صفحه 1:
پیاده سازی یادگیری الکترونیکی در
سازمان 9
صفحه 2:
0 ات7 4 training 2 ,ise
“انواع ياركيرى
9ياركيرى سازمائى و سازمائهاى یا رگیرنره
hye اللترونيلى
Chur اللترونيلى در سازمان ها
صفحه 3:
Learning
sist SO پیوسته ی تبریل اطلاعات و تهربيات به رانش, مهارت
هاء رفتارهاءكرايش ها
(امی تواثر هرایت شره باشر یا نباش,می تواثر اراری باشریانباشر,
6
Training
sey at ۳ 3 be “fi
(آلتساب رانش يا مهارت فنی و شغلی در نتیبه ی آموزش
6
صفحه 4:
كسب داش و مهارت.
از بیرون اعمال می شور
۳
دوره آموزش یکوتاه مرت =
aN tt
وابسته به روره ی آموزشی است
صفحه 5:
=
روش های باد گیری
مشاهره ای: تقلیر از یک رفتار مشاهره شره. Glu) سه نوع
4 . = #
اطلاعات را در زمان واه رگپی م یکنر. اهراف , اقرامات و فرومی
Zz oe
های لسی له عملی را بروژ می رهر
ل ل 5 5 Z
فرهتك آموزی: آموفتن الامات فرهتلی(رفتارها و ارزش ها)که
yaks با آن احاطه شره.
۲ تن ا ا ۳
شمنی: در نتیبه ی یل رفرار یا واقعه آموزش صورت می لیرر
ی
پر سانه ای: مهرك slo از پنس صرا و تصویر
صفحه 6:
ش های باد گیر
روس های باد تیری
اکلتروییلی : با شفمی سازی ممتوای آموزش عمکلر بهبور می HY
طوطی وار: به فاطر سپاری برون درگیری با Susy ها - گلرار برای
یاوگیری - برای یاوگیری موسیقی و رياضيات و مزهب
مبتتی بر معنا یا مفهومی
شنصی: تبربه ی شفصبی »1 زندگی روزانه
رسمى :كلاس هاى ررس وكاركاه ها
raid 0 shee 0 ۶
غیر رسمی: تجمع برون سازمانرهی و رسمیت برای به اشترال لزاشتن
اطلاعات و رانش
تماسی: در معرض تبربه ای لذت بفش قرار رارن برای يارليرى
ملالمه ای: بر پایه ى ديالوك
صفحه 7:
۵ شرط برای بادگیرنده بودن سازمان
=
۱
صفحه 8:
شم انداز مشتر ک
چسم انداز مسر
يك ايره ئيست. يك نيروى مهرکه اس تکه از منبعی الهاع بفش نشات م یکیرر
ما را از اهراف فعلی فراتر برره و «ریچه ای جریراز آرمانها به روی ما MEL op
دياتى است هون قحرگز و انرژی لا را Sp rel ohh oly
باير اصيل و واقعى و نه سافّلى و تقلیری باشر.
سازمائهاى ياوكيرئره و تيم هاى عملياتى قوى برون
آن نمی تواننر پیشرف تکرره و یا هتی روا Hale 0
چشم انراز فرر یکافیست؟
صفحه 9:
چشم انرازی هشترگ ایبار گنیر
هرلسی بتواثر از آن LS eagles
صفحه 10:
صفحه 11:
باد کیری د
یاد کیری نیمی
فرآینر هم راستهگررن و توسعه ی ظرفیت های ly po فلق نتايه ىله اعضاء
واقعا به رنبال آن هستنر.
تیم های مستعر از افرار مستعر تطّليل شره ائد.
افرار به همریلر برای رسیرن به اهراف نیاز Byly
این یاوگیری تیمی اس تکه به یارگیری سازمان می افزایر نه یارگیری فررى.
قطعات پازل برای ایبار سازمان یارگیرنره. تیم های یاوگیر ره هستنر.
صفحه 12:
صفحه 13:
بو 5
تفكر سستمى
براى راشتن AB سيستمى به افرارى نياز اس تكله به جنبه هاى سافتاری عمگلرر
سازمان_به جای عمگلرر افرار کل هکذنر.
پارپوبی برای تمرکز بر اللوها و ارتباطات درون سازمانی است.
رورثمای افرار را گسترره م یکنر.
ly هل مستله رو شکل گلر پزیرفته می شور و به رثبال افرار مقصر ثم ىكرريم.
باعث می شور بتوائیم اتفاقات, اللوها و اطلاعات را به عنوان جزئی از ی ككل يا
اللو برانیم و آنها را قسمت های بی ارتباط به هم نرانیم.
به بای لسن مسئله تمرکز بر این اس تكه ببينيم جطور
© فالتورهاى مربوط به هم تولير مشّل لكرره اثر.
صفحه 14:
صفحه 15:
‘
مدل ذهنی
مرلی است با مقیاس رافلی از واقعیتی در بهان فارج
از رانش قبلی,تجربیات,اررآکات و استراتژی های هل مسئله سافته
می شور
ناپایرار و درمعرش تغییر است
af ی بسیار مهم ایکله: تصویررافلی افرار از معیط سازمان رفتار و
تصميم های آنها را یل می رهر.
صفحه 16:
PERSONAL MASTERY
ثابرون آن.افرار و سازمان نمی توانثر پياموزنر تا فل قکنثر
guarding the door to your mind®
مه
ath
صفحه 17:
PERSONAL MASTERY
5 قب + de 2 sys ra
آلاهی بورن از نارانی و نقس و زمینه های رشر و راشتن اعتمار به
زا م cathe «fh 7
نتیبه ی تعهر نسبت به بارلیری همیشلی رر تما زمینه های زنرلی
پیزی فراتر از لسب مهارت ها وصلامیت هاست.
بر مبنای تعهر به هقیقت رر واقعیت باری ایبار می fe.
صفحه 18:
یادگیری الکترونیکی
دعر ۳ 3
2 انتقا لکامپیوتری وشبله ههور مهارت ها و رانش سس
rf yee
9 سطوح مفتلفی از یارگیری اکلتروئیلی وبور رارد:
یاه «انش
پشتیبانی آنلاین(فروع-ایمیل-هت رو۴)
آموزش غير همزمان(فورآموز و رفع الللال)
© آموزش همزمان(۲۵۵۱۲۱۳۴6)
7 Ineeducton انع
صفحه 19:
یادگیری الکترونیکی در سازمان
پاسخ به سوالات زیر می تواثر به شم کم ککثر بفهمی رکه آیا سازمان شما تماره ی پزیرش
ew! ELearning «fue 5 4
ات gly ELearning ساژمان شما به همراه رارر آگاهیر؟
i 51 UF
td, ELearning or از يل استراتژی آموزشی بلپاربه ی شماست؟
آيا رهبری مناسب برای همایت ازآن وجور رارر؟
آيا سيستم
رارر؟
آیا کلنولوژی شما قرفیت تعویل 163۳۱۱۲۱۵ به سورت بيش بينى شره وکا رآمر
op ELearning oss » vi,
الى از يزيا
را دارر؟
یا افرار یارگیرنره برای یارگیری از راه دور آماره اثر؟
آیا طرح بامع مریریت تفیر برایگزار به 8163۳۳3۳۵ را رارير 5
صفحه 20:
با تشلر از توهه شما
صفحه 21:
http://www.comproj.com/Minton.htm#R9
°
tty .missi Tas) finition-of-le:
9
1
۱۵۸۸
.com/news_and_articles/training vers نتسش سس
us_learning.htm
The Fifth Discipline by Peter Senge The Fifth Discipline
Fieldbook by Peter Senge, et. al.
http://
wiki.answers.: SomiQmvnat is_difference_between_learning_a
n ition #ixz;
Building a Learning سس By Olivier Serrat- May
2009- Knowledge Solutions