سایر تحقیق و پژوهش

کابرد رایانه در تعلیم و تربیت

talim-tarbit6

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کابرد رایانه در تعلیم و تربیت”

کابرد رایانه در تعلیم و تربیت

اسلاید 1: کابرد رایانه در تعلیم و تربیتاستاد:دانشجو:

اسلاید 2: هاواردگاردترمدارس باید آموزش به کمک رایانه را انتخاب کنند و بکار ببردند.آموزش به کمک رایانه برنامه های آموزشی طراحی کنند که برای هر دانش آموز اختصاصی شده باشد.در اینترنت توانایی افراد را برای آموزش خود و مبدل شدن به فراگیران مادام العمر افزایش می دهد آموزش بهبود یافته به وسیله رایانه نوآوری های پزشکی بهبود دهنده یادگیری است.

اسلاید 3: سخنرانی های رایج تاکید برانجام تمرین محتوای فارغ از موقعیت و فعالیت هایی که از کتاب های آموزشی روخوانی تا آزمون های املای هفتگی را شامل می شوند.کلیساها همانند مدارس که مسئول آموزش نسل آینده هستند از تحولات بنیادی برکنار مانده باشد *مدارس* اگر نخواهیم کلا به تمامی نظام آموزشی اشاره کنیم ذاتا نهادهایی محافظه کارند.

اسلاید 4: قدرت دگرگونی رایانه هامهم ترین واقعه فناورانه ما تفوق رایانه است اکنون مدارس دارای رایانه و امکانات شبکه اند.گرچه غالبا وظیفه آنها ارائه دروس قدیمی در قالبی راحت تر و موثر تر است.رایانه ها تا حدی امکان فردی شدن*تدریس و آموزش خصوصی را فراهم می نمایند.تمامی دانش آموزان می توانند متناسب با نیاز،سبک فراگیری،سرعت فراگیری،میزان تسلط سطح موفقیت دریافت کنند فناوری رایانه ای امکان آن را می دهد.ایده های آموزشی مرفی(فردی سازی)و (فراگیری فعال و علمی)را برای دانش آموزان در تمامی جهان محقق کنیم.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید