کسب و کارفروش و بازاریابی

چهار اصل آمیخته‌ی بازاریابی - four principles of the marketing mix

صفحه 1:
چهار اصل آمیخته‌ی بازاریابی four principles of the marketing mix earl a

صفحه 2:
ر اصل آمیخته‌ی بازاریابی بازاریابی. فروش سازمانی

صفحه 3:
‎ees‏ تس الا رت ی زاس داد شاه ‎ie tte‏ و لكا انا مرو همه سس سم ات ی ارت ‏. 2 1 اا كرد سس سر ‎tac ate‏ سارت ا ‏لسرن ‏بازار مانتد. رای | و اس زا ‎et aia a‏ 7 ‏0 ا فروش ‎ae 2 see‏ مفهومی ندارد. ‎ee 1 os‏ لاه ‎aa ee TS ee sas‏ ری ‎oa‏ بر مس بویت ‎"۴٩ (yoo geome a‏ پرند, کارکرد, مدل, کیفیت, ایمنی, بسته : وگاراتی مس ‎Peele bps ee‏ سا تفت ‎ot Joan‏ ‎٠‏ افزايش 5 أن ‎are‏ بهبود شرایط گارآنتی ‎oe‏ ‎ ‎

صفحه 4:
‎eo‏ توان پیرامون استرانز قیمت, به ‎٩‏ سای دا ‎Soares Sees‏ أسرائه للك ‎cass cel ipa‏ فروشی, قیمت عمده فروشی و انعطاف پذیری قیمت. ‏که از نامش پیداست, : محصول به مشتری در نقاط مختلف سیستمهای ‎saad ee ue‏ تا ‎ae‏ درک مفهومش مشکل تر باشد . ترفیع آن دسته بین آميخته های بازاریابی ‎2 eed Soe a pe NG es ie. ie 5 ‏دقت دا به‎ — ‏1 رک همین مرن مرا رش مرن هب دبس از اه ی رب ‏ام ‎ie‏ ۳۳۹ 5

صفحه 5:
مزایای مدل آمیخته ی بازاریابی : انتخاب و گزینش بازارهای هدف, پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تأمين و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف بازاریابان و متخصصین این صنعت می باشد.جهت نیل به این مقصود. آمیخته بازاریابی مناسب,نقش‌حیاتی‌در تحقق استراتژی های بازاریابی بنگاه ایفا می کند. بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک بازاریایی از طریق به کارگیری عوامل آميخته بازاریابی می باشد .به عبارتی عواملی نظیر محصول, قیمت. کانال توزیع. و ترویج نقش اساسی در افزایش فروش و اندازه سهم بازار محصولات شرکتها در بين رقبا دارند عناصر آميخته بازاریابی قابل کنترل بوده و با یکدیگر رابطه متقابل دارند. تصمیم در مورد یکی از آنها بر روى فعاليت مريوط به ديكر عناصر تأثير مى كذارد و اكر اجزاى أميخته بازاريابى به نحو مؤثرى با يكديكر ترکیب شوند بنحوی که هم با نیازهای مصرف کننده و هم با نیروهای محیطی و در کل بازار هدف انتخاب شده هماهنگی داشته باشند, باعت پدید آمدن یک سیستم بازاریابی موفق می شوند. معايب مدل آمیخته ی بازاریابی ۳ تنها دیدگاه فروشندگان را در نظر می‌گیرد. در حالی که دیدگاه‌های خریداران نیز در مورد آن‌چه که به آن‌ها عرضه می‌شود متفاوت آست و 40 می‌تواند در پیدا کردن ‎ssa‏ خوب: موتر باشد. بنابراین بهتر است که اين رویکرد را با خواست و نظر مشتریان نیز در نظر مدل آميخته ى بازاريابى در سالهاى ابتدايى دوره بازاریابی و در لنْ زمانی که محصولات فبزیکی بخش قابل توجهی از اقتصاد را شکل می دادند. بسیار موثر و کارآمد بود. اما با حرکت بازاریایی به سمت یکپارچه شدن و همچنین افزوده شدن بسیاری از کالاهای غیر فیزیکی به اقتصاد. بزرگان بازاریابی محدودیت هایی را برای اين آميخته ی بازاریابی قائل شده اند

صفحه 6:
تحقیقی با عنوان نقش آمیخته بازاریابی در بررسی عملکرد صنعت فست فود در تايوان با فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتل توسط سامی لاين (۲۰۱۱) انجام شده است. در اين تحقیق ۳۰ پرسشنامه برای متخصصین در صنعت فست فود شامل مدیران رده بالای شرکت های فست فود فرستاده شده و ۲۱ پرسشنامه بازگشت داده شد.از بررسی پرسشنامه های متخصین در صنعت فست فود و فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتل اين تحقیق این نتبجه بدست آمد که محصول مهمترین فاکتور در صنعت فست فود وتوزیع عامل بعدى از نظر اهمیت است. ر تحقیقی با عنوان "مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی در بنگاه های صنایع غذایی کوچک ومتوسط ایزانی" با کنکاشی نویردازانه بين دو حوزه بازاریابی والزامات بنگاه های کوچک ومتوسط: به تین چگونگی وچیستی آميخته بازاریابی پرداخته واجزای سازنده آن را در بنگاه های کوچک ومتوسط تشریج کرده اند.نتایج بررسی نشان داده که مولفه های آمیخته بازاریابی در بنگاه های کوچک و متوسط شامل پنج عنصر اصلی (فرد(مالک/مدیر),محصول ,قیمت,مکان,ترفیع) و٩۴‏ جز تشکیل دهنده است که عنصر اول در روند اجرای مطالعه به عنوان یک عنصر جدید استخراج و به موارد متداول اضافه شده بود عوامل و عناصر آمیخته بازاریابی خریداران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تصمیم‌گیری آن‌ها وابسته به نوع محصول و ویژگی‌های آن, شیوه‌های قیمت‌گذاری و روش‌های پرداخت, امکانات و تسهیلات توزیع و روش‌های ترغیبی و ترویجی شرکت‌ها می‌باشد. نوع محصول و ویژگی‌های آن (مانند طرح ظاهری, پسته‌بندی, کیفیت, شخصیت محصول و ...) و تبلیغات غیرشخصی, شاید مهمترین عوامل تأثیرگذار در بین عناصر آمیخته بازاریابی (قیمت, کالاء توزیع و ترویج), باشند. بنابراین. چنین عوامای به طدر کاهل در ادامة این فحل بوزه پززست قزان می‌گیزند و تلدرآن‌ها در قزایند رو مصرف‌کننده بررسی می‌گردد. تاکید اصلی مطالعه حاضر نقش عوامل آميخته بازاریابی در رفتار رید مصزف:کنندی: آزندت

صفحه 7:
منابع مورد و ‎Gea)‏ 1 San ee ae

صفحه 8:
1۳ ey ca Te eee es Pea reer pen rer EG Te ea

رایگان