Chiller

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
چیلر هوا خنک یکی از انواع چیلرهای تراکمی و از اجزاء سیستم های تهویه مطبوع است که بمنظور خنک کاری درون کمپرسور از آب استفاده نمی نماید و از هوا استفاده می کند . دمای آب خروجی از چیلر اعم از هوا خنک ، آبی ، جذبی و یا تبخیری بین 2 تا 7 درجه سلسیوس می باشد . قیمت اولیه چیلر تراکمی از قیمت چیلرهای جذبی کمتر است لیکن در ادامه بدلیل اینکه از برق درون این چیلرها استفاده می شود هزینه راه اندازی چیلرهای جذبی از نمونه های تراکمی کمتر خواهد بود. سیکل تبرید تراکمی، سیستمی آشنا و بسیار قدیمی در صنایع تهویه مطبوع می‌باشد که در آن با تامین انرژی - عموما به شکل برق - گرما توسط مبرد از فضای سرد گرفته شده و به فضای گرم‌تر منتقل می‌گردد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
265 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “چیلر هوای خنک”

چیلر هوای خنک

اسلاید 1: ارائه درس تاسیسات مکانیکی و برقی موضوع : چیلر‌های هوا خنک استاد : جناب آقای مهندس خانعلی‌پور گرد آورنده :رضا قاسمی ده‌چشمه بهار 1400

اسلاید 2: چیلر هوا خنکچیلر هوا خنک یکی از انواع چیلرهای تراکمی و از اجزاء سیستم های تهویه مطبوع است که بمنظور خنک کاری درون کمپرسور از آب استفاده نمی نماید و از هوا استفاده می کند . دمای آب خروجی از چیلر اعم از هوا خنک ، آبی ، جذبی و یا تبخیری بین 2 تا 7 درجه سلسیوس می باشد . قیمت اولیه چیلر تراکمی از قیمت چیلرهای جذبی کمتر است لیکن در ادامه بدلیل اینکه از برق درون این چیلرها استفاده می شود هزینه راه اندازی چیلرهای جذبی از نمونه های تراکمی کمتر خواهد بود.سیکل تبرید تراکمی، سیستمی آشنا و بسیار قدیمی در صنایع تهویه مطبوع می‌باشد که در آن با تامین انرژی - عموما به شکل برق - گرما توسط مبرد از فضای سرد گرفته شده و به فضای گرم‌تر منتقل می‌گردد.

اسلاید 3: انواع چیلرهاچیلرهای سرمایشی به دو دسته چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی تقسیم می‌شوند. شکل دیگر تقسیم بندی چیلرها بر اساس شکل خنک شدن ماده مبرد است که به سه دسته آب خنک، هوا خنک وتبخیری تقسیم بندی می‌شوند. چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می‌شوند.چیلر تراکمی بر اساس نوع کندانسور مورد استفاده درون سیستم به سه دسته هوا خنک ، آب خنک و تبخیری خنک تقسیم می‌شود . نکته مهم اینکه چیلر آب خنک در زمینه بازده و تاثیرات زیست محیطی نسبت به چیلر هوا خنک مزیت دارد ولی در برخی مناطق بدلیل کمبود آب استفاده از چیلر هوایی اجباری می باشد.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید