کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

پیش نیاز های ایجاد یک کسب و کار الکترونیکی

kasb-kar-e

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “پیش نیاز های ایجاد یک کسب و کار الکترونیکی”

پیش نیاز های ایجاد یک کسب و کار الکترونیکی

اسلاید 1: نام استادنام دانشجودرس مدل های کسب و کار الکترونیکبه نام خدافصل ششم : پیش نیاز های ایجاد یک کسب و کار الکترونیکیبهار ۱۴۰۱

اسلاید 2: 2مقدمهتجارت الکترونیکی مفهوم و جریان قدرتمندی است که زندگی بشر کنونی را دستخوش تغییرات اساسی کرده است. تجارت الکترونیکی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصاد است.این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشاری که برای انسان داشته ، به سرعت درحال کسترش است. می توان به قطعیت ادعا کرد که تجارت الکترونیکی بسیاری از محدودیت های تجارت سنتی را از پیش رو برداشته است و نه تنها فرم و شکل ظاهری تجارت سنتی را بلکه محتوای امر تجارت را نیز دستخوش تغییرات خود کرده است.وجود پاساژهای،‌ بازارها و مغازه های مجازی که هیچ مکان فیزیکی را اشغال نکرده اند و در عین حال امکان بازدید و گردش در این بازارها به صورت لحظه ای و در هر نقطه از جهان بدون ترک منزل میسر است .همه این گزینه ها سبب شده که تجارت الکترونیکی (E-Commerce) معجزه قرن تلقی شود.

اسلاید 3: از جمله موراد مهم و الزامات مهم در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:تجربهبیان و ارائه ایده مورد نظر خودماناجرای ایده جدید و ایده مامشورتپرهیز از شک و نگران نبودن زیاد از ریسک پذیریتبلیغاتمشتری مداری و ارائه خدمات منطبق بر نیاز های مشتریکیفیت خدمات ارائه شدهبرند شدن3برای ایجاد یک کسب و کار الکترونیکی به یکسری پیش نیازها و الزامات نیازمندیم. یکی از مراحل مهم ، انتخاب و اجرای ایده و طرح مورد نظر است که باید قبل از پیاده ساری آن ، تحلیل های مهندسی بازار مرتبط با آن صوت پذیرد و در واقع نیاز بازار یا با تحلیل آماری و یا به صورت تجربی کسب شود.

اسلاید 4: اطلاعات لازم برای کسب و کار اینترنتیدر اینترنت میلیون ها سایت هست که ابزار تجارت ، تفریح ، کسب دانش و ... را فراهم می کند. این سایت های موفق در فضای مجازی همگی توسط کارشناسان زبده فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسین نرم افزار راه اندازی شده اند. موفقیت واقعی کسب و کار در اینترنت ، نتیجه کار یک گروه موفق و یک مدیر موفق می باشد.4به موارد زیر در راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید دقت شود:مواظب حمله هکرها باشید.به دنبال یاد گرفتن باشید و از تجربیات دیگران استفاده کنید.اینترنت نیز هم مانند دنیای واقعی دارای تجربیات تخ و شکست است.

اسلاید 5: 5

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید