سایرتحقیق و پژوهش

چگونه مقاله خود را ارائه دهیم؟

صفحه 1:
چگونه مقاله خود را ارائه دهیم 0 |۱9 oe SMES OUD) ‏ا ا‎ EEC كن

صفحه 2:
حكيده ~ « ال 1 * انواع روشهای ارائه 1 * اصلاح مطالب 0 ie ‏روئارائه‎ * * پرسش و پاسخ

صفحه 3:
اهميت ۱( ۱ ۱۳ ‎forge‏ بندی کار انجام شده 9 * تفاوت بین خواندن یک مقاله و حضور در یک سمینار

صفحه 4:
انواع روشهاى ارائه 00 cory Btby Om transparency ° ویدئو كه زر اسلاید * یک عدد برای هر دقیقه

صفحه 5:
Pn aS are سس 00 * احتراز از نوشتجات و فمولهاى زياد (شش حنط بس صفحه) بال ا 00 و ا ا نمودارها واشكال: * استفاده از خنطوط ضخيم و نشانهاى بس شده

صفحه 6:
ل 0 © 8 © 0 © 00 an 02 02 ed ‏لت‎ a ‏ه11[‎ 5 ea ود رو رز رد رفت رارف زرف بز لت لك ره ۶۰5 0 ee eee eee ee Re ed 0 Re eee eee eee ee ee ena aoe ۳ 00 ۳

صفحه 7:
(1) 2 (3) (4) ‎Va te)‏ ل ‏70-0 جورهاوما من و] ۶ ‎۶ Free surface kinematic B.C. : ae se el ‎* Free surface dynamic B.C. : ‎aA ee ene TC)

صفحه 8:
سمل سا

صفحه 9:
عبرو404 -- 6۳ 9 806600660 - 5 بونفيهطه ومصدممر تهريده (حصمر

صفحه 10:
اصلاح مطالب ۳ 9 کمک از یک دوست RY ۳۰۳ ‏و‎

صفحه 11:
تممرين و آماده زر ۳ ارائه 000 One earn TPS re ‏توضیحات هر اسلاید روی یک برگ کاغذ‎ ‏استفاده از فلوچارت‎ aerate oes eee cee rene peor re vlad خواندن به صدای بلند و خ 20 صدای بلند و ضبط صدای حود

صفحه 12:
۳۹ 0 ay ee eee Ue ‏لا ات‎ * آشتا شدن با تجهیزات (پرروژکتور ویدنو..) ‎cr) ee‏

صفحه 13:
روز ارائه 0 بازرسى محل و تجهيزات قرار گررفتن در دید همه تشكى از رئيس جلسه بعد از محرفى بلند و شممرده صحبت كنيد. ‎earl eal‏ استفاده موثر از ۳01367

صفحه 14:
010 ORE Pe ‏ا‎ a ‏ل‎ es

صفحه 15:
Cle pee ere EN eee ote فكى كردن و سيس دادن جواب مستقيم وكوتاه درخواست براى تكرار سوال در صورت نياز استفاذه از تخنه بررائ نوشتق ‎Pea ORCC‏ ان ‏* آماده سازی اسلایدهای اضافی بای سوالات اك جواب سوال را نمىدانيد مه

چگونه مقاله خود را ارائه دهيم ()Presentation ارائه دهنده :دكتر ميرمصدق جمالي دانشكده مهندسي عمران -دانشگاه صنعتي شريف 22آبان 1380 دانشگاه صنعتي شريف دفتر مطالعات آب و محيط زيست چكيده • اهميت presentation • انواع روشهاي ارائه • آماده سازي مطالب • اصالح مطالب • تمرين و آماده شدن براي ارائه • روز ارائه • پرسش و پاسخ اهميت ‍Presentation • بخشي از كار تحقيقاتي • جمع بندي كار انجام شده • يك ابزار آموزشي • تفاوت بين خواندن يك مقاله و حضور در يك سمينار انواع روشهاي ارائه • اساليد (دستگاه اساليد يا رايانه) • transparency • ويدئو • تعداد الزم اساليد :يك عدد براي هر دقيقه آماده سازي مطالب نوشتجات: • استفاده از جمالت كوتاه (شش كلمه بر خط) • احتراز از نوشتجات و فرمولهاي زياد (شش خط بر صفحه) • استفاده از قلم درشت و ضخيم • Try to inform, not to impress نمودارها و اشكال: • استفاده از خطوط ضخيم و نشان‌هاي پر شده 2  0 (1) 2 0 (2)  t   x x   y y  z (3) 1 2 t   x x   y y  z (5) t   x x   y y  z (6)  ' [ t  ( x2   y2   z2 )  g( z  h)] C' ( t ) 1 2  [  t  ( x2   y2   z2 )  gz  C' ( t )]  1  [  t  ( x2   y2   z2 )  gz  C( t )] 2  z 0  (x,y,z,t)  0a0  1b1   2b2   01 a0b1   02 a0b2  .... 12 b1b2  c.c. (7) (8) (x,y,t)  0a0  1b1   2b2   01a0b1   02a0b2  .... 12b1b2  c.c.    ( x, y,z,t ) ˆ ( z )ei( k  x  t ) 0 0 0 0  0( x, y,z,t ) ˆ0( z )e    ( x, y,t ) ˆ ei( k  x  t )   i ( k0 x  0t ) 0 0 (10) 0 0   0( x, y,t ) ˆ0ei( k  x  t ) 0 0 db1 1a0b2  1b1 dt db2  2a0b1   2b2 dt b ( t ) & b ( t ) C.et 1 where   a0   and    1 2 ,  1   2 2 2 . (11) (12) (13)  In the upper layer: GOVERNING EQUATIONS  In the lower layer: 2   0 (1) 2  0 (2)  Free surface kinematic B.C. :  t   x x   y y   z (3)  Free surface dynamic B.C. : 1 2 ' [ t  ( x   y2   z2)  g(z  h)]  C' (t) 2 (4) 10 9 Average Concent rat i on (mg/l ) 8 7 6 5 4 3 2 1 0 0.1 1.0 10.0 x (km ) 24h rs. 10da ys 100.0 Av era g e Co n cen t ra t i o n (mg /l ) 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 0.1 1.0 10.0 x(km) 24h rs. 10d a y s 100.0 اصالح مطالب • رفع اشكاالت نوشتاري • كمك از يك دوست • كمك از استاد خود تمرين و آماده شدن براي ارائه • • • • آماده سازي مطالب حداقل يك هفته قبل توضيحات هر اساليد روي يك برگ كاغذ استفاده از فلوچارت روشهاي تمرين: • حفظ كردن مطالب • نيمه-حفظ كردن • في‌البداهه صحبت كردن • خواندن به صداي بلند و ضبط صداي خود ...ادامه • ارائه در نزد دوستان و استاد خود (حداقل 3روز قبل) • درخواست براي ذكر اشكاالت • آشنا شدن با تجهيزات (پروژكتور ،ويدئو).. • ارائه تمريني با استفاده از تجهيزات روز ارائه • پوشيدن لباس مناسب • بازرسي محل و تجهيزات • قرار گرفتن در ديد همه • تشكر از رئيس جلسه بعد از معرفي • بلند و شمرده صحبت كنيد. • ديدتان به طرف حضار باشد. • استفاده موثر از pointer … ادامه • تعريف محورهاي هر نمودار در ابتدا • تشكر از حضار در انتها پرسش و پاسخ • • • • • • • بدقت گوش فرا دادن به هر سوال فكر كردن و سپس دادن جواب مستقيم وكوتاه درخواست براي تكرار سوال در صورت نياز استفاده از تخته براي نوشتن نگوييد “نظر شما غلط است!” آماده سازي اساليدهاي اضافي براي سواالت اگر جواب سوال را نمي‌دانيد……..

51,000 تومان