کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

چشم‌انداز استراتژیک

صفحه 1:
Oireateqio ‏نون‎

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:
استرانزی هاي وطیفه ای 2004 سین 00

صفحه 6:

صفحه 7:
چشم انداز مشترك جشم انداز يك عامل كليدي در رهبري و يك جنبش ذهني از شناخته ها به ناشناخته ها است که رهبران اثر بخش را قادر مي سازد » بادر کنار هم قرار دادن حقایق , ارزوها, ایده الها, فرصتها و 7۳ NN ee ee) eT

صفحه 8:

صفحه 9:
#ر ر را در دست دارند | | 52-0 |

صفحه 10:
۳ اكر توانستيد كاري را تصور كنيد 4 ‎Lou 1 . ..‏ د بسني

صفحه 11:
دلایل نیاز به چشم - آیا اختلال ‎cdl,‏ اهدای ود دار 5 2 آیا کارکنان از كافي نبودن چالش در کار خود شکایت دارند ؟ 3- آیادر حال از دست دادن اعتبار , بازار یا شهرت هستیم ؟ 4 آیا رقباي جديدي در حال ظهور هستند که قرار است خدمات بهتري ارایه دهند ؟ 5 آیا به نظر مي رسد حرکت شرکت با روندهاي تغییر ‎fue Saleen‏ 6- آیا احساس غرور و افتخار در سازمان ما کاهش یافته است ؟ 7-آيا كساني هستند كه صرفا براي بول كار مي کنند و

صفحه 12:
هدف , ایجاد چشم اندازي است که : فرصت هاي موجود براي شركت را نشان دهد . راه بهره جويي از فرصت ها را بنماياند . بلند پروازانه باشد . در کارکنان رضایت شغلي ایجاد نماید . استانداردهاي بالايي را بنا گذارد در کارکنان ایجاد تعهد , علاقه و غرور نماید .

صفحه 13:
كاركردهاي جشم انداز 1- تعهد ايجاد مي كند و انرزي مي دهد 2- به زندكي كاركنان معني مي 3 استاندارد برتر را شناسايي مي

صفحه 14:
بهبود دائمي چشم انداز : " ارز يابي و پالایش چشم انداز " ارزيابي عملکرد مبتني بر چشم انداز در محدوده هاي زماني گوناگون " مرور مراحل ایجاد چشم انداز تعیین و تکرار نیاز به چشم انداز

صفحه 15:
نمونه اي از چند چشم انداز Federal Reserve Bank of Atlanta , ‏مانمادي از نقطه کمال در انسجام‎ ‏مسئولیت پذيري و پاسخگويي خواهیم‎ . ‏بودکه شایسته اعتماد عمومي باشد‎

صفحه 16:
دانشگاه سانفرا: نسیسکو بعنوان اولین دانشگاه بین المللي , با چشم اندازي جهاني , ببه آموزش افرادي مي پردازد که میتوانند دنيايي انساني تر و ‎a— Vole‏ قور را بو جود ‎I‏ ور فده ‎University of San Francisco‏ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
ما تلاش ميكنيم تا روياهاي مشتريانمان تحقق يابد

صفحه 18:

صفحه 19:
2 ‏ون حص‎ *6 powputer va every desk odd ic every owe” یک کامپیوتر بر روی هرميز ودر

صفحه 20:
چشم انداز جدید چه تأثيري بر شرکت مي گذارد : شرکت مي انجامد ؟ آیا فرهنگ جاري شرکت را به چالش مي طلبد ؟ آيا پاسخگوي و فرصتها و تهديدهاي آتي

صفحه 21:
سار دانشگاه کم _بریج هاي ا 4 بادگیری و تحقيقاتي در بالاترين سطوح بين المللي است. University of Cambridge

صفحه 22:
7 مشت كار في كنم بيشتر رويا يردازي مي ‎at ۳‏ استفان رگیبنید ( اقتصاددان )

صفحه 23:
للك اناا 0 (ON anor ‏ل ا‎ ‏د‎ ot قصد داريم در محصولات 3 خدمات صنعت حمل و نقل

صفحه 24:
* Obs Gritewedt ٠ Op exevuiiog ‏جرب از و بل له ام اجه سم‎ Lill wate cad ‏تحص‎ ‎poovider oP quality products to the widde, upper widdle با اجراي برنامه سالانه و توجه به آن» برتری خود را بعنوان فراهم کننده محصولات با كيفيت براي مشتريان متوسط, بالاى متوسط و كليدى حفظ كرده و موقعيت خود -

صفحه 25:
نع حو شمارم پا 5 دس 3 000 NY سرفم‌گردن رقم ‎eae‏ دب ‎

صفحه 26:
MERCK © "De wil be the Pirst deoy woker wit advoared research fo every deeuse moteyory. Our research wil be a yood ue the svieure beiay doe cop where ‏مز‎ the workl. Derck wil cooicue ie yw ooo stead basis, bricgiay Pork ‏ار جر‎ ما نخستین تولید کننده دارو با تحقیقات پیشرفته در انواع بيماري ها خواهیم بود. تحقیقات ما مطابق با دانش روز جهان خواهد بود. "مرك" به ‎er‏ ا ‎ ‏م —— ‎ ‎

صفحه 27:
بالابردن اعتبار ما بوسیله موفقیت و تون تلاش های ‎whevewed und‏ 9 4 دض هت ‎Ps ca al ead‏ 210 9 ۵ [۵ nee ‏ممه‎

صفحه 28:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان