کسب و کارکامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسیمدیریت و رهبری

پیاده سازی یادگیری الکترونیکی در سازمان

صفحه 1:
پیاده سازی یادگیری الکترونیکی در سازمان 9

صفحه 2:
0 ات7 4 ‎training 2 ,ise‏ “انواع ياركيرى 9ياركيرى سازمائى و سازمائهاى یا رگیرنره ‎hye‏ اللترونيلى ‎Chur‏ اللترونيلى در سازمان ها

صفحه 3:
Learning ‎sist SO‏ پیوسته ی تبریل اطلاعات و تهربيات به رانش, مهارت هاء رفتارهاءكرايش ها ‏(امی تواثر هرایت شره باشر یا نباش,می تواثر اراری باشریانباشر, 6 ‎Training ‎sey at ۳ 3 be “fi ‏(آلتساب رانش يا مهارت فنی و شغلی در نتیبه ی آموزش‎ ‎6

صفحه 4:
كسب داش و مهارت. از بیرون اعمال می شور ۳ دوره آموزش یکوتاه مرت = ‎aN tt‏ وابسته به روره ی آموزشی است

صفحه 5:
= روش های باد گیری مشاهره ای: تقلیر از یک رفتار مشاهره شره. ‎Glu)‏ سه نوع 4 . = # اطلاعات را در زمان واه رگپی م یکنر. اهراف , اقرامات و فرومی ‎Zz oe‏ های لسی له عملی را بروژ می رهر ل ل 5 5 ‎Z‏ ‏فرهتك آموزی: آموفتن الامات فرهتلی(رفتارها و ارزش ها)که ‎yaks‏ با آن احاطه شره. ۲ تن ا ا ۳ شمنی: در نتیبه ی یل رفرار یا واقعه آموزش صورت می لیرر ی پر سانه ای: مهرك ‎slo‏ از پنس صرا و تصویر

صفحه 6:
ش های باد گیر روس های باد تیری اکلتروییلی : با شفمی سازی ممتوای آموزش عمکلر بهبور می ‎HY‏ ‏طوطی وار: به فاطر سپاری برون درگیری با ‎Susy‏ ها - گلرار برای یاوگیری - برای یاوگیری موسیقی و رياضيات و مزهب مبتتی بر معنا یا مفهومی شنصی: تبربه ی شفصبی »1 زندگی روزانه رسمى :كلاس هاى ررس وكاركاه ها ‎raid 0 shee 0 ۶‏ غیر رسمی: تجمع برون سازمانرهی و رسمیت برای به اشترال لزاشتن اطلاعات و رانش تماسی: در معرض تبربه ای لذت بفش قرار رارن برای يارليرى ملالمه ای: بر پایه ى ديالوك

صفحه 7:
۵ شرط برای بادگیرنده بودن سازمان = ۱

صفحه 8:
شم انداز مشتر ک چسم انداز مسر يك ايره ئيست. يك نيروى مهرکه اس تکه از منبعی الهاع بفش نشات م یکیرر ما را از اهراف فعلی فراتر برره و «ریچه ای جریراز آرمانها به روی ما ‎MEL op‏ دياتى است هون قحرگز و انرژی لا را ‎Sp rel ohh oly‏ باير اصيل و واقعى و نه سافّلى و تقلیری باشر. سازمائهاى ياوكيرئره و تيم هاى عملياتى قوى برون آن نمی تواننر پیشرف تکرره و یا هتی روا ‎Hale‏ 0 چشم انراز فرر یکافیست؟

صفحه 9:
چشم انرازی هشترگ ایبار گنیر هرلسی بتواثر از آن ‎LS eagles‏

صفحه 10:

صفحه 11:
باد کیری د یاد کیری نیمی فرآینر هم راستهگررن و توسعه ی ظرفیت های ‎ly po‏ فلق نتايه ىله اعضاء واقعا به رنبال آن هستنر. تیم های مستعر از افرار مستعر تطّليل شره ائد. افرار به همریلر برای رسیرن به اهراف نیاز ‎Byly‏ ‏این یاوگیری تیمی اس تکه به یارگیری سازمان می افزایر نه یارگیری فررى. قطعات پازل برای ایبار سازمان یارگیرنره. تیم های یاوگیر ره هستنر.

صفحه 12:

صفحه 13:
بو 5 تفكر سستمى براى راشتن ‎AB‏ سيستمى به افرارى نياز اس تكله به جنبه هاى سافتاری عمگلرر سازمان_به جای عمگلرر افرار کل هکذنر. پارپوبی برای تمرکز بر اللوها و ارتباطات درون سازمانی است. رورثمای افرار را گسترره م یکنر. ‎ly‏ هل مستله رو شکل گلر پزیرفته می شور و به رثبال افرار مقصر ثم ىكرريم. ‏باعث می شور بتوائیم اتفاقات, اللوها و اطلاعات را به عنوان جزئی از ی ككل يا ‏اللو برانیم و آنها را قسمت های بی ارتباط به هم نرانیم. ‏به بای لسن مسئله تمرکز بر این اس تكه ببينيم جطور ‏© فالتورهاى مربوط به هم تولير مشّل لكرره اثر. ‎

صفحه 14:

صفحه 15:
‘ مدل ذهنی مرلی است با مقیاس رافلی از واقعیتی در بهان فارج از رانش قبلی,تجربیات,اررآکات و استراتژی های هل مسئله سافته می شور ناپایرار و درمعرش تغییر است ‎af‏ ی بسیار مهم ایکله: تصویررافلی افرار از معیط سازمان رفتار و ‏تصميم های آنها را یل می رهر.

صفحه 16:
PERSONAL MASTERY ثابرون آن.افرار و سازمان نمی توانثر پياموزنر تا فل قکنثر ‎guarding the door to your mind®‏ مه ath

صفحه 17:
PERSONAL MASTERY 5 ‏قب‎ + de 2 sys ra ‏آلاهی بورن از نارانی و نقس و زمینه های رشر و راشتن اعتمار به‎ زا م ‎cathe «fh‏ 7 نتیبه ی تعهر نسبت به بارلیری همیشلی رر تما زمینه های زنرلی پیزی فراتر از لسب مهارت ها وصلامیت هاست. بر مبنای تعهر به هقیقت رر واقعیت باری ایبار می ‎fe.‏

صفحه 18:
یادگیری الکترونیکی دعر ۳ 3 2 انتقا لکامپیوتری وشبله ههور مهارت ها و رانش ‏ سس ‎rf yee‏ 9 سطوح مفتلفی از یارگیری اکلتروئیلی وبور رارد: یاه «انش پشتیبانی آنلاین(فروع-ایمیل-هت رو۴) آموزش غير همزمان(فورآموز و رفع الللال) © آموزش همزمان(۲۵۵۱۲۱۳۴6) 7 Ineeducton ‏انع‎

صفحه 19:
یادگیری الکترونیکی در سازمان پاسخ به سوالات زیر می تواثر به شم کم ککثر بفهمی رکه آیا سازمان شما تماره ی پزیرش ‎ew! ELearning «fue 5‏ 4 ات ‎gly ELearning‏ ساژمان شما به همراه رارر آگاهیر؟ i 51 UF ‎td, ELearning or‏ از يل استراتژی آموزشی بلپاربه ی شماست؟ آيا رهبری مناسب برای همایت ازآن وجور رارر؟ ‏آيا سيستم رارر؟ ‏آیا کلنولوژی شما قرفیت تعویل 163۳۱۱۲۱۵ به سورت بيش بينى شره وکا رآمر ‎op ELearning oss » vi, ‎ ‏الى از يزيا ‎ ‏را دارر؟ یا افرار یارگیرنره برای یارگیری از راه دور آماره اثر؟ آیا طرح بامع مریریت تفیر برایگزار به 8163۳۳3۳۵ را رارير 5

صفحه 20:
با تشلر از توهه شما

صفحه 21:
http://www.comproj.com/Minton.htm#R9 ° tty .missi Tas) finition-of-le: 9 1 ۱۵۸۸ ‎.com/news_and_articles/training vers‏ نتسش سس ‎us_learning.htm‏ ‎The Fifth Discipline by Peter Senge The Fifth Discipline Fieldbook by Peter Senge, et. al. ‎http:// ‎wiki.answers.: SomiQmvnat is_difference_between_learning_a n ition #ixz; ‎Building a Learning ‏سس‎ By Olivier Serrat- May 2009- Knowledge Solutions ‎ ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان