزیولوژی و ... کلیه نیازهای بیمارستانها ،آزمایشگاها ، مراکز درمانی و پزشکان مربوطه را با بالاترین کیفیت ،کیفیت ،خدمات فروش و پس از فروش تأمین خواهد نمود و با ایجاد رضایت کامل و شعف درمشتری تصور مراجعه به شرکتهای رقیب را از ذهن آنها پاک می نماید.شرکت ایران هاسکو با اعطای تسهیلات مناسب به کارمندان (حقوق مکفی ، امکان استفاده رایگان از استخر و ورزشگاه ، امکان استفاده از هتل رایگان برای مدت دو هفته در سال ،توزیع صبحانه و نهار رایگان و...)امکان کار در محیطی آرام ، بدون فشارو رضایت شغلی بالا ، برای بالا بردن راندمان و کیفیت ارئه خدمات به مشتری را برای آنها فراهم خواهد نمود و دراین میان منافع صاحبان سهام رانیز فراموش نخواهد کرد.

اسلاید 4: 5مأموریت شرکت ایران هاسکو شرکت ایران هاسکو ، نیازهای مربوط به لوازم مصرفی پزشکی،دستگاههای آزمایشگاهی ،محلول های آزمایشگاهی ، تجهیزات نورولوژی و نوروفیزیولوژی بیمارستانها، مراکز درمانی و پزشکان را در سراسر ایران با کیفیت ،قیمت مناسب و خدمات فروش و پس از فروش مورد رضایت مشتریان تأمین می نماید و در این راستا منافع ذینفعان را نیز فراموش نمی نماید..missionمأموریت

اسلاید 5: 6

اسلاید 6: 7

اسلاید 7: 8 آنالیز PEST Economical اقتصادی

اسلاید 8: 9تکنولوژی Technology آنالیز PEST

اسلاید 9: 10 آنالیز PEST Social اجتماعی

اسلاید 10: 11 آنالیز PEST Politicalسیاسی

اسلاید 11: 12آنالیز خارجی سازمانفرصت ها :

اسلاید 12: 13آنالیز خارجی سازمانتهدیدها

اسلاید 13: 14نقاط قوت –S1-قیمت مناسب کالا با توجه به کیفیت2-خدمات پس از فروش3-نیروی انسانی مجرب4-وفاداری مشتری5-تیم مدیریتی قوی6-گردش موجودی کالا7-سبد تنوع کالا8-تکنولوژی به روز نرم افزار وسخت افزارنقاط ضعف –W1-عدم وجود سرمایه کافی2-واقع شدن مکان شرکت در منطقه طرح ترافیک3-عدم وجود نمایشگاه در داخل شرکت برای DEMO دستگاهها وابزار4-مدیریت منابع انسانی5-فرهنگ سازمانی6- سبد محصولات صرفا وارداتیفرصت ها –OBarrier of entrance-12-Installment payment3-دفتر نمایندگی دبی4-قرار گرفتن در یک Holding قدرتمند5-اعطای تسهیلات (credit)از جانب کمپانی های خارجی6-خوش نامیاستراتژی های SO1-استفاده از Credit کمپانی های خارجی برای بالا بردن موجودی کالا2-استفاده از نیروی انسانی مجرب وکار آزموده برای بالا بردن خوش نامی استراتژی های OW3-استفاده از credit کمپانی های خارجی و installment payment برای افزایش سرمایه تهدیدات – Tوجودرقبای ایرانی وچینیتحریمعدم وجودثبات اقتصادیافزایش نرخ مالیاتقدرت چانه زنی مشتریانعدم جذب سرمایه ازمنابع خارجیپراکندگی جغرافیایی مشتریانجنگافزایش نرخ بهره بانکیاستراتژی های ST4-استفاده از سبد تنوع کالا و کالاهای جایگزین در موقع تحریم 5-استفاده از نیروی انسانی مجرب و خدمات پس از فروش برای کاهش قدرت چانه زنی مشتریان 6-استفاده از تکنولوژی به روز نرم افزار و سخت افزار جهت پوشش به مشتریانی که در مناطق پراکنده جغرافیایی قرار دارند .استراتژی های WT7- بهره برداری از عدم وجود ثبات اقتصادی برای افزایش سرمایه ماتریس تهدیدات،فرصت ها ،نقاط ضعف ،نقاط قوت (SWOT)

اسلاید 14: 15

اسلاید 15: 16Five Force 5 نیروی رقابتی پورتررقبای صنعتتهدید تازه واردینقدرت چانه زنی تامین کنندگانقدرت چانه زنی خریدارانمحصولات جانشین

اسلاید 16: 17تهدید تازه واردین

اسلاید 17: 18قدرت چانه زنی خریداران

اسلاید 18: 19رقبای صنعت

اسلاید 19: 20محصولات جایگزین

اسلاید 20: 21

اسلاید 21: 22آنالیز عوامل داخلینقاط قوت داخلی سازمان

اسلاید 22: 23آنالیز عوامل داخلینقاط ضعف داخلی سازمان

اسلاید 23: 24ماتریس بررسی موقعیت رقبا CPMاندیشه ودرماناندیشه ودرماننگاراندیشگاننگاراندیشگانایران هاسکوایران هاسکووزن عواملموفقیت رقبا رتبه موزونرتبهرتبه موزونرتبهرتبه موزونرتبهوزن عواملموفقیت رقبا 0.2820.5640.4230.14قیمت0.1820.2730.2730.09سهم بازار0.2730.0910.2730.09تنوع محصول0.4440.2220.3330.11دانش وتکنولوژی 0.3630.3630.3630.12توان مالی0.2430.3240.2430.08تبلیغات ونمایشگاهها0.330.330.440.1 خدمات پس ازفروش0.440.330.440.1 میزان وفاداری مشتری0.3240.1620.2430.08مشهوربودن برند0.1820.2730.3640.09نیروی انسانی متخصص وماهر2.97 2.85 3.29 1جمع

اسلاید 24: 25         عوامل موثردر CAزیاد6543210کم سهم بازار مرغوب 6543210نامرغوب کیفیت محصول کم6543210زیاددوره عمر محصول زیاد 6543210کم استفاده از ظرفیت های رقابتی زیاد 6543210کم ادغام عمودی زیاد 6543210کم قدرت تامین کنندگان زیاد6543210کم سطح تکنولوژی شرکت زیاد 6543210کم وفاداری مشتریان         3.25مجموع عوامل CA

اسلاید 25: 26         عوامل موثردر ثبات محیطی ESزیاد6543210کم ثبات اقتصادی زیاد6543210کم ثبات سیاسی وقانونی کم 6543210زیادتغییرات تکنولوژیک کم 6543210زیادنوسانات قیمت کم 6543210زیادنوسانات قیمت مواد اولیه کشش ناپذیر 6543210کشش پذیر کشش قیمتی تقاضا زیاد6543210کم نوسانات تقاضا زیاد6543210کم شدت رقابت آسان 6543210مشکل سهولت خروج از بازار         2.8مجموع عوامل ES

اسلاید 26: 27عوامل موثردر توان مالی FSزیاد6543210کم نرخ بازده سرمایه ROR=سود/سرمایه نامتعادل 6543210متعادل توان نقدینگی =دارایی جاری /بدهی جاری زیاد6543210کم سرمایه در گردش زیاد6543210کم میزان ایفای تعهدات زیاد6543210کم صورت جریان وجوه نقد کم 6543210زیادریسک کار زیاد6543210کم ثبات مالی آسان 6543210مشکل انعطاف پذیری در تامین منابع مالی         3مجموع عوامل FS

اسلاید 27: 28         عوامل موثردر ISزیاد6543210کم پتانسیل رشدزیاد6543210کم پتانسیل سودآوری زیاد6543210کم میزان سرمایه پیچیده 6543210آسان تکنولوژی و دانش فنی زیاد 6543210کم قدرت خریداران سخت 6543210آسان موانع ورود بازار کارا6543210بی کفایت سطح استفاده از منابع زیاد 6543210کم استفاده از ظرفیت ها         4.37مجموع عوامل IS

اسلاید 28: 29 نمودار SPACE FS FS FS FS 654CA=3.25-6=-2.75CA=3.25-6=-2.75CA=3.25-6=-2.753FS=3FS=321-6-5-4-3-2-10123456CA -1IS-2Concentric merger Concentric merger Concentric merger Concentric merger Concentric merger ES=2.8-6=-3.2 ES=2.8-6=-3.2 ES=2.8-6=-3.2 ES=2.8-6=-3.2 -3IS=4.37IS=4.37Concentric DiversificationConcentric DiversificationConcentric DiversificationConcentric DiversificationConcentric DiversificationConcentric Diversification-4-5CompetetiveCompetetiveCompetetive-6  ES ES ES ESIS+CA=1.62IS+CA=1.62IS+CA=1.62FS+ES=-0.2FS+ES=-0.2FS+ES=-0.2

اسلاید 29: 30ماتریس برنامه ریزی استراتژی بصورت کمی QSPM استراتژی 1WT  استراتژی1 ST  استراتژی1OW استراتژی 1SO وزنعوامل اصلی جهت بررسی استراتژی ها رتبه م رتبه رتبه مرتبهرتبه مرتبهرتبه مرتبه           قوت ها :0.0910.1820.0910.0910.09قیمت مناسب کالا با توجه به کفیت 0.2430.1620.1620.1620.08خدمات پس از فروش 0.2730.3640.3640.3640.09نیروی انسانی مجرب 0.2430.2430.1620.1620.08وفاداری مشتری 0.2730.3640.3640.3640.09تیم مدیریتی قوی 0.1420.2130.1420.2840.07گردش موجودی کالا 0.0510.240.0510.0510.05سبد تنوع کالا 0.2840.0710.1420.1420.07تکنولوژی به روز نرم افزار وسخت افزار          ضعف ها :0.3240.0810.3240.2430.08عدم وجود سرمایه کافی 0.0510.0510.0510.0510.05واقع شدن مکان شرکت در منطقه طرح ترافیک 0.0710.0710.0710.0710.07عدم وجود نمایشگاه در داخل شرکت برای DEMO دستگاهها وابزار 0.0710.0710.0710.0710.07مدیریت منابع انسانی 0.0610.1220.1830.1830.06فرهنگ سازمانی 0.0510.120.0510.0510.05سبد محصولات صرفا وارداتی 2.2 2.27 2.2 2.26 1جمع :

اسلاید 30: 31         فرصت ها :0.0510.120.120.120.05Barrier of entrance0.0910.0910.3640.3640.09installment payment0.120.0510.1530.1530.05دفتر نمایندگی دبی 0.0610.1830.1830.1830.06قرار گرفتن در یک Holding قدرتمند 0.1820.0910.2730.3640.09اعطای تسهیلات (credit)از جانب کمپانی های خارجی 0.0810.1620.2430.3240.08خوش نامی          تهدیدها :0.1820.1820.0910.0910.09 وجودرقبای ایرانی وچینی0.1420.2840.1420.1420.07تحریم0.240.0510.120.120.05عدم وجودثبات اقتصادی0.0610.0610.1220.1220.06افزایش نرخ مالیات0.0810.3240.0810.0810.08قدرت چانه زنی مشتریان0.1220.0610.1220.1220.06عدم جذب سرمایه ازمنابع خارجی0.2440.1220.0610.0610.06پراکندگی جغرافیایی مشتریان 0.120.1530.120.120.05جنگ0.1220.0610.1220.1220.06افزایش نرخ بهره بانکی1.8 1.95 2.23 2.4 1جمع :4 4.22 4.43 4.66  جمع مجموع نمره های موزون :

اسلاید 31: 32ماتریش تحلیل داخلی IFEرتبه موزونرتبهوزنقوتقوت0.3640.09قیمت مناسب کالا با توجه به کیفیت 10.2430.08خدمات پس از فروش 20.2730.09نیروی انسانی مجرب 30.2430.08وفاداری مشتری 40.1820.09تیم مدیریتی قوی 50.1420.07گردش موجودی کالا 60.120.05سبد تنوع کالا 70.2840.07تکنولوژی به روز نرم افزار وسخت افزار 8   ضعفضعف0.0810.08عدم وجود سرمایه کافی 10.120.05واقع شدن مکان شرکت در منطقه طرح ترافیک 20.0710.07عدم وجود نمایشگاه در داخل شرکت برای DEMO دستگاهها وابزار 30.0710.07مدیریت منابع انسانی 40.0610.06فرهنگ سازمانی 50.0510.05سبد محصولات صرفا وارداتی 62.24 1جمعجمع

اسلاید 32: 33ماتریس تحلیل خارجی EFEرتبه موزونرتبهوزنفرصتهافرصتها0.120.05Barrier of entrance10.3640.09installment payment20.120.05دفتر نمایندگی دبی 30.1830.06قرار گرفتن در یک Holding قدرتمند 40.3640.09اعطای تسهیلات (credit)از جانب کمپانی های خارجی 50.3240.08خوش نامی 6   تهدیدهاتهدیدها0.1820.09 وجودرقبای ایرانی وچینی10.2130.07تحریم20.1530.05عدم وجودثبات اقتصادی30.0610.06افزایش نرخ مالیات40.1620.08قدرت چانه زنی مشتریان50.0610.06عدم جذب سرمایه ازمنابع خارجی60.1220.06پراکندگی جغرافیایی مشتریان 70.0510.05جنگ80.0610.06افزایش نرخ بهره بانکی92.47351جمعجمع

اسلاید 33: 34نمره نهایی ماتریس ارزیابی عملکرد داخلی (IFE)رشد و ساخت قوی میانگین ضعیف 3تا 42تا2/991تا1/99بالا  3تا 4IIIIII3   متوسط  EFE 2تا2/99IVVVI2   پایین   1تا1/99VIIVIIILX    1حفظ ونگهداری محصول برداشت محصول یا رها کردن

اسلاید 34: 35آنالیز عوامل داخلی

اسلاید 35: 36آنالیز عوامل داخلینقاط قوت داخلی سازمان

اسلاید 36: 37آنالیز عوامل داخلینقاط ضعف داخلی سازمان

اسلاید 37: زيرساختها: اتو ماسیون و یکپارچه سازی سیستمهای مالی ، حسابداری ، فروش ، انبار ، بازرگانی از طریق و محاسبه پورسانت و دستمزد نرم آفزار پیشرفته شرکت تدبیر مديريت منابع انساني: داشتن شرح شغل و وظایف، استخدام مناسب شغلی متناسب با شرح شغل ، آموزش حین کار، سیستم جبران خدمات با پورسانت بصورت صعودی متناسب با فعالیت توسعه تکنولوژي: ارتباط متقابل با کارخانه جهت بهینه سازی محصولات بمتناسب با نیاز ئ درخواست مشتریان ، سر مایه گذاری برای واحد R&D تهيه وتدارکات: بهیمه سازی سیستم بازرگانی و تهیه یک فورکست مناسب جهت واردات کالا ( (FORCASTE لجستيک داخليدریافت کالا از گمرک و ارسال به انبار و ذخیره سازی کالاهای وارداتیعملياتجابجایی در انبار و آماده کردن اجناس جهت فروشلجستيک خارجيارسال به موقع کالا ها با سیستمهای توزیع مانند پیک و ایرلاینها و غیره بازاريابي وفروش بهینه سازی سیتم بازار یابی و فروش از طریق نرم افزارهای پیشرفته CRM و تبلیغات کاربردی و مفید سعی در بهینه یازی قیمتها و تحویل به موقع کالا کامل کردن سبد کالاخدما ت پس ازفروش ارائه خدمات پس از فروش بوسیله پرسنل تحصیلکرده با مهارت فنی بالا و افزایش سرعت در پاسخگویی به نیاز مشتریان حاشيهمشتريانفعاليتهاي پشتيبانيفعاليتهاي اصليزنجيره ارزش فعاليتهاي شرکت ایران هاسکوسودCRM

اسلاید 38: 39

اسلاید 39: 40روش تکمیل: معیار مطرح شده در هر سطر را با معیارهای ستونها مقایسه کنید، اگر معیار سطر تاثیر بیشتری در جذابیت نسبت به معیار ستون داشته باشد در تقاطع دو معیار عدد 1 و در غیر اینصورت در تقاطع دو معیار عدد 2 درج کنید. توجه داشته باشید که این کار را فقط در منطقه رنگی انجام داده و منطقه سفید را خالی بگذارید. سهم بازار شرکتجایگاه ذهنی محصولات شرکت (برند)توانمندی در جذب مشتریتوانمندی در حفظ وفاداری مشتریانتوانمندی در تامین کالاهاتنوع محصولات / پیشنهادات شرکتکیفیت انجام سفارشات مشتریانسرعت اجرای / تحقق سفارشات مشتریانقدرت رقابت قیمتی شرکتتوانمندی مالی شرکتتوانمندی فنی / تخصصی شرکتتوانمندی مدیریت000 جمع اعداد 1 در سطرهاجمع اعداد 2 در ستونهاجمع امتیازاتامتیاز نسبیسهم بازار شرکت 12211111111    9090.10جایگاه ذهنی محصولات شرکت (برند)  2212222122    2020.02توانمندی در جذب مشتری   221111111    74110.13توانمندی در حفظ وفاداری مشتریان    21111111    74110.13توانمندی در تامین کالاها     1112211    5490.10تنوع محصولات / پیشنهادات شرکت      222222    0440.04کیفیت انجام سفارشات مشتریان       22221    1450.06سرعت اجرای / تحقق سفارشات مشتریان        2121    2680.09قدرت رقابت قیمتی شرکت         121    1560.07توانمندی مالی شرکت          21    1670.08توانمندی فنی / تخصصی شرکت           1    112130.14توانمندی مدیریت                0440.040                0000.000                0000.000                0000.00891.00

اسلاید 40: 41 روش تکمیل: معیار مطرح شده در هر سطر را با معیارهای ستونها مقایسه کنید، اگر معیار سطر تاثیر بیشتری در رقابت نسبت به معیار ستون داشته باشد در تقاطع دو معیار عدد 1 و در غیر اینصورت در تقاطع دو معیار عدد 2 درج کنید. توجه داشته باشید که این کار را فقط در منطقه رنگی انجام داده و منطقه سفید را خالی بگذارید. حجم بازاررشد حجم بازارسودآوری روند قیمت هاشدت رقابتموانع ورود به صنعتفرصت تمایز در محصولات و خدمتکالاهای جانشین تکنولوژیسهولت خروج از بازار 00000 جمع اعداد 1 در سطرهاجمع اعداد 2 در ستونهاجمع امتیازاتامتیاز نسبی1حجم بازار 121111111      8080.132رشد حجم بازار  21121211      5050.083سودآوری    1111111      74110.234روند قیمت ها    111221      4040.075شدت رقابت     22111      3470.116موانع ورود به صنعت      2221      1450.087فرصت تمایز در محصولات و خدمت       221      1890.148کالاهای جانشین         11      2680.139تکنولوژی         1      1010.0210سهولت خروج از بازار                 0000.01110                0000120                0000130                0000140                0000150                0000581

اسلاید 41: 42 موقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکو موقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکوموقعیت یابی راهبردی کسب و کار های شرکت ایران هاسکو            کسب و کار :کسب و کار :فروش و واردات تجهیزات پزشکیفروش و واردات تجهیزات پزشکیفروش و واردات تجهیزات پزشکیفروش و واردات تجهیزات پزشکی          ارزیابی جذابیت بازار معیاراهمیت وضعیت فعلیامتیاز موزونوضعیت آتیامتیاز موزون ارزیابی جذابیت بازار        1ارزیابی جذابیت بازار حجم بازار0.13 30.3940.522ارزیابی جذابیت بازار رشد حجم بازار0.08 30.243.50.283ارزیابی جذابیت بازار سودآوری 0.23 40.924.51.0354ارزیابی جذابیت بازار روند قیمت ها0.07 30.2140.285ارزیابی جذابیت بازار شدت رقابت0.11 40.444.50.4956ارزیابی جذابیت بازار موانع ورود به صنعت0.08 3.50.2830.247ارزیابی جذابیت بازار فرصت تمایز در محصولات و خدمت0.14 3.50.494.50.638ارزیابی جذابیت بازار کالاهای جانشین 0.13 20.263.50.4559ارزیابی جذابیت بازار تکنولوژی0.02 30.064.50.0910ارزیابی جذابیت بازار سهولت خروج از بازار0.01 20.0220.0211  0  0 0           جمع کل 1  3.31 4.045

اسلاید 42: 43  ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکومعیاراهمیتوضعیت فعلیامتیاز موزونوضعیت آتیامتیاز موزون ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکو1ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوسهم بازار شرکت0.140.44.50.452ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوجایگاه ذهنی محصولات شرکت (برند)0.0230.0640.083ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتوانمندی در جذب مشتری0.133.50.4554.50.5854ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتوانمندی در حفظ وفاداری مشتریان0.1340.524.50.5855ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتوانمندی در تامین کالاها0.13.50.354.50.456ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتنوع محصولات / پیشنهادات شرکت0.043.50.144.50.187ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوکیفیت انجام سفارشات مشتریان0.0640.244.50.278ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوسرعت اجرای / تحقق سفارشات مشتریان0.093.50.31540.369ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوقدرت رقابت قیمتی شرکت0.0740.2840.2810ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتوانمندی مالی شرکت0.0830.2440.3211ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتوانمندی فنی / تخصصی شرکت0.1440.564.50.6312ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکوتوانمندی مدیریت0.042.50.140.1613ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکو   0 014ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکو   0 015ارزیابی توان رقابتی ابران هاسکو 0 0 0  جمعجمع1  3.66 4.35

اسلاید 43: 44وضعیت فعلیوضعیت آینده

اسلاید 44: 45Competitive S copeBroadOverall CostLeadershipDifferentiationCompetitive S copeNarrowCost FocusDifferentiationFocus√Low CostHigher CostCompetitive Advantage

اسلاید 45: 46Hybrid3Differentiation1Low Price8Price65 Focused Differentiation7Strategies Destined for ultimate failureLow Price 2Perceived Added ValueLowHighThe Strategy Clock: Bowmans Strategic Option

اسلاید 46: 47ماتریس استراتژی: سنجه های عملکرد و اهداف کمی منظر عملکرد اهداف راهبردی سنجه تعریف منظر عملکرد اهداف راهبردی سنجه تعریف دوره 1 دوره 2 دوره 3 دوره 4 دوره 5 مالی سود سود خالص مابه التفاوت خرید و فروش منهای هزینه ها 0.150.36 میلیارد 04320.518 0.622مالی فروش بالا فروش خالص فروش پس از کسر تخفیفات 3 میلیارد 3.64.32 5.1846.22 مالی افزایش دارایی دارائیاخذ credit وحقوق صاحبان سهام0.45 0.600.96 1.392 1.91مشتری افزایش سهم بازار رشد سهم بازار افزایش سبد و تعداد مشتری 10% 20% 20%20% 20% مشتری جذب مشتریان جدید نرخ جذب مشتریان جدید تعداد مشتری جدید اضافه شده 10% 20% 20% 20% 20% مشتری وفاداری مشتریان نرخ وفاداری مشتریان حفظ حداقل فروش 30%40%50% 60% 70% مشتری کیفیت خدمات شاخص کیفیت خدمات رضایت مندی مشتریان 60% 70%80% 90% 90% فرآیندها تنوع خدمات اثربخشی فروش نسبت انواع خدمات با تعرفه های متفاوت به کل خدمات موجود --- 50% 45% 40%40% فرآیندها سرعت خدمات متوسط تحویل کالا متوسط روز به تحویل کالا 2015 151010

اسلاید 47: 48ماتریس استراتژی: سنجه های عملکرد و اهداف کمی منظر عملکرد اهداف راهبردی سنجه تعریف منظر عملکرد اهداف راهبردی سنجه تعریف دوره 1 دوره 2 دوره 3 دوره 4 دوره 5 مالی سود سود خالص مابه التفاوت خرید و فروش منهای هزینه ها 0.150.36 میلیارد 04320.518 0.622مالی فروش بالا فروش خالص فروش پس از کسر تخفیفات 3 میلیارد 3.64.32 5.1846.22 مالی افزایش دارایی دارائیاخذ credit وحقوق صاحبان سهام0.45 0.600.96 1.392 1.91مشتری افزایش سهم بازار رشد سهم بازار افزایش سبد و تعداد مشتری 10% 20% 20%20% 20% مشتری جذب مشتریان جدید نرخ جذب مشتریان جدید تعداد مشتری جدید اضافه شده 10% 20% 20% 20% 20% مشتری وفاداری مشتریان نرخ وفاداری مشتریان حفظ حداقل فروش 30%40%50% 60% 70% مشتری کیفیت خدمات شاخص کیفیت خدمات رضایت مندی مشتریان 60% 70%80% 90% 90% فرآیندها تنوع خدمات اثربخشی فروش نسبت انواع خدمات با تعرفه های متفاوت به کل خدمات موجود --- 50% 45% 40%40% فرآیندها سرعت خدمات متوسط تحویل کالا متوسط روز به تحویل کالا 2015 151010 فرآیندها متوسط زمان خدمات پس از فروش متوسط روز به ارائه خدمات پس از فروش 53 2 2 2 فرآیندها ایجاد زیر ساخت مناسب نفوذ در بازارافزایش تعدادبازاریاب 10% 10% 10% 10% 10% رشد و یادگیری آموزش کارکنان فرهنگ سازی شاخص بلوغ فرهنگ سازمانی شرکت 40% 45% 55% 70% 80% رشد و یادگیری رضایت شغلی شاخص رضایت شغلی پرسنل 60% 65% 70% 75% 75% رشد و یادگیری افزایش انگیزه تخصصی سرانه آموزشی کل پرسنل 30 ساعت 30 20 15 15 رشد و یادگیری متوسط تجربه کاری پرسنل 1 سال 2 3 4 5

اسلاید 48: 49کاربرگ 5: ماتریس استراتژی: اقدامات و ابتکارات عملی ابتکار/ اقدام عملی سنجه اهداف راهبردی منظر عملکرد افزایش سود خالص با کاهش هزینه ها افزایش فروش با نظام بازاریابی و تبلیغات هدفمند اخذ credit بیشتر از کمپانی های خارجی و اخذ تسهیلات بانکی با نرخ بهره پایین جهت افزایش دارایی جذب سرمایه از طریق فروش سهامسود خالص سود مالی افزایش سود خالص با کاهش هزینه ها افزایش فروش با نظام بازاریابی و تبلیغات هدفمند اخذ credit بیشتر از کمپانی های خارجی و اخذ تسهیلات بانکی با نرخ بهره پایین جهت افزایش دارایی جذب سرمایه از طریق فروش سهامفروش خالص فروش بالا مالی افزایش سود خالص با کاهش هزینه ها افزایش فروش با نظام بازاریابی و تبلیغات هدفمند اخذ credit بیشتر از کمپانی های خارجی و اخذ تسهیلات بانکی با نرخ بهره پایین جهت افزایش دارایی جذب سرمایه از طریق فروش سهامافزایش دارائی اخد creditو وام بانکیمالی سرعت دسترسی به کالا یا خدمات افزایش کیفیت خدمات (مرجوعی+ ویزیت به موقع، ارائه دانش فنی+ پرسنل خوش برخورد+ ارائه خدمات غیر قابل پیش بینی) رشد سهم بازار افزایش سهم بازار بازار مشتری سرعت دسترسی به کالا یا خدمات افزایش کیفیت خدمات (مرجوعی+ ویزیت به موقع، ارائه دانش فنی+ پرسنل خوش برخورد+ ارائه خدمات غیر قابل پیش بینی) نرخ جذب مشتری جدید جذب مشتری جدید بازار مشتری سرعت دسترسی به کالا یا خدمات افزایش کیفیت خدمات (مرجوعی+ ویزیت به موقع، ارائه دانش فنی+ پرسنل خوش برخورد+ ارائه خدمات غیر قابل پیش بینی) نرخ وفاداری مشتری وفاداری مشتری بازار مشتری سرعت دسترسی به کالا یا خدمات افزایش کیفیت خدمات (مرجوعی+ ویزیت به موقع، ارائه دانش فنی+ پرسنل خوش برخورد+ ارائه خدمات غیر قابل پیش بینی) شاخص کیفیت خدمات کیفیت خدمات بازار مشتری افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع نرخ رشد تنوع محصول تنوع محصول فرآیندها افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع اثر بخشی فروش تنوع خدمات فرآیندها افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع فرآیندها افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع سرعت تأمین کالا سرعت خرید کالا فرآیندها افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع ریسک فروش فرآیندها افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع فرآیندها افزایش سبد محصولات- جذب نظر مشتریان از خدمات ارائه شده و اعمال آنها- تأمین مالی و ایجاد و شناسایی نقطه سفارش و حداقل موجودی کالا- افزایش موجودی کالاهای گاو شیرده- تبلیغات و شرکت در نمایشگاهها- افزایش تحقیقات بازار- هماهنگی بین سیستمی و روشهای فروش و توزیع سرعت تحویل کالا با خدمات سرعت خدمات فرآیندها ترجمه استراتژی شرکت برای پرسنلتهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی متقابل (از پایین به بالا و بالا به پایین)ایجاد افزایش تشویق برای افراد متعهدطراحی Grade برای ظرفیتهای قابل رشدآموزشهای حین کار فرهنگ سازی رشد و یادگیری ترجمه استراتژی شرکت برای پرسنلتهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی متقابل (از پایین به بالا و بالا به پایین)ایجاد افزایش تشویق برای افراد متعهدطراحی Grade برای ظرفیتهای قابل رشدآموزشهای حین کار رضایت شغلی آموزش کارکنان رشد و یادگیری ترجمه استراتژی شرکت برای پرسنلتهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی متقابل (از پایین به بالا و بالا به پایین)ایجاد افزایش تشویق برای افراد متعهدطراحی Grade برای ظرفیتهای قابل رشدآموزشهای حین کار تعهد کاری رشد و یادگیری ترجمه استراتژی شرکت برای پرسنلتهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی متقابل (از پایین به بالا و بالا به پایین)ایجاد افزایش تشویق برای افراد متعهدطراحی Grade برای ظرفیتهای قابل رشدآموزشهای حین کار تخصصقابلیتهای کلیدی رشد و یادگیری ترجمه استراتژی شرکت برای پرسنلتهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی متقابل (از پایین به بالا و بالا به پایین)ایجاد افزایش تشویق برای افراد متعهدطراحی Grade برای ظرفیتهای قابل رشدآموزشهای حین کار رشد و یادگیری ترجمه استراتژی شرکت برای پرسنلتهیه و تنظیم فرمهای ارزشیابی متقابل (از پایین به بالا و بالا به پایین)ایجاد افزایش تشویق برای افراد متعهدطراحی Grade برای ظرفیتهای قابل رشدآموزشهای حین کار رشد و یادگیری

اسلاید 49: 50پایانبا تشکر از زحمات حضرتعالی

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید