کسب و کار برنامه‌ریزی

پست مدرنیسم در برنامه درسی

barname-darsi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پست مدرنیسم در برنامه درسی”

پست مدرنیسم در برنامه درسی

اسلاید 1: پست مدرنیسم در برنامه درسی درس مبانی روانشناختی واجتماعی در برنامه درسی

اسلاید 2: پست مدرن، عصیان اندیشه متفکرانی است که می پندارند مکتب ها و دستگاه های فلسفی مدرن و کلاسیک پاسخگوی انسان امروزی نیست. ایده جهانی پست مدرن منعکس کننده تغییرات اساسی در نگرش ها، سبک ها و رشته های علمی است که بعد از جنگ جهانی دوم در فرهنگ غرب پدیدار گشته است .پست مدرنیسم با نفی نگرش به جهان به مثابه کلیتی به هم پیوسته، منسجم و فراگیر، نفی انتظار هرگونه راه حل های نهایی و پاسخ های قطعی و بالاخره به عنوان روحیه کثرت گرایی و پلورالیسم و ناباوری به مدرنیسم و با زیر سؤال بردن مشروعیت دانش، مرجعیت عقل، محوریت انسان در جهان و طبیعت و حاکمیت اندیشه های مسلط، تحولی در افکار جهانیان پدید آورده است.مفهوم پست مدرنیسماین واژه در فارسی، به اشکال متفاوتی مانند: پسانوگرایی، فرانوگرایی، پسامدرنیسم، پساتجددگرایی، پسامدرنیته، فرامدرنیته، و پست مدرنیته ترجمه شده است.

اسلاید 3: نخستین متفکرانی که در قرن نوزدهم مفاهیم مدرنیستی را نقد کردند:

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید